Gå til innhold

Vil en mann på 45 ha sex med en jente på 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som spurte om dette. 

Sier ikke at det er galt. For meg hadde det bare føltes feil pga det. 

Jeg har mine grenser og andre sine og de er forskjellig. 😊

Anonymkode: b8f9b...9d3

Jeg og. Derfor blir det ingenting. En på 33 flørter og, men synes det og er ungt. Jeg nærmer meg jo 40 og bør date de på min alder. De over 45 synes jeg selv er gamle da 😂

Anonymkode: ba882...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eh, tenker vi sier de fleste menn på 45 vil ha sex med en 20-åring om sjansen byr seg. 

Middelaldrende kvinner er bitre og sinte når de blir påminnet dette -og velger isteden fornektelse.

Anonymkode: 1db95...42d

Normal, voksen seksualitet handler ikke om å tenne på alt med "pupper og lår" uansett alder og fruktbarhet. Den gjensidige seksualiteten er hva disse eldre mennene ikke klarer forholde seg til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen. Kjenner jeg vil kaste opp. Gris. 20-åringene som ligger med gamle griser må det være noe alvorlig galt med.

Hilsen 21-åring som liker mannfolk på egen alder. 

Anonymkode: e824e...450

 Noe av det mest nitriste jeg kan tenke meg er å være plaster på såret for en voksen manns manglende kompetanse og selvtillit til å mestre voksenlivet, som innebærer å leve i et likeverdig forhold med en jevngammel kvinne. Snakk om å leve på en livsløgn. Man har verdi for slike menn basert på hvor gammel man er og hvor stram ræva er. Da er det jaggu tomt i toppetasjen hos gamlefar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk liker vel forskjellige ting her også, så det kommer vel mer an på hva slags forhold du vil ha for å ha sex. Jeg har vært utrolig tiltrukket av menn som er (altfor) mye eldre enn meg, men da har vi hatt god kjemi og interessante samtaler. Jeg måtte vært veldig sikker på at en eldre mann likte meg for mer enn at jeg bare er ung for å ville ha sex ihvertfall, jeg er jo ikke bare til pynt heller. Og da er det jo vanskeligere å møtes, det er veldig sjeldent jeg omgås menn som er dobbelt så gamle eller mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 minutter siden, jente 93 said:

jeg er jo ikke bare til pynt heller. 

:5:

Morsomt å lese innleggene her. Mange som har glemt at det er noe som heter "personlig preferanse".

På KG finnes ikke personlige preferanser som er likestile med hverandre. Her har vi bare fasiter på rett og galt, alle sammen. Så dersom vi er 100 000 brukere, har vi 100 000 fasiter og 0 personlig spillerom.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Overrasket skrev:

:5:

På KG finnes ikke personlige preferanser som er likestile med hverandre. Her har vi bare fasiter på rett og galt, alle sammen. Så dersom vi er 100 000 brukere, har vi 100 000 fasiter og 0 personlig spillerom.

Endelig fikk jeg brukerhåndboka for KG, det var på tide! 👏👏😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 minutter siden, jente 93 said:

Endelig fikk jeg brukerhåndboka for KG, det var på tide! 👏👏😊

Det er bare hyggelig. Brukerhåndboken er egentlig ganske kort, altså. Men i avsnitt 1.2, annet ledd, står det at du som kvinnelig bruker har enn tilleggsoppgave, du må i blant si noe som "Hvorfor henger det menn på kvinneguiden". Det er veldig viktig. 
Vi prøver å ikke tolerere hverandre for mye, for da kan det bli litt for koselig her. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er bare hyggelig. Brukerhåndboken er egentlig ganske kort, altså. Men i avsnitt 1.2, annet ledd, står det at du som kvinnelig bruker har enn tilleggsoppgave, du må i blant si noe som "Hvorfor henger det menn på kvinneguiden". Det er veldig viktig. 
Vi prøver å ikke tolerere hverandre for mye, for da kan det bli litt for koselig her. :laugh:

Hahaha ja jeg har skjønt at dette er en klassiker på min korte levetid på KG. 

Jeg vil derimot slå et slag for at vi damer endelig er de primære: når menneske dekker begge kjønn så får dere menn kjenne litt på å være en del av Kvinneguiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, jente 93 said:

Hahaha ja jeg har skjønt at dette er en klassiker på min korte levetid på KG. 

Jeg vil derimot slå et slag for at vi damer endelig er de primære: når menneske dekker begge kjønn så får dere menn kjenne litt på å være en del av Kvinneguiden :fnise:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn ville nok det. Men det er nok lengre mellom 20 år gamle jenter som vil ligge med 45 år gamle menn. 

Anonymkode: a6c29...232

Finnes flere enn du tror. Mange som ser bra ut i 40 åra og ikke vanskelig for de å skaffe seg jenter ;) Ikke alle lar seg forfalle vet du. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen. Kjenner jeg vil kaste opp. Gris. 20-åringene som ligger med gamle griser må det være noe alvorlig galt med.

Hilsen 21-åring som liker mannfolk på egen alder. 

Anonymkode: e824e...450

Du får spy da hvis du tror det hjelper deg. Folk slutter ikke å ha sex med hverandre fordi om noen vil spy av det. Morsomt å se noen må angripe noe de ikke liker selv. Dere er nå søte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vil en kvinne på 20 åra ligge med en mann på 45?

Anonymkode: 8fcad...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg jo riktignok ikke rukket å bli 45, men jeg regner jo med (og håper) at jeg ikke ender opp som så prippen og "voksen" at det ville være uaktuelt å falle for en som ellers var super-match, bare fordi fødselsåret var "feil".  

Når det er sagt, så er det jo mye som kan forandre seg i løpet av noen år, og en så stor aldersforskjell vil vel høyst sannsynlig by på såpass av utfordringer at det kanskje "koster mer enn det smaker", men hvem vet....   

Tja, tjo... -Muligens?:vetikke:

Endret av Beeblebrox
dyxlexi5000
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sykt at noen vil ha sex med så unge som de kunne vært far til. 

Anonymkode: b8f9b...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at folk spekulerer på dette. Tiden min som eskortepike var jeg rundt 20. 95% av kundene mine var utelukkende gifte menn, altså i 50-års alderen. Mitt syn på det er at alle menn vil ha sex med ei ung jente.

Anonymkode: 7a13f...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er 20 år og har sex med en mann som er 48. Han er gift og har barn, men den overvektige kona vil ikke gi han sex mer ifølge han. han sier også at å ha sex med henne er som å ha sex med luft etter hun har født. Hun har blitt så løs at han ikke kjenner noen ting. Han har veldig stor penis og veldig tykk så det er ikke han som er problemet. Jeg elsker å gi han den nytelsen han fortjener og bare kjenne at penis presser seg inn i min trange vagina. Gjør litt vondt på starten siden jeg er veldig trang, men etter en stund er det veldig deilig. Vi har sex han aldri har hatt med kona så med meg så får han ta meg analt og komme hvor han vil på meg. Jeg elsker det hvertfall å ha en erfaren mann i senga. 

Anonymkode: 72ce0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 20 år og har sex med en mann som er 48. Han er gift og har barn, men den overvektige kona vil ikke gi han sex mer ifølge han. han sier også at å ha sex med henne er som å ha sex med luft etter hun har født. Hun har blitt så løs at han ikke kjenner noen ting. Han har veldig stor penis og veldig tykk så det er ikke han som er problemet. Jeg elsker å gi han den nytelsen han fortjener og bare kjenne at penis presser seg inn i min trange vagina. Gjør litt vondt på starten siden jeg er veldig trang, men etter en stund er det veldig deilig. Vi har sex han aldri har hatt med kona så med meg så får han ta meg analt og komme hvor han vil på meg. Jeg elsker det hvertfall å ha en erfaren mann i senga. 

Anonymkode: 72ce0...30e

Hilsen  kåt gutt, 19  :)

Anonymkode: b4b7c...b55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen  kåt gutt, 19  :)

Anonymkode: b4b7c...b55

nei, jeg er faktisk jente. hvorfor er det så vanskelig å tro? 

Anonymkode: 72ce0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 20 år og har sex med en mann som er 48. Han er gift og har barn, men den overvektige kona vil ikke gi han sex mer ifølge han. han sier også at å ha sex med henne er som å ha sex med luft etter hun har født. Hun har blitt så løs at han ikke kjenner noen ting. Han har veldig stor penis og veldig tykk så det er ikke han som er problemet. Jeg elsker å gi han den nytelsen han fortjener og bare kjenne at penis presser seg inn i min trange vagina. Gjør litt vondt på starten siden jeg er veldig trang, men etter en stund er det veldig deilig. Vi har sex han aldri har hatt med kona så med meg så får han ta meg analt og komme hvor han vil på meg. Jeg elsker det hvertfall å ha en erfaren mann i senga. 

Anonymkode: 72ce0...30e

Dette synes jeg høres rart ut. Alle vet jo at middelaldrende gifte menn som er utro forteller elskerinna si at hun både er tykkere, styggere, tjukkere og løsere enn kona han har hjemme, som er en bra dame som gir ham sex når han vil. 🤔🤔🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...