Gå til innhold

Vil en mann på 45 ha sex med en jente på 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et latterlig spørsmål. Er gresset grønt?

Hvilken 45 åring hadde takket nei til en stram og våt 20-åring? Mange av disse mannfolka sliter i ekteskap der kona ikke vil ha sex, eller ikke kan ha sex pga ørkenfitte eller andre plager, eller at hun rett og slett ikke gidder mer. Er nok en drøm for de fleste menn å få kose seg med en ung snelle på 18-20 ja....

Anonymkode: 14a9a...359

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For mange 20 åringer er 45 åringer "gamle" menn. Så med mindre de liker "gamlinger" så nei, mange av de ville ikke tatt i 45 pringer med ildtang engang..

Jente i 20 åra

Anonymkode: d8f0f...b24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det er ingen som blir mer attraktive eller mindre attraktive bare på grunn av en gitt alder. Hvis en person er attraktiv er det uavhengig av alderen. Jeg ville f.eks. ikke tenkt "åh hun er 20 år, så henne MÅ jeg ha" eller lignende. Det er personen, ikke alderen som er attraktiv for meg.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For et latterlig spørsmål. Er gresset grønt?

Anonymkode: 14a9a...359

Ser dette grønt ut synes du ?

logo_00139.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

For et latterlig spørsmål. Er gresset grønt?

Hvilken 45 åring hadde takket nei til en stram og våt 20-åring? Mange av disse mannfolka sliter i ekteskap der kona ikke vil ha sex, eller ikke kan ha sex pga ørkenfitte eller andre plager, eller at hun rett og slett ikke gidder mer. Er nok en drøm for de fleste menn å få kose seg med en ung snelle på 18-20 ja....

Anonymkode: 14a9a...359

Med den språkbruken tipper jeg du er eldre enn 45. Og mann, selvfølgelig.

Anonymkode: 7598e...30a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes da mange jenter på 20 som er såpass lite attraktive at få menn på 45 ville vært interessert. Det er ikke alderen som avgjør. 

Anonymkode: d4f0c...6dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et latterlig spørsmål. Er gresset grønt?

Hvilken 45 åring hadde takket nei til en stram og våt 20-åring? Mange av disse mannfolka sliter i ekteskap der kona ikke vil ha sex, eller ikke kan ha sex pga ørkenfitte eller andre plager, eller at hun rett og slett ikke gidder mer. Er nok en drøm for de fleste menn å få kose seg med en ung snelle på 18-20 ja....

Anonymkode: 14a9a...359

Gresset er grønt om man vanner det eller legger kunstig gress så klart. 

Hva får deg til å tro at alle 20-åringer er «stramme og våte»? Og for resten, it takes two to tango. Det er ikke bare kvinnens skyld. 

Jeg har en venn som er en dom. Han er 45, og han sier at «20-åringer tror de er så voksne, men de er jo bare barn». Videre at de «voksne mannfolkene som går etter dem er ikke egentlig voksne, så det er sikkert derfor en del går etter 20-åringer». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke veldig mange menn på 45 ville sagt nei, men det kommer jo litt an på 20-åringen.

Anonymkode: e329d...082

Eh, tenker vi sier de fleste menn på 45 vil ha sex med en 20-åring om sjansen byr seg. 

Middelaldrende kvinner er bitre og sinte når de blir påminnet dette -og velger isteden fornektelse.

Anonymkode: 1db95...42d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tittelen sier det meste

Anonymkode: 39def...b76

Åpenbart. Hvilken verden bor du i.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame på 43 og ble spurt om sex med en på 22. Har sønn på 18. Ikke aktuellt. 

Anonymkode: b8f9b...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Capri-Sun skrev:

Man kan snu det: Ville en dame på 45 ligget med en 20 åring gutt? Jeg er ikke så gammel, men nei. Den er for drøy.

Eller dame 38 og mann 23?

Anonymkode: ba882...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame på 43 og ble spurt om sex med en på 22. Har sønn på 18. Ikke aktuellt. 

Anonymkode: b8f9b...9d3

Her og men 38 og 23. Utrolig voksen 23 åring da men. 

Anonymkode: ba882...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange menn ville nok det. Men det er nok lengre mellom 20 år gamle jenter som vil ligge med 45 år gamle menn. 

Anonymkode: a6c29...232

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her og men 38 og 23. Utrolig voksen 23 åring da men. 

Anonymkode: ba882...7eb

Har du gjort det? Har du barn i samme alder. 

Det er hovedgrunnen at jeg har sønn i nesten samme alder. 

Anonymkode: b8f9b...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gjort det? Har du barn i samme alder. 

Det er hovedgrunnen at jeg har sønn i nesten samme alder. 

Anonymkode: b8f9b...9d3

Nei men han flørter og er på. Jeg vet jo jeg er for gammel. Men skjønn det er han. Så hvis damen var 23 og mannen 38 så er det greit liksom, men ikke omvendt. Det er litt irriterende. Er da mange menn som blir sammen med jenter som er nesten like gamle som døtrene. Hvis en dame gjør det så er det galskap. Hvorfor. Dette er ikke likestilling...

Anonymkode: ba882...7eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men han flørter og er på. Jeg vet jo jeg er for gammel. Men skjønn det er han. Så hvis damen var 23 og mannen 38 så er det greit liksom, men ikke omvendt. Det er litt irriterende. Er da mange menn som blir sammen med jenter som er nesten like gamle som døtrene. Hvis en dame gjør det så er det galskap. Hvorfor. Dette er ikke likestilling...

Anonymkode: ba882...7eb

Jeg som spurte om dette. 

Sier ikke at det er galt. For meg hadde det bare føltes feil pga det. 

Jeg har mine grenser og andre sine og de er forskjellig. 😊

Anonymkode: b8f9b...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh, tenker vi sier de fleste menn på 45 vil ha sex med en 20-åring om sjansen byr seg. 

Middelaldrende kvinner er bitre og sinte når de blir påminnet dette -og velger isteden fornektelse.

Anonymkode: 1db95...42d

Middeladrene kvinner har vært unge og mange husker nok hvor ubehagelig det var å bli lagt an på av mye eldre menn.

Anonymkode: 7598e...30a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For et latterlig spørsmål. Er gresset grønt?

Hvilken 45 åring hadde takket nei til en stram og våt 20-åring? Mange av disse mannfolka sliter i ekteskap der kona ikke vil ha sex, eller ikke kan ha sex pga ørkenfitte eller andre plager, eller at hun rett og slett ikke gidder mer. Er nok en drøm for de fleste menn å få kose seg med en ung snelle på 18-20 ja....

Anonymkode: 14a9a...359

Fy faen. Kjenner jeg vil kaste opp. Gris. 20-åringene som ligger med gamle griser må det være noe alvorlig galt med.

Hilsen 21-åring som liker mannfolk på egen alder. 

Anonymkode: e824e...450

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese innleggene her. Mange som har glemt at det er noe som heter "personlig preferanse".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...