Gå til innhold

Første date. «Vi meldes»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Kort date for å bli litt kjent. Avsluttet slik:

«Er det nå jeg får en klem? (*wink wink* får en litt sterk klem hvor han holder meg rundt livet) 

Hyggelig å treffe deg. Vi kan jo bare meldes!»

 

Dette var i går. Har ikke hørt noe. Og er så lei av å bli avvist at jeg ikke orker å sende mld jeg heller. Så: 

- Hvor lenge skal man vente? En dag? To? Tre?

Anonymkode: b1a73...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dumt å ikke sende melding, i tilfelle begge sitter og venter på melding fra den andre.

Anonymkode: dcf02...58a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt lei av å bli avvist av han eller av andre?

Han her er ikke de du har fått avvisning fra og selv om du er lei, så er du ikke lei han du har vært på date med nå.

Jeg hadde sendt melding og takket for sist og sagt at det hadde vært hyggelig og møtes igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vi meldes"  betyr for meg : "vi snakkes en vakker dag"- dvs aldri, men nå er jeg i overkant pessimist. Likevel, hvis ikke noe mer håndfast er avtalt, så nei dessverre.

Anonymkode: 75a7d...15e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo? hvis du avkobler mobiltelefon i sinnet ditt, så tror jeg du blir mer tydelig i hva du egentlig gjør. Jeg tror mobiltelefon har ødelagt potensiale kjærlighetsforhold. 

Hva hadde du gjort om du ikke hadde mobiltelefon, og hvorfor må du tekste? det er så barnslig, men har kommet i veien til sinnet til mennesker som vil flørte. Fordi man får kortslutning i sinnet som forteller at man må vente på tekstmelding. Jeg tror neppe karen har kommet hjem fra jobb engang, også vet han ikke at du er forstyrret med tvangstanker. Barnslige kvinner kommer sist i rekken, det er sikkert!

Anonymkode: 2bf20...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss alle sitatene er fra han, så må det jo tolkes positivt. Han er ikke sjenert, så du hører fra han innen et par dager om han er interessert.

Anonymkode: f0035...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...