Gå til innhold

Filmet toppløs dame på svaberg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes du er en ekkel gris som tar deg til rette. Når du snikfotograferer gjør du henne til et objekt for din seksualitet. Du respekterer ikke henne. Det er faktisk ganske mange kvinner som kunne tenke seg å sole seg toppløse eller til og med nakne som ikke tør det på grunn av griser som deg.

Anonymkode: cb3d8...8a7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du er en ekkel gris som tar deg til rette. Når du snikfotograferer gjør du henne til et objekt for din seksualitet. Du respekterer ikke henne. Det er faktisk ganske mange kvinner som kunne tenke seg å sole seg toppløse eller til og med nakne som ikke tør det på grunn av griser som deg.

Anonymkode: cb3d8...8a7

Du må huske på at folk er veldig forskjellige. Hun tok tydeligvis dette som et kompliment. Noen gjør det - andre liker det ikke. Nå lå hun der midt i glaninga for alle også da. Smilte og nikket til meg. Verre er det ikke. Finnes kåte folk vettu - av begge kjønn. Er ikke griser av den grunn. - men jeg gjør det uansett ikke mer og har aldri gjort det før. Ble fristet der og da som en engangshendelse. 

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun smilte til deg to ganger, og du konkluderer med at hun var kåt? Hvor lavpannet kan man bli?

Anonymkode: 244e6...729

Tror svaret er ja. 🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må huske på at folk er veldig forskjellige. Hun tok tydeligvis dette som et kompliment. Noen gjør det - andre liker det ikke. Nå lå hun der midt i glaninga for alle også da. Smilte og nikket til meg. Verre er det ikke. Finnes kåte folk vettu - av begge kjønn. Er ikke griser av den grunn. - men jeg gjør det uansett ikke mer og har aldri gjort det før. Ble fristet der og da som en engangshendelse. 

Anonymkode: 0547d...36d

Å "ligge midt i glaninga" er ingen unnskyldning. Det er for mange som strekker slike unnskyldninger i alle mulige retninger for å lette sin samvittighet og unnskylde uakseptabel oppførsel.

  • "Hun lå jo toppløs i hagen og rett i glaninga når jeg lente meg ut av lofts-vinduet".
  • "Hun gikk naken i stua i andre etasje og var lett å se fra treet i parken utenfor."
  • "Hun badet naken i skogen og selv om det var langt fra folk så måtte hun regne med at det kunne komme noen". 
  • "Hun badet naken på en offentlig naturiststrand og var jo synlig for alle uansett."

Uansett er det krenking av privatlivets fred å snikfotografere folk mer eller mindre avkledd uten tillatelse. Det er umoralsk og straffbart. Selv om man er på offentlig sted har man rett på privatliv. Selv om du går nedover byens hovedgate har ingen rett til å putte et kamera oppunder skjørtet ditt. Selv om du er naken på byens offentlige naturiststrand har ingen rett til å fotografere deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nå må du jekke deg ned noen hakk ditt troll. Hadde dama hatt lyst på deg så hadde hun TYDELIG bedt deg komme bort. Ikke høflig nikket og smilt. Og hadde du vært en ordentlig mann med selvtillit hadde du gått bort til henne og flørtet litt. Meeen det er du dessverre ikke. Du er en puslete pstetisk ekkel GRIS som snikfilmer folk. Ha en fin dag og få deg et liv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et meget vellykket startinnlegg.  Fjolsene biter jo på så det synger i snøret! Alltid fornøyelig når PKere dummer seg ut.

Anonymkode: 71f0d...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg leser sånne hårreisende idiotiske innlegg så tenker jeg på at dem som skriver dem faktisk går rundt oss og sikkert ser normale ut. Grøss. Om det er trolling eller ikke, så er det gyselig å tenke på.

Anonymkode: 268a1...141

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Du nå må du jekke deg ned noen hakk ditt troll. Hadde dama hatt lyst på deg så hadde hun TYDELIG bedt deg komme bort. Ikke høflig nikket og smilt. Og hadde du vært en ordentlig mann med selvtillit hadde du gått bort til henne og flørtet litt. Meeen det er du dessverre ikke. Du er en puslete pstetisk ekkel GRIS som snikfilmer folk. Ha en fin dag og få deg et liv!

men han beskriver han så et annet sted og lot kamera istedenfor peke ned mot henne.

Anonymkode: 4fc4a...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her stilles ingen spørsmål, kun en handling som er gjort av trådstarter. En slags historie. 

Anonymkode: 4fc4a...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Xmasclovn said:

Du nå må du jekke deg ned noen hakk ditt troll. Hadde dama hatt lyst på deg så hadde hun TYDELIG bedt deg komme bort. Ikke høflig nikket og smilt. Og hadde du vært en ordentlig mann med selvtillit hadde du gått bort til henne og flørtet litt. Meeen det er du dessverre ikke. Du er en puslete pstetisk ekkel GRIS som snikfilmer folk. Ha en fin dag og få deg et liv!

Det er dessverre alt for mange menn som tror at fordi noen vil sole seg toppløse eller nakne så betyr det at de byr seg frem og vil bli sjekket opp. At man faktisk bare vil sole seg og få litt farge på kroppen er vist ganske uforståelig for noen. Det at noen tror du byr deg frem er en annen grunn til at færre vil sole seg toppløse eller nakne. På naturiststrender gjelder reglen om at man ikke sjekker hvis en av partene er nakne. Veldig greit å slippe denne ekstra seksualiseringen og objektiviseringen når man allerede er i en litt sårbar situasjon.

Anonymkode: cb3d8...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre alt for mange menn som tror at fordi noen vil sole seg toppløse eller nakne så betyr det at de byr seg frem og vil bli sjekket opp. At man faktisk bare vil sole seg og få litt farge på kroppen er vist ganske uforståelig for noen. Det at noen tror du byr deg frem er en annen grunn til at færre vil sole seg toppløse eller nakne. På naturiststrender gjelder reglen om at man ikke sjekker hvis en av partene er nakne. Veldig greit å slippe denne ekstra seksualiseringen og objektiviseringen når man allerede er i en litt sårbar situasjon.

Anonymkode: cb3d8...8a7

Finnes masse skruller der ute, men dette er bare et troll i både nettsammenheng og antageligvis utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har forlest seg på de erotiske novellene i Vi Menn, ser jeg. 

 

Anonymkode: 9eba4...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med et meget vellykket startinnlegg.  Fjolsene biter jo på så det synger i snøret! Alltid fornøyelig når PKere dummer seg ut.

Anonymkode: 71f0d...bf6

Hva er PKere? Ante ikke det var så mange troll på forumet jeg. Tror ikke jeg gidder å være her mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha joda ulovlig å snikfilme det er det og slettes ikke noe jeg støtter! Men dette er da bare en troll tråd da folkens .. 

Anonymkode: 66542...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...