Gå til innhold

Filmet toppløs dame på svaberg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på ei strand/fjellområde i fjor sommer - hadde med meg mat, drikke og video kamera - koste meg stort. Jeg fikk øye på ei søt dame med halvlangt lys hår som lå og solte seg toppløs - hun kunne vel ha vært ca 45 år gammel, men holdt seg godt. Jeg tok en sjanse og stilte inn videokameraet mitt sånn at det lå og filmet mot henne stabilt av seg selv. Jeg selv så hele tiden en annen vei - aner ikke om hun vet at jeg filmet - jeg holdt jo aldri i videokameraet og filmet selv. Kameraet lå bare der og filmet av seg selv - lur teknikk. Da jeg kom hjem og skulle se på opptaket etterpå viste det seg at hun to ganger så direkte mot meg og faktisk nikket og smilte - hadde jeg bare visst det så hadde jeg jo gått bort til henne den dagen. Dersom jeg ser henne igjen skal jeg jaggu meg ta kontakt - hun var klar hun! I never knew! :) - men det blir nok første og siste gang jeg kommer til å filme sånn - følte jo at jeg snikfilmet selv om jeg var på offentlig sted, men det var så fristende - litt spennende også - og så fikk jeg noe herlig å se på da jeg kom hjem - ei herlig sprudlende sommerkåt dame :)

Anonymkode: 0547d...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun smilte til deg to ganger, og du konkluderer med at hun var kåt? Hvor lavpannet kan man bli?

Anonymkode: 244e6...729

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..følte jo at jeg snikfilmet..

Det var jo akkurat det du gjorde, så det er ikke så rart at du følte det

Anonymkode: 07f11...9ca

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, "hun var klar hun", fordi hun smilte. For en ekkel tekst. 

Anonymkode: 699ac...26c

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun smilte til deg to ganger, og du konkluderer med at hun var kåt? Hvor lavpannet kan man bli?

Anonymkode: 244e6...729

?

Hun lå og solte seg toppløs - og ved to anledninger nikket hun og smilte mot meg. Er ikke det tegn på at det hadde vært veldig greit om jeg kom bort til henne for en hyggelig prat da? 

- og er ikke du kjent med noe som heter hormoner? Det er faktisk lov til å være kåt - helt menneskelig! 

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, "hun var klar hun", fordi hun smilte. For en ekkel tekst. 

Anonymkode: 699ac...26c

?

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer,du har gjort ett lovbrudd - snikfilmet noen.

Neppe like "kåt å klar" hadde hun bisst hva du holdt på med.

Anonymkode: 153ad...473

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer,du har gjort ett lovbrudd - snikfilmet noen.

Neppe like "kåt å klar" hadde hun bisst hva du holdt på med.

Anonymkode: 153ad...473

Det var nok akkurat det hun så skjønner du. Derfor hun nikket og smilte og ga meg tillatelse. Sprengkåt og sprudlende flott dame!

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kaninen skrev:

Fikk skikkelig ekkle vibes av den teksten der.

Hvorfor ikke heller glede seg over en flott dag for oss begge. Hun var glad og jeg var glad. Men du var jo ikke der, så det er muligens vanskelig for deg å skjønne den tiltrekningen vi hadde mot hverandre.

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok akkurat det hun så skjønner du. Derfor hun nikket og smilte og ga meg tillatelse. Sprengkåt og sprudlende flott dame!

Anonymkode: 0547d...36d

Såklart!

Rart hun ikke bare gikk bort å tok kontakt da gitt.

For en gris du er.

Anonymkode: 153ad...473

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 0547d...36d

Lurer du virkelig på hva som er ekkelt med å anta at en kvinne er "klar" siden hun smiler til deg? Jeg antar det er fordi hun er toppløs at alt hun gjør plasseres i en seksuell kontekst. Eller tenkte du bare at hun var klar for å bli invitert med ut på kaffe? 

Anonymkode: 699ac...26c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart!

Rart hun ikke bare gikk bort å tok kontakt da gitt.

For en gris du er.

Anonymkode: 153ad...473

Nå må du virkelig tenke på en ting - kanskje hun var gift f.eks. - ikke bare bare å selv gå bort å ta kontakt da vettu. Hun tok første steg hun faktisk og smilte og nikket bort til meg - det var jeg som skulle ha gått bort - men dette oppdaget jeg jo for sent. Merkelig så mange stygge ekle svar her!! Gled dere heller med oss og det flotte vi opplevde den dagen meg og ho.

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer du virkelig på hva som er ekkelt med å anta at en kvinne er "klar" siden hun smiler til deg? Jeg antar det er fordi hun er toppløs at alt hun gjør plasseres i en seksuell kontekst. Eller tenkte du bare at hun var klar for å bli invitert med ut på kaffe? 

Anonymkode: 699ac...26c

hehe det var nok IKKE kaffe vi tenkte på noen av oss da nei. Når man ligger toppløs og smiller og nikker "Mmhm" bort til en kjekk mann ikke så langt unna deg - så skjønner i hvert fall jeg tegninga. Alle oppegående mennesker skjønner at det ikke var kaffe noen av oss tenkte på lol 

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var nok akkurat det hun så skjønner du. Derfor hun nikket og smilte og ga meg tillatelse. Sprengkåt og sprudlende flott dame!

Anonymkode: 0547d...36d

???

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg selv så hele tiden en annen vei - aner ikke om hun vet at jeg filmet - jeg holdt jo aldri i videokameraet og filmet selv. Kameraet lå bare der og filmet av seg selv - lur teknikk.

 

Anonymkode: d764e...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe det var nok IKKE kaffe vi tenkte på noen av oss da nei. Når man ligger toppløs og smiller og nikker "Mmhm" bort til en kjekk mann ikke så langt unna deg - så skjønner i hvert fall jeg tegninga. Alle oppegående mennesker skjønner at det ikke var kaffe noen av oss tenkte på lol 

Anonymkode: 0547d...36d

Ingen oppegående mennesker trekker de konklusjoner du gjør. Slett filmen. Det er ulovlig.

Anonymkode: 9aa24...f7b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på ei strand/fjellområde i fjor sommer - hadde med meg mat, drikke og video kamera - koste meg stort. Jeg fikk øye på ei søt dame med halvlangt lys hår som lå og solte seg toppløs - hun kunne vel ha vært ca 45 år gammel, men holdt seg godt. Jeg tok en sjanse og stilte inn videokameraet mitt sånn at det lå og filmet mot henne stabilt av seg selv. Jeg selv så hele tiden en annen vei - aner ikke om hun vet at jeg filmet - jeg holdt jo aldri i videokameraet og filmet selv. Kameraet lå bare der og filmet av seg selv - lur teknikk. Da jeg kom hjem og skulle se på opptaket etterpå viste det seg at hun to ganger så direkte mot meg og faktisk nikket og smilte - hadde jeg bare visst det så hadde jeg jo gått bort til henne den dagen. Dersom jeg ser henne igjen skal jeg jaggu meg ta kontakt - hun var klar hun! I never knew! :) - men det blir nok første og siste gang jeg kommer til å filme sånn - følte jo at jeg snikfilmet selv om jeg var på offentlig sted, men det var så fristende - litt spennende også - og så fikk jeg noe herlig å se på da jeg kom hjem - ei herlig sprudlende sommerkåt dame :)

Anonymkode: 0547d...36d

Er i rett alderssegment, og foretrekker å sole meg toppløs eller naken.

At jeg smiler og nikker hei til folk i nærheten betyr ikke at jeg er kåt på de

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på ei strand/fjellområde i fjor sommer - hadde med meg mat, drikke og video kamera - koste meg stort. Jeg fikk øye på ei søt dame med halvlangt lys hår som lå og solte seg toppløs - hun kunne vel ha vært ca 45 år gammel, men holdt seg godt. Jeg tok en sjanse og stilte inn videokameraet mitt sånn at det lå og filmet mot henne stabilt av seg selv. Jeg selv så hele tiden en annen vei - aner ikke om hun vet at jeg filmet - jeg holdt jo aldri i videokameraet og filmet selv. Kameraet lå bare der og filmet av seg selv - lur teknikk. Da jeg kom hjem og skulle se på opptaket etterpå viste det seg at hun to ganger så direkte mot meg og faktisk nikket og smilte - hadde jeg bare visst det så hadde jeg jo gått bort til henne den dagen. Dersom jeg ser henne igjen skal jeg jaggu meg ta kontakt - hun var klar hun! I never knew! :) - men det blir nok første og siste gang jeg kommer til å filme sånn - følte jo at jeg snikfilmet selv om jeg var på offentlig sted, men det var så fristende - litt spennende også - og så fikk jeg noe herlig å se på da jeg kom hjem - ei herlig sprudlende sommerkåt dame :)

Anonymkode: 0547d...36d

Det du gjorde var klart ulovlig! Alle skal samtykke i å bli filmet, og tatt bilde av! Hva om dette kommer på avveie?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tdm900 skrev:

Det du gjorde var klart ulovlig! Alle skal samtykke i å bli filmet, og tatt bilde av! Hva om dette kommer på avveie?

Det kan det jo umulig gjøre. Det er slettet. 

Anonymkode: 0547d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...