Gå til innhold

17 åring og 30 åring har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ihvertfall ikke vært stolt av dattera mi (eller sønnen min) på 17 hvis h*n kom å sa at de pulte på en 30 år gammel mann/dame når de selv var 17. 

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo han som sier at muligheten er stor for at de har en framtid sammen for å «lure» hu. Selvom eneste han vil ha er sex, han tar kontakt med hu når han er kåt. Ellers så svarer han ikke. 

 

Anonymkode: ad224...ffd

Hun har problemer med grensesetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Axl skrev:

Hvem faen bryr seg om de driter seg ut? Det viktigste er at de koser seg sammen og nyter sexen. Drite i hva andre mener. 

Det er en grunn til at menn som han/deg anses for å ha ekstremt lav evne til å mentalisere: dere ser ikke hvordan andre oppfatter dere fordi dere tenker først og fremst på egne enkle behov. Hva som er jenta på 17 år sitt beste, driter en slik 30-åring loddrett i.

Voksne menns seksualisering av 17-åringer handler ikke om naturlig kjønnsdrift, men om lav psykososial kompetanse. Det handler om at man fraskriver seg ansvar for egne handlinger og for det man holder på med ovenfor andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne engang, vi var venner fra vi var rundt 18 til 21 år. Hun ble også en av disse om lå med så og si hver eneste mann hun kom over. Hun tok med seg tilfeldige menn hun møtte i busshytter osv. Brukte aldri kondom. Vi var flere venninner som prøvde hardt å snakke med henne om bruk av kondom. Vårt vennskap endte av andre grunner men fikk høre av ei annen som fremdeles hadde kontakt med henne at hun hadde kommet strigråtende fordi virkeligheten av å ikke bruke kondom kom dalende.

En annen venninne har heller ikke brukt kondom, hun er godt voksen. Hun unngikk å gå til gyn for å ta celleprøve. Hun har HPV og MÅ nå bruke kondom for å ikke smitte de hun ligger med.

Anonymkode: 3f106...81d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 30 i år og det kunne ikke falt meg inn å ha sex med en 17-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en venninne engang, vi var venner fra vi var rundt 18 til 21 år. Hun ble også en av disse om lå med så og si hver eneste mann hun kom over. Hun tok med seg tilfeldige menn hun møtte i busshytter osv. Brukte aldri kondom. Vi var flere venninner som prøvde hardt å snakke med henne om bruk av kondom. Vårt vennskap endte av andre grunner men fikk høre av ei annen som fremdeles hadde kontakt med henne at hun hadde kommet strigråtende fordi virkeligheten av å ikke bruke kondom kom dalende.

En annen venninne har heller ikke brukt kondom, hun er godt voksen. Hun unngikk å gå til gyn for å ta celleprøve. Hun har HPV og MÅ nå bruke kondom for å ikke smitte de hun ligger med.

Anonymkode: 3f106...81d

Mennesker som ikke tar ansvar for sin egen helse  og er likegyldige til hvem de har sex med må ha mentale problemer på ulike områder.  Eller en lav IQ som gjør at de ikke forstår konsekvensene av sin livsstil.  For ingen med vettet i behold og som er glad i seg selv holder på med risiko sex, og utsetter seg selv for sykdommer og psykiske plager på den måten.   De jeg har kjent til som har hatt en slik livsstil kommer ofte fra dysfunksjonelle hjem med omsorgssvikt i bagasjen.   De blir også oftere utnyttet av kyniske  menn fordi de mangler grenser.  Og fordi ingen bryr seg om å hjelpe dem.

Anonymkode: bc43c...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ihvertfall ikke vært stolt av dattera mi (eller sønnen min) på 17 hvis h*n kom å sa at de pulte på en 30 år gammel mann/dame når de selv var 17. 

Anonymkode: ad224...ffd

Selv hadde jeg ikke brydd meg om min 17 åring kom hjem og hadde et forhold til noen som er 13 år eldre. Har oppdratt ungene mine til å ta ansvar for seg selv, så jeg hadde tatt det for gitt at de hadde det fint sammen. En 17 åring kan være ganske voksen, jeg har bodd for meg selv og klart meg selv siden jeg var 16 år. Nå skal det legges til at jeg var nok litt mer reflektert og moden enn hva denne 17 åringen her i tråden virker å være. 

Anonymkode: 7a4b5...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, NimboIt skrev:

Det er en grunn til at menn som han/deg anses for å ha ekstremt lav evne til å mentalisere: dere ser ikke hvordan andre oppfatter dere fordi dere tenker først og fremst på egne enkle behov. Hva som er jenta på 17 år sitt beste, driter en slik 30-åring loddrett i.

Voksne menns seksualisering av 17-åringer handler ikke om naturlig kjønnsdrift, men om lav psykososial kompetanse. Det handler om at man fraskriver seg ansvar for egne handlinger og for det man holder på med ovenfor andre.

Meg?:fnise:

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker som ikke tar ansvar for sin egen helse  og er likegyldige til hvem de har sex med må ha mentale problemer på ulike områder.  Eller en lav IQ som gjør at de ikke forstår konsekvensene av sin livsstil.  For ingen med vettet i behold og som er glad i seg selv holder på med risiko sex, og utsetter seg selv for sykdommer og psykiske plager på den måten.   De jeg har kjent til som har hatt en slik livsstil kommer ofte fra dysfunksjonelle hjem med omsorgssvikt i bagasjen.   De blir også oftere utnyttet av kyniske  menn fordi de mangler grenser.  Og fordi ingen bryr seg om å hjelpe dem.

Anonymkode: bc43c...8cd

Har mennesker som kritiserer andre så mye høyere IQ tror du? La folk få leve sitt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...