Gå til innhold

17 åring og 30 åring har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min venninne har møtt en 30 år gammel mann på tinder, de hadde sex samme dag de møtes å hun sover over. Møtt han et par ganger senere, der de har sex å hun sover over.

hvor ungt kunne du gått med å ha sex med en å hva er alderen din?

hva syns dere om det? 

Jeg syns det ærlig talt det er litt ekkelt for hun er ikke 18 engang, men blir det i slutten av året. 

I tilegg møter hun andre gutter å har sex med de, men de er nærmere hennes alder. Og når jeg tok opp «tenk om han ligger med andre» så sa hun at da hadde hun blitt dårlig av tanken for hun vil ikke han skal ligge med andre enn henne. Det syns jeg bare er idiotisk av henne å tenke for han tenker nok det samme. Han vet ikke at hun gjør det.. 

og for å sette prikken over i’en så bruker hun ikke kondom med noen...

han ene måtte hun bruke kondom for han hadde et virus, så han måtte bruke kondom i 5 uker sa legen, men den sprakk:fnise: men tror du hun dro til legen for å sjekke seg? Nei.. sa bare «jeg ble sikkert ikke smittet». Hun hadd ikke å spørre om hvilket «virus» det var engang🙄

Anonymkode: ad224...ffd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet hun er 17 foresten

Anonymkode: ad224...ffd

Men vet venninnen din at hun er 17 år? Hun er dum og umoden. At hun ligger med en på 30 er ikke det største problemet hun har.

Anonymkode: c0550...c84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vet venninnen din at hun er 17 år? Hun er dum og umoden. At hun ligger med en på 30 er ikke det største problemet hun har.

Anonymkode: c0550...c84

Nja hun tror hun er eldre😂

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Pass dine egne saker :)

Du er vel også en som ligger med mindreårige hvis du får sjansen🤔

Anonymkode: ad224...ffd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HanenIFlokken
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er vel også en som ligger med mindreårige hvis du får sjansen🤔

Anonymkode: ad224...ffd

Neitakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en god venninne ville jeg forklart viktigheten av kondombruk. :)  Det er ikke like morsomt den dagen hun blir smittet av ulike kjønnssykdommer

Jeg har hatt sex med eldre menn, men jeg lært raskt at som 17 åring er ikke en på 30+ interessert i noe mer enn sex 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, 1188 skrev:

Som en god venninne ville jeg forklart viktigheten av kondombruk. :)  Det er ikke like morsomt den dagen hun blir smittet av ulike kjønnssykdommer

Jeg har hatt sex med eldre menn, men jeg lært raskt at som 17 åring er ikke en på 30+ interessert i noe mer enn sex 

Har prøvd å fortelle henne det, sakt «tenk om du får en kjønnssykdom som varer livet ut» da svarer hun «det skjer sikkert ikke»...:/

de har pratet om at det kanskje kan bli noe men tror det er for å få hun mer på kroken. For de snakker ikke å blir ikke bedre kjent, kun sex. Og blir de sammen så vil han holde det skjult til hun er 18+

Anonymkode: ad224...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun hatt sex med mange uten kondom kan du hilse henne å si at det er størst sannsynlig at hun har et eller annet. Kjønnssykdom høres kanskje fjernt ut, men det er faen så vanlig. Du kan jo hilse fra en venninne av meg som ikke lenger kan bli gravid pga komplikasjoner av klamma. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det ærlig talt det er litt ekkelt for hun er ikke 18 engang, men blir det i slutten av året. 

 

Du skal IKKE gjøre noe. Det eneste du kan si til henne at hun skal være forsiktig, be henne om at det skal brukes kondom.

Om en skal nyte og ha sex, finner de uansett det, sevlom du vet eller ikke. Ikke ødelegg deres vennskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en fare for andre med sitt tankeløse og risikofylte sex liv.  Trist at noen velger å ødelegge sitt liv i så ung alder.  Itillegg til at hun er en vandrende kjønnssykdoms spreder..  Håper at unge menn tenker seg grundig om før de har sex uten kondom.

Anonymkode: bc43c...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Hun er over 16, så helt lovlig. Men forstår ikke hva en mann på 30 skal med en 17 åring. Eller hva ei jente på 17 skal med en 30 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært der selv, bare jeg var så vidt "lovlig". Der og da så synes jeg det var kult og stas. Men nå som jeg er blitt godt voksen så er det langt i fra kult. Det er bare flaut. For jeg innser jo som voksen at jeg ble brukt. 

Det er faktisk en stor maktforskjell når aldersforskjellen er så stor og den ene er tenåring. Og tenåringer har ikke den mest fornuftigste hjernen. Men det nytter ikke å si noe, tenåringer må erfare selv, dessverre. 

Anonymkode: ce78b...49c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Hun er over 16, så helt lovlig. Men forstår ikke hva en mann på 30 skal med en 17 åring. Eller hva ei jente på 17 skal med en 30 åring.

Sex.

Anonymkode: 00040...266

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex.

Anonymkode: 00040...266

Ja, men det sier jo litt om en mann som har sex med 17 åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men vet venninnen din at hun er 17 år? Hun er dum og umoden. At hun ligger med en på 30 er ikke det største problemet hun har.

Anonymkode: c0550...c84

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det at det 13 års aldersforskjell er ikke det verste, det er faktisk ganske vanlig blant voksne.  Men å være tankeløs og dum når det gjelder sex, det er noe helt annet.   Kommer hun fra et ressurssvakt hjem og har hun vært utsatt for omsorgssvikt og seksuelt misbruk siden hun mangler grenser,?  For man er ikke nødvendigvis dum og lar seg utnytte selv om man er ung. Jeg har alltid hatt strenge grenser når det gjelder sex siden jeg var tenåring og det er jeg veldig lykkelig for idag. Grenser er viktige å lære å sette seg for å skape et harmonisk og godt liv.

Anonymkode: bc43c...8cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge samfunnet er det slik. Er mannen 30 og jenta 17 er det pedofili

Er kvinnen 30 og gutten 17 så er det helt greit.

 

Voksne skal ikke ha sex med 17 åringer.

Anonymkode: f65b0...3ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...