Gå til innhold

Flere som håper på krig nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med utviklingen som er i og rundt Syria nå, flere som håper på krig mellom Russland og USA? Hvem heier du på i så fall? Hvorfor?

Anonymkode: c41c5...78b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal man håpe på en krig? Det vil true verdens freden, å ikke vær så sikker på at ikke Norge blir berørt å av en eventuel krig.

Anonymkode: 75605...bdb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper aldri på krig. Jeg får med meg det som skjer i andre land når de kriger, å det å sitte å håpe på at flere tragedier skal skje er kaldt. Det er ikke bare de høyt oppe som må lide, men barn, dyr, gravide, andre uskyldige mennesker. Å hvor drar alle disse menneskene når det blir for farlig å bo i sitt eget land? Grenser ikke vi med Russland? 

Anonymkode: e0786...f75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

HVORFOR skal vi håpe på krig? Har ikke de krigene som har vært, vært ille nok? Har ikke nok folk dødd i krig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, klart vi ikke ønsker krig!

Anonymkode: 3b089...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du virkelig på at det skal bli død og fortvilelse? I en krig er det ikke bare mellom to statsledere, det berører absolutt alle involverte, temmelig psykotisk av deg å håpe på noe sånt. Jeg rapporterer tråden da du håper på død, samt håper jeg du får hjelp og anbefaler deg å kontakte helsesøster.

Endret av PaN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med diagnoser kan håpe på slikt, fordi de tror at det virkelige liv er som på dataspillene....

Anonymkode: 1f654...237

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hvem heier du på?»? Som om det er en fotballkamp liksom. Tror du ikke Norge vil kunne bli berørt av en krig mellom Russland og USA? Regner med du stiller opp å kriger, siden krig er så tøft.

Anonymkode: e0786...f75

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det krig mellom Russland og USA vil det mest sannsynlig dra med alle Nato-land med i konflikten. 

Nei, jeg ønsker ikke krig

Nei, jeg ønsker ikke lidelse

Nei, jeg ønsker ikke at mine barn skal bli kvalt av gasser/ drept av bomber/ mangle mat og medisiner/ gå glipp av skolegang. 

Jeg håper du er veldig ung Ts. Krig er ikke noe man håper på og heier frem.

Anonymkode: a3378...288

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper selvsagt ikke på krig, men det vil jo føre med seg en stigning i oljeprisen da...
Skulle det bli krig, så håper jeg Russland kommer seirende ut, slik at de kan knekke globalistene en gang for alle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe på krig og heie på, faktisk. Dårlig forsøk på trolling (håper jeg) Det er vel ingen oppegående mennesker som går og håper på krig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med krig er at den rammer alle andre enn de som er ansvarlige for de elendige forholdene og krigshissingen. Blir som Titanic; politikere og rikinger tar livbåtene og kaster resten av oss på sjøen.

Anonymkode: f7306...bc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med utviklingen som er i og rundt Syria nå, flere som håper på krig mellom Russland og USA? Hvem heier du på i så fall? Hvorfor?

Anonymkode: c41c5...78b

Jeg håper det ikke blir krig, ganske så sykt å håpe på noe annet! Men merker meg at politisk korrekt massemedia og politisk korrekte folk hisser noe helt sinnssykt etter krig mellom USA og Russland. Det er kvalmt. Journalistene, politikerne og andre som hisser til krig, burde tvinges til å delta på slagmarken selv, og la oss uskyldige leve livene våre i fred videre uten deres hat og krigshissing.

Skuffende at Trump er med på dette kjøret nå, tilsynelatende. Det var jo Hillary/Hitlary som var krigshisseren og den potensielle sinnssyke krigspresidenten, Trump ble valgt som en moderat fredspresident. Men militærkomplekset, neocohens og andre bruker alle triks for å få Trump til å gå til krig. 

Kvalmt hvor gjennomsiktige media er i forhold til dette. Uten noe som helst bevis, skal Assad/Syria bombes. Media prøver desperat å sverte Trump 24/7. Først kommer de med masse løgner om at Russland visstnok har kontrollert hele nettet og påvirket valget i USA, ja, det er ingen ende på hvor onde og vidtrekkende Putin og hans medsammensvorne er. Så presses Trump til å ta avstand fra Russland istedet for å samarbeide, innføre nye sanksjoner - fremdeles uten konkrete 100% pålitelige bevis. Og med vissheten om at Kina jevnlig begår mer cyberkriminalitet mot USA enn Russland noensinne har gjort.

Så daglig demonisering av Russland og Putin i mediene pumpes ut, samtidig med at Trump blir angrepet med beskyldninger om alt mulig  -men nå, når han muligens skal angripe Syria, ja, nå er han ifølge massemedia plutselig en handlekraftig og god president, en som tar ansvar. Latterlig. Det verste er at Trump er så forfengelig at han kan finne på å bombe Syria kun fordi han da får positiv omtale en stund. Selv om å bombe Syria kun er i islamistenes og Israels interesse. Israel får kjempe sine egne kriger i Midtøsten.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med krig er at den rammer alle andre enn de som er ansvarlige for de elendige forholdene og krigshissingen. Blir som Titanic; politikere og rikinger tar livbåtene og kaster resten av oss på sjøen.

Anonymkode: f7306...bc2

Jepp. Er vel f.eks. ingen politikere i kongressen eller senatet som har barn i militæret som kan bli sendt ut i krig. Ingen av de kvalmende krigshissende "journalistene" på CNN, MSNBC, ABC eller NBC heller vil vel sende sine egne barn, eller seg selv, i krigen. Men alle andres barn kan visst ofres.

Ulovlig innvandring og meningsløse kriger i Midtøsten - to ting Trump ble valgt for å STOPPE. Om han går til krig i Syria, er hans presidentskap ødelagt permanent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de tar krigen på egne kontinenter og bomber hverandre sønder og sammen, be my guest. Men når de tar «krigen» sin i et helt annet land og dreper uskyldig befolkning som ikke har en skit med hverken Russland eller USA å gjøre, kan de brenne i helvete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...