Gå til innhold

Hvorfor er hengepupper så «stygt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penere enn svære silikonpupper som vises fra en mil avstand er fake. 

 

Anonymkode: efd9e...9d9

Silikonpupper er ikke pent heller nei. 

Anonymkode: d54d1...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Arabella skrev:

Fruktbare er de kanskje, men en gammelmannskropp er ikke fristende for yngre damer.

hugh-hefner-dead-playboy-founder-88bc258

Anonymkode: 008e7...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Arabella skrev:

Her lyder nok denne i bakgrunnen:

Abba - Money, Money, Money

Tror nok kjendisstatusen har større betdning gitt. Mange superrikinger som ikke har nærheten av Playboy kongens dametekke.

Anonymkode: 008e7...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng har ikke bare med alder å gjøre, noen får det fra de får pupper omtrent. Husker fra dusjen på skolen flere som hadde hengepupper, både store og små, allerede da vi var 15/16.

Anonymkode: be117...67c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

hugh-hefner-dead-playboy-founder-88bc258

Anonymkode: 008e7...9b7

Du har da vel ikke trodd atdet var kroppen hans de var ute etter?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mindre, men ikke mye mindre. Det kan veies opp av at det viktigste for menns gener er hva de kan oppnå i livet, og det ser man bedre når de kommer litt opp i årene.

Anonymkode: d8966...a51

Vel jo, fruktbarhetsraten ved IVF-forsøk faller fra 73% når mannen er 30-35 år og ned til 46% når mannen er 40-42, og det er når dama i forholdet er ung, under 30. Det vil jeg si er ganske mye. Det er ihvertfall mok til vi bør snakke om menn sin "biologiske klokke", ikke bare kvinners. At mannen er like fertil hele livet er en myte.

Skjønner ikke helt hva du mener, hvor suksessfull mannen er og hva han oppnår påvirker jo ikke hvor fruktbar eller lite fruktbar han er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et godt tegn at puppene henger på en 19-åring. Unge folk tåler normalt sett graviditet godt.

Anonymkode: 38f15...86b

Hahahahahahaha..."er ikke et godt tegn"??? Tåpelig sagt, er du 14 år? Store pupper vil naturlig henge litt. Silikonpupper som står rett ut ser ikke naturlig ut. Mange syns faktisk det er ekkelt og foretrekker store normal-hengende pupper og syns det er vakkert. Veldig mange faktisk.

Anonymkode: 03c8d...4dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hengepupper er fint jeg. Hun på bildet har veldig flotte pupper. Disse har riktig nok veldig store, men er også flotte...

20180412_092212.png

20180412_092300.png

20180412_092239.png

20180412_093054.jpg

20180412_093034.jpg

20180412_093017.jpg

Anonymkode: 9ae02...31c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes hengepupper er fint jeg. Hun på bildet har veldig flotte pupper. Disse har riktig nok veldig store, men er også flotte...

20180412_092212.png

20180412_092300.png

20180412_092239.png

20180412_093054.jpg

20180412_093034.jpg

20180412_093017.jpg

Anonymkode: 9ae02...31c

Uff, det er noe av det verste og mest uspiselige jeg har sett. Vet ikke hva jeg ser på en gang. Ser ut som noen deformerte ansikter - blir rett og slett kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? 

Hennes pupper er jo ikke ille i det hele tatt, fins mange fler som er verre. 

Anonymkode: efd9e...9d9

Ser ikke pent ut. Synes du hengeballer er pent eller uspiselig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Athleisure skrev:

Ser ikke pent ut. Synes du hengeballer er pent eller uspiselig?

Start en trå om hengeballer da. Er forresten ganske merkelig da ballene forandrer seg etter temperaturen. Trekker seg sammen når det er kaldt og uvider seg når det er varmt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
Akkurat nå, RoH skrev:

Start en trå om hengeballer da. Er forresten ganske merkelig da ballene forandrer seg etter temperaturen. Trekker seg sammen når det er kaldt og uvider seg når det er varmt. 

Hverken hengeballer eller hengepupper er estetisk vakkert. Tegn på aldring eller fedme, eller begge deler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Athleisure skrev:

Hverken hengeballer eller hengepupper er estetisk vakkert. Tegn på aldring eller fedme, eller begge deler! 

Nå er jeg egentlig stor tilhenger av normale mennesker skal ha et greit forhold til seg selv. Normal trening, normalt kosthold med rom for å hygge seg. Eks. fikk opperert om puppene og fikk silikon, mot min vilje, jeg synes det ser patetisk og at det virker kunstig, om denne trenden forsetter kan jeg like godt kjøpe en silikondukke. Livet har mange faser med forskjellig kvaliteter. De damene som har pupper som henger får egentlig ikke gjort så mye med det ut over og opparbeide seg enda dårligere selvbilde, vi er ikke tenåringer hele livet. Selv om mange (spesielt kvinner) legger seg under kniven for å prøve og bli noe de ikke er eller kommer til og bli.  

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Athleisure skrev:

Hverken hengeballer eller hengepupper er estetisk vakkert. Tegn på aldring eller fedme, eller begge deler! 

Tuller du nå? Jeg hadde hengepupper i en alder av 17 år og var langt fra overvektig. Noen er bare laget sånn. 

Anonymkode: efaad...4db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jente 93 said:

Vel jo, fruktbarhetsraten ved IVF-forsøk faller fra 73% når mannen er 30-35 år og ned til 46% når mannen er 40-42, og det er når dama i forholdet er ung, under 30. Det vil jeg si er ganske mye. Det er ihvertfall mok til vi bør snakke om menn sin "biologiske klokke", ikke bare kvinners. At mannen er like fertil hele livet er en myte.

Skjønner ikke helt hva du mener, hvor suksessfull mannen er og hva han oppnår påvirker jo ikke hvor fruktbar eller lite fruktbar han er. 

Tråden handler om hvem man oppfatter som attraktive, ikke hvem som objektivt sett har størst sjanse for å få barn. Fra mennesket oppstod til for ca 100 år siden hadde det mer å si at man hadde ressurser til å holde liv i barnet i oppveksten enn hvor fort man kunne skape dem. Mannen kan prøve på nytt dag etter dag, måned etter måned, mens når kvinner er tomme for egg er det slutt.

Anonymkode: d8966...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette litt eller mye synes du?

IMG_1635.JPG

Anonymkode: e4d03...91a

Nydelig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyldige bryster hos voksne kvinner vil ha en naturlig geometri og selvfølgelig være påvirket av tyngdekraften.

Noe mer pirrende finnes nesten ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Athleisure skrev:

Uff, det er noe av det verste og mest uspiselige jeg har sett. Vet ikke hva jeg ser på en gang. Ser ut som noen deformerte ansikter - blir rett og slett kvalm

Det var da voldsomt. Vi har alle våre preferanser, men syntes du tar litt hardt i nå... er ikke så ille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Bildeeksemplene i denne tråden er jo ... jeg vil ikke bruke ordet "ekstreme", men de er av kun én type. Det er jo masse flotte kvinner med en mellomting mellom eksemplene i tråden og veldig strutt. Disse under synes jeg er gode eksempler på flott kropp, selv om brystene ikke direkte strutter i været: 

Spoiler

tn_11.jpg

Spoiler

1445008015563721_animate.gif 

Spoiler

Natalie-Dormer-Game-of-Thrones-00006.jpg 

 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...