Gå til innhold

Hvorfor er hengepupper så «stygt»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Capri-Sun
5 minutter siden, jente 93 skrev:

Ja ikke sant! Jeg har 70c og mine er samme, det hadde sett fucked up ut om de IKKE hang litt nedover liksom, men nipplene peker jo fortsatt opp.  

Jaja de står rett ut. Bra det da :pasha: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noen gang sett en dame med bar overkropp, før sex f.eks. Som har litt heng å tenkt «kunne ønske de var litt mer spretne» eller lignende?🤔

Anonymkode: efd9e...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke graviditeten som spiller non rolle der. Amminga derimot vil nok gi noe utslag, ung eller ei, mtp oppryddingsjobben som må til etter endt amming. 

Anonymkode: 1a803...a04

ALLE jordmødre jeg har møtt sier det motsatte. Sprengen og økningen i masse kommer i graviditeten, og derfor er ikke hengepupper et argument for å ikke amme. Det finnes mange andre gode grunner man kan bruke om man ikke vil amme.

Anonymkode: 38f15...86b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen gang sett en dame med bar overkropp, før sex f.eks. Som har litt heng å tenkt «kunne ønske de var litt mer spretne» eller lignende?🤔

Anonymkode: efd9e...9d9

...og så tok mannen på seg klærne og gikk fordi han ikke ville ha sex med ei dame med hengepupper...

Aldri opplevd. 

Jeg tror - det er min erfaring i hvert fall, og jeg har jo lest mye og snakket med menn opp gjennom åra - at hvis en mann først har kommet så langt som til å se dama med bar overkropp og klar for sex, så spiller ikke størrelsen på puppene eller om de har heng eller ikke, noen som helst rolle i det hele tatt.

Og, en legendarisk post fra et tidligere medlem på forumet her: Damer henger seg opp i ting som vi ikke legger merke til engang. En gang hadde han blitt ridd av ei dame og han kosa seg masse og syntes det var veldig deilig. Plutselig kliver hun ned og holder seg på magen og sier "jeg har tross alt født et barn, altså" - og mannen lå igjen som et spørsmålstegn. Da var dama selvbevisst ift magen sin og mannen hadde ikke magen i tankene et sekund. Han bare nøt. 

Og sånn tror jeg det er med pupper også. Man kan helt sikkert ha preferanser, men hvis man kommer så langt som til soverommet så har kvinnen møtt preferansen til menn allerede. Hvis mannen i utgangspunktet ikke likte store pupper, eller pupper med litt heng, så hadde de ikke havnet i den situasjonen. 

Anonymkode: 0d0a2...3be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

ALLE jordmødre jeg har møtt sier det motsatte. Sprengen og økningen i masse kommer i graviditeten, og derfor er ikke hengepupper et argument for å ikke amme. Det finnes mange andre gode grunner man kan bruke om man ikke vil amme.

Anonymkode: 38f15...86b

Stemmer, jeg fikk ikke til ammingen så ammet bare en dag, men puppene ble kraftig forandret etter melken forsvant likevel. 

Anonymkode: a3337...5de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALLE jordmødre jeg har møtt sier det motsatte. Sprengen og økningen i masse kommer i graviditeten, og derfor er ikke hengepupper et argument for å ikke amme. Det finnes mange andre gode grunner man kan bruke om man ikke vil amme.

Anonymkode: 38f15...86b

Nettopp. Det er jo egentlig det jeg sier. Det er ikke Graviditeten i seg selv som sørger for "hengepupper", men opprydninga som skjer når puppene ikke lengre skal produsere melk/råmelk. Les litt om det, så ser du ;)

Anonymkode: 1a803...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som liker store pupper liker også litt/mye heng er min erfaring. Han jeg er med nå er helt oppslukt i mine såkalte "perfekte" bryster (hans ord). Jeg er straks 40, store bryster som definitivt henger, mer enn på bildet vist før i tråden. Vi damer som henger oss mest opp i sånne ting. 

Anonymkode: 879b4...d66

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Det er jo egentlig det jeg sier. Det er ikke Graviditeten i seg selv som sørger for "hengepupper", men opprydninga som skjer når puppene ikke lengre skal produsere melk/råmelk. Les litt om det, så ser du ;)

Anonymkode: 1a803...a04

Viss man VIRKELIG legger godviljen til, så kanskje. Men det er ikke til å stikke under en stol at jeg forklarte det bedre. Melkespreng varer ikke pålangt nær så lenge som graviditeten, og graviditetshomonene forsvinner nesten umiddelbart :P

Anonymkode: 38f15...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er stygt. Syns det er en merkelig ting å bry seg om egentlig, spesielt om man er mann. Som om damer bryr seg om hengeballene til menn .

Anonymkode: e5f77...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

...og så tok mannen på seg klærne og gikk fordi han ikke ville ha sex med ei dame med hengepupper...

Aldri opplevd. 

Jeg tror - det er min erfaring i hvert fall, og jeg har jo lest mye og snakket med menn opp gjennom åra - at hvis en mann først har kommet så langt som til å se dama med bar overkropp og klar for sex, så spiller ikke størrelsen på puppene eller om de har heng eller ikke, noen som helst rolle i det hele tatt.

Og, en legendarisk post fra et tidligere medlem på forumet her: Damer henger seg opp i ting som vi ikke legger merke til engang. En gang hadde han blitt ridd av ei dame og han kosa seg masse og syntes det var veldig deilig. Plutselig kliver hun ned og holder seg på magen og sier "jeg har tross alt født et barn, altså" - og mannen lå igjen som et spørsmålstegn. Da var dama selvbevisst ift magen sin og mannen hadde ikke magen i tankene et sekund. Han bare nøt. 

Og sånn tror jeg det er med pupper også. Man kan helt sikkert ha preferanser, men hvis man kommer så langt som til soverommet så har kvinnen møtt preferansen til menn allerede. Hvis mannen i utgangspunktet ikke likte store pupper, eller pupper med litt heng, så hadde de ikke havnet i den situasjonen. 

Anonymkode: 0d0a2...3be

Tiltredes fullt og helt. Hilsen mann.

Kjæresten min kan f.eks. reagere noen ganger om jeg stryker henne på magen. Hun er slank, og jeg mener det ikke som i å "klappe" på en stor mage, men om jeg stryker litt på henne og kommer borti magen når hun sitter i en bestemt stilling bemerker hun at hun ikke liker magen sin og om jeg synes hun er tjukk. Det har aldri slått meg i det hele tatt. Eksen var tilsvarende med rumpa. Mente den ikke var så fin som før (hun hadde visst gått opp et par kilo, noe jeg aldri i verden hadde merket), så hun ville ikke... Vel, stå på alle fire. Da så jeg den så godt, og da kunne jeg synes hun var stygg. Hun var også misfornøyd med armene sine. Armene, liksom. Som om jeg noen gang i hele mitt liv har tenkt at en kvinne har stygge armer.

Hvis jeg først ser en dame jeg er interessert i toppløs tenker jeg, i den grad jeg tenker noe som helst, bare "Hehehe, pupper" som en jævla tenåring. Jeg har aldri, noen gang, blitt skuffet over pupper eller tenkt at puppene til en partner skulle sett slik eller sånn ut. Det er pupper, og jeg liker pupper. Der stopper liksom tankeprosessen. Jeg merker oppriktig ikke de tingene kvinner selv er så misfornøyde med. 

Anonymkode: e3984...ac4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette litt eller mye synes du?

IMG_1635.JPG

Anonymkode: e4d03...91a

Denne jenten var vel i det største laget. Hengepupper er ikke pent eller praktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Athleisure skrev:

Denne jenten var vel i det største laget. Hengepupper er ikke pent eller praktisk

Hvorfor ikke? 

Hennes pupper er jo ikke ille i det hele tatt, fins mange fler som er verre. 

Anonymkode: efd9e...9d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Athleisure skrev:

Denne jenten var vel i det største laget. Hengepupper er ikke pent eller praktisk

 

Greit nok at du ikke syns det var pent, men hva hadde praktisk med saken å gjøre?

Anonymkode: 0d0a2...3be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er vel som baken. Nå er ikke jeg mann og ikke lesbisk. Men hengepupper syntes ikke jeg er særlig pent heller. 

Anonymkode: d54d1...2cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaken er vel som baken. Nå er ikke jeg mann og ikke lesbisk. Men hengepupper syntes ikke jeg er særlig pent heller. 

Anonymkode: d54d1...2cb

Penere enn svære silikonpupper som vises fra en mil avstand er fake. 

 

Anonymkode: efd9e...9d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Hadley skrev:

Menn er fruktbare hele livet. Neppe like viril som en 20-åring, men i teorien så kan en mann på 100 år fremdeles få barn.

Fruktbare er de kanskje, men en gammelmannskropp er ikke fristende for yngre damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penere enn svære silikonpupper som vises fra en mil avstand er fake. 

 

Anonymkode: efd9e...9d9

ENIG !! Heller hengepupper enn pupper oppi halsen

Anonymkode: e5f77...19a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette litt eller mye synes du?

IMG_1635.JPG

Anonymkode: e4d03...91a

Hun var jo fin, curvy med normale store bryster. Har man store pupper vil ikke huden heise de oppover med tiden. 

Syns det er fint med store, heller heng en silikonball. Kan de slå i ansiktet :nori: 

Men kjempeheng er nok verre for hun som har det. Var med ei som man måtte være forsiktig for om vi lå på siden og spoonet så "la"jeg meg på de. Jeg brydde meg ikke men hun likte ikke å måtte flytte på de for unngå det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, jente 93 said:

Det har vel vært en del ny forskning som sier at menn blir mye mindre fruktbare eller viderefører dårlige gener etter rundt 40 også, samme som kvinner.

Mindre, men ikke mye mindre. Det kan veies opp av at det viktigste for menns gener er hva de kan oppnå i livet, og det ser man bedre når de kommer litt opp i årene.

Anonymkode: d8966...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...