Gå til innhold

Om en mann liker deg vet du det, om du er usikker er det fordi han ikke liker det godt nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det passer nok kanskje bedre for den amerikanske/engelske/europeiske/tyrkiske mannen men ikke for den norske mannen, hvert fall ikke i samme grad.

Endret av SpaceDementia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en myte, ligger mer der som regel, se ord som samsvarer med handling, stabilitet over lengre tid, da først kan jeg håpe på det finnes noe kjærlighet der ute.

Anonymkode: b1b35...880

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, SpaceDementia skrev:

Det passer nok kanskje bedre for den amerikanske/engelske/europeiske/tyrkiske mannen men ikke for den norske mannen, hvert fall ikke i samme grad.

Så norske menn er veldig unike altså?? På godt eller vondt? ;) 

 

Anonymkode: 35d94...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så norske menn er veldig unike altså?? På godt eller vondt? ;) 

 

Anonymkode: 35d94...92c

Fellesnevneren for de overnevnte er at de er åpnere/freidigere/mer pågående enn nordmenn ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SpaceDementia skrev:

Fellesnevneren for de overnevnte er at de er åpnere/freidigere/mer pågående enn nordmenn ;)

Ja, og det kan være grunnen til at mange kvinner dater utledninger. Jeg lurer selv på om min fremtidige mann er norsk.

Anonymkode: 35d94...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva som gjorde deg usikker på om han likte deg på den måten?

Anonymkode: fa99f...df2

Først og fremst det at vi ett halvår tidligere (før følelsene snek seg frem) faktisk hadde hatt en samtale om at vi var så forskjellige at vi aldri hadde kunnet levd sammen eller vært i et forhold med hverandre. Når vi snakket om det var vi begge helt enige, og vi fleipet ofte om hvor forskjellige vi var, og forsto ikke at vi kunne være venner.

For det andre var det ofte jeg som tok kontakt med han hvis det var noe. Hvis jeg ikke tok kontakt på en uke for eksempel, så hørte jeg mest sannsynlig heller ikke noe i fra han på denne uken.

Han virket generelt veldig avslappet i forhold til meg som venn, fikk inntrykk av at han syntes det var hyggelig å finne på ting med meg, men at jeg bare var som en hvilken som helst av de andre vennene hans - altså ikke som en bestevenn en gang.

Etter vi ble sammen fortalte han meg at grunnen var at han trodde vi var for forskjellige til å være noe å satse på, og at han trodde jeg var ute etter noe annet enn de kvalitetene han hadde, så han ville heller ha et avslappet vennskap enn at jeg skulle kutte han ut fordi han prøvde seg på meg eller var klengete :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så stemmer dette. Når en mann har vært genuin interessert, har jeg aldri vært i tvil.

Anonymkode: d71ce...e92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del så stemmer dette. Når en mann har vært genuin interessert, har jeg aldri vært i tvil.

Anonymkode: d71ce...e92

Det kan da ikke du vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Tja. Både og. Noen er usikre. Noen er dårlige på å vise følelser. Jeg tror ikke dette er en 100% sannhet, men noe å ha litt i bakhodet. 

Anonymkode: 8a48c...376

Har menn følelser i det hele tatt da? Jeg har hvertfall aldri opplevd det. Må være behagelig å være så kald :) Som dame føler jeg for mye og det er slitsomt. 

Anonymkode: 430b7...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har menn følelser i det hele tatt da? Jeg har hvertfall aldri opplevd det. Må være behagelig å være så kald :) Som dame føler jeg for mye og det er slitsomt. 

Anonymkode: 430b7...859

:rolleyes:

Anonymkode: 5dc23...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:rolleyes:

Anonymkode: 5dc23...ad6

Får på følelsen av at det er hun som alltid skriver at "så du synes jeg er søppel som bare bør hoppe foran tb- banen?" hele tiden..

Anonymkode: 35d94...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får på følelsen av at det er hun som alltid skriver at "så du synes jeg er søppel som bare bør hoppe foran tb- banen?" hele tiden..

Anonymkode: 35d94...92c

Hvorfor? Har ikke sett noen skrive det. Men du vet at anonym bruker er flere brukere ikke sant? 

Anonymkode: 430b7...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...