Gå til innhold

Jeg er redd jeg faller for fort og vil lande med et brak... Skal jeg ta sjansen eller har noen tips til hvordan "roe ned"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en fyr på Tinder i helgen, møtte han i går. Det hadde bygget seg opp veldig høye forventninger og ham innfridde så til de grader! Jeg pleier å bruke tid på å utvikle følelser, men med han her føler jeg meg nesten småforelsket allerede. Han har en fantastisk personlighet og er dritkjekk/digg. Vi har avtalt å møtes igjen, men jeg er så redd for at han plutselig ikke vil mer. Hvordan kan jeg bremse følelsene for å unngå å bli såret om han har fått nok etter to dates? 

Anonymkode: 74e43...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å gi råd om åssen du kan bremse følelsene. Opplevde akkurat det samme som deg, men plutselig så dumpet han meg før vi skulle treffe hverandre for andre gang. Enda alt var perfekt og han behandlet meg som en dronning og et mesterverk. Og enda vi hadde det veldig bra osv. Snodig opplevelse. Men har opplevd sånne ting flere ganger. Bare ha det i bakhodet at du ikke kan stole på at noen menn plutselig bare forsvinner. Det er alltid de kjekke som forsvinner i luften... 

Men det hjelper å ha andre ting å drive med sånn at du får litt avstand på følelsene dine. 

Ønsker deg lykke til i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

La det gå litt tid mellom hver gang dere møtes. Om dere fortsetter å date, for eksempel bare møt hverandre en gang i uka :) 

Anonymkode: 19f83...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Skorstein skrev:

Det er vanskelig å gi råd om åssen du kan bremse følelsene. Opplevde akkurat det samme som deg, men plutselig så dumpet han meg før vi skulle treffe hverandre for andre gang. Enda alt var perfekt og han behandlet meg som en dronning og et mesterverk. Og enda vi hadde det veldig bra osv. Snodig opplevelse. Men har opplevd sånne ting flere ganger. Bare ha det i bakhodet at du ikke kan stole på at noen menn plutselig bare forsvinner. Det er alltid de kjekke som forsvinner i luften... 

Men det hjelper å ha andre ting å drive med sånn at du får litt avstand på følelsene dine. 

Ønsker deg lykke til i hvert fall.

Min erfaring er den samme. Menn kan plutselig bare forsvinne ut av det blå, og det er litt greit å ha i bakhodet. Det er ikke spesielt godt dersom dette er vanskelig for deg å takle eller at det utvikler seg til å bli en depresjon eller hekt.

Anonymkode: 5d377...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er den samme. Menn kan plutselig bare forsvinne ut av det blå, og det er litt greit å ha i bakhodet. Det er ikke spesielt godt dersom dette er vanskelig for deg å takle eller at det utvikler seg til å bli en depresjon eller hekt.

Anonymkode: 5d377...733

Det er fælt hvis det utvikler seg til overnevnte. Heldigvis har det ikke det hos meg, enda det var ekkelt å føle seg brukt av en tilsynelatende smart, snill og dannet voksen mann. Håper bare ikke flere blir brukt eller at han egentlig er en slem mann. Sliter med depresjon fra før av. Ble bedt for av noen venner og tror det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...