Gå til innhold

Onanerer til langt på dag når jeg har fri..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det plager meg, men jeg er som klistret til sengen når jeg har fri... jeg voknet 11 for eksempel og kan ligge til 1-2 fordi jeg er kåt :( det er så plagsomt.

Anonymkode: 9da76...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg lo litt. Men hvis det skaper problemer i hverdagen for deg så ville jeg satt på en alarm.

Anonymkode: fff4f...d74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg lo litt. Men hvis det skaper problemer i hverdagen for deg så ville jeg satt på en alarm.

Anonymkode: fff4f...d74

Hvorfor er dette gøy?

Anonymkode: 9da76...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg dame. Problem løst.

Anonymkode: cf6f8...e16

Er dame.....

Anonymkode: 9da76...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke går utover planene dine den dagen eller hindrer deg på noen måte, så er det vel ikke noe galt i det? Hvorfor plager det deg? 

Anonymkode: 2659a...ad2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om det ikke går utover planene dine den dagen eller hindrer deg på noen måte, så er det vel ikke noe galt i det? Hvorfor plager det deg? 

Anonymkode: 2659a...ad2

Fordi jeg blir som klistret i sengen. Kommer ikke for sent på jobb pga det, men føler likevel mye av dgen blir borte pga jeg ligger i sengen sånn...

Anonymkode: 9da76...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som deg.. når eg først begynner, klarer eg ikkje stoppe!!:-) ikkje kun når eg har fri, kan begynne i det ungane er i seng. Dag etter dag. Eg får jo orgasme, men klarer ikkje slutte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null selvkontroll med andre ord?:fnise: Høres nesten for dumt ut..

Anonymkode: 15242...697

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Null selvkontroll med andre ord?:fnise: Høres nesten for dumt ut..

Anonymkode: 15242...697

Har vel selvkontroll, men får ikkje den skikkelige tilfredsheten kvar gong på ein måte ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Null selvkontroll med andre ord?:fnise: Høres nesten for dumt ut..

Anonymkode: 15242...697

Hva har onanering med selvkontroll å gjøre? Jeg forsvinner ikke akuratt fra jobben min fordi jeg bare må altså..

Anonymkode: 9da76...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dame.....

Anonymkode: 9da76...8ba

Nei, i så fall er du en gutt som lager en runketråd. Det forklarer jo hvorfor du ikke får deg dame.

Ta deg sammen gutt, ikke ligg til langt ut på dag men gå ut og jogg noen timer istedet. Tren deg i form, så får du deg dame. Så slipper du å sitte her på KG og lage runketråder.

Anonymkode: cf6f8...e16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også sånn, hver gang jeg har onanert er jeg liksom klar til å begynne på nytt igjen med en gang, og det er jo deilig mens jeg holder på men det tar så sykt mye tid, enten om kvelden eller morgenen hvis jeg har fri. og det er ganske frustrerende. du er ikke alene.

og nei, jeg tror ikke på at ts er en mann som bare vil runke, alle damer fingrer forskjellig og får ulike orgasmer.

Endret av jente 93
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, i så fall er du en gutt som lager en runketråd. Det forklarer jo hvorfor du ikke får deg dame.

Ta deg sammen gutt, ikke ligg til langt ut på dag men gå ut og jogg noen timer istedet. Tren deg i form, så får du deg dame. Så slipper du å sitte her på KG og lage runketråder.

Anonymkode: cf6f8...e16

det er et unødvendig svar når det ikke er åpenlyst i det hele tatt at ts troller, hun sier jo at det er frustrerende at hun holder på så lenge. 😊

Endret av jente 93
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jente 93 said:

jeg er også sånn, hver gang jeg har onanert er jeg liksom klar til å begynne på nytt igjen med en gang, og det er jo deilig mens jeg holder på men det tar så sykt mye tid, enten om kvelden eller morgenen hvis jeg har fri. og det er ganske frustrerende. du er ikke alene.

og nei, jeg tror ikke på at ts er en mann som bare vil runke, alle damer fingrer forskjellig og får ulike orgasmer.

Samme her, kan få mange multiple orgasmer etter hverandre. Problemet er når du har lært deg det, så er det vanskelig å stoppe etter bare en. Eller tre.

Anonymkode: 0db7c...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, kan få mange multiple orgasmer etter hverandre. Problemet er når du har lært deg det, så er det vanskelig å stoppe etter bare en. Eller tre.

Anonymkode: 0db7c...b7a

jeg har aldri skjønt dette helt, er multiple orgasms når jeg kommer og går rett tilbake til å fingre og kommer på nytt flere ganger, altså at orgasmene bare er "avbrutt" av fingring, men uten andre pauser? eller må de komme uten mellomrom/fingring mellom hver orgasme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Hvorfor følte du behov for å skrive om det på nett? Trodde alle gjorde dette jeg

Anonymkode: ac663...bba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke snakke for ts her, men skjønner at det høres tåpelig og på grensa til skrytete ut for dere som bare kommer og er ferdig med det. men det er jo faktisk veldig frustrerende, på grensa til et problem, hvis det er sånn at man bare får mange svakere orgasmer og ikke blir tilfreds. skjønner ikke helt hvorfor det er lættis, jeg har ihvertfall alltid vært usikker pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...