Gå til innhold

Navarsete fikk rølpemelding - Seksuell trakassering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis hun mente seg trakkasert kunne hun ha anmeldt vedkommende til politiet og ikke sørge for en offentlig skittentøys vask.

Anonymkode: 6a402...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er det full #metoo-sak i partiet.

Anonymkode: e09d3...8f6

Det er vel det det ikke er og derfor er Navarsete misfornøyd.  De fant ikke ut hvem som sendte meldingen og da var det ikke mer å gjøre. Kjip melding å få, men ikke verdens undergang heller og i hvert fall ikke når det kun er snakk om 1 melding.

 

Anonymkode: 7cc10...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun mente seg trakkasert kunne hun ha anmeldt vedkommende til politiet og ikke sørge for en offentlig skittentøys vask.

Anonymkode: 6a402...91e

Hvis noen følerfor å sende slike meldinger, burde ikke de være klare for å tåle en offentlig skittentøysvask? 

 

Anonymkode: f2fec...491

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen følerfor å sende slike meldinger, burde ikke de være klare for å tåle en offentlig skittentøysvask? 

Skal alle meldinger av denne typen fremtvinge offentlig skittentøyvask? Ikke akkurat sexy, og neppe veldig effektivt for å få seg noe, men trakassering? Herregud. Finnes da flust av kvinner også som kommer med slibrige meldinger til gutter om kuken deres etc.

Hva slags krenkesamfunn er det vi vil ha??

Anonymkode: e09d3...8f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

By now må da alle norske menn kjenne til farene ved å sende sånt piss? De som likevel gjør det, og særlig til en kollega eller leder, fortjener å bli tatt for det. Dette er ikke guttestreker, det er maktkamp og hersketeknikker. Det er for mange ubehagelig å motta sånne meldinger. Alle ledelser bør ta slike varsler på alvor. Gjør de ikke det risikerer de at det havner i media, og det er det vel egentlig ingen som ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal alle meldinger av denne typen fremtvinge offentlig skittentøyvask? Ikke akkurat sexy, og neppe veldig effektivt for å få seg noe, men trakassering? Herregud. Finnes da flust av kvinner også som kommer med slibrige meldinger til gutter om kuken deres etc.

Hva slags krenkesamfunn er det vi vil ha??

Anonymkode: e09d3...8f6

Å sende en slibrig melding til noen med en intetanende tredjeperson som avsender er ikke ment å være sexy. Det er ment å være ubehagelig for både mottaker og «avsender». I praksis er det definitivt trakassering. Det bryter en lov eller to i tillegg til dette også. 

Anonymkode: f2fec...491

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å sende en slibrig melding til noen med en intetanende tredjeperson som avsender er ikke ment å være sexy. Det er ment å være ubehagelig for både mottaker og «avsender». I praksis er det definitivt trakassering. Det bryter en lov eller to i tillegg til dette også. 

I såfall kan jeg anmelde et tosifret antall kvinner for slibrige meldinger sendt i fylla... Har aldri tenkt tanket på at jeg har vært trakassert. Stort sett har jeg bare ledd av dem, og vært flau på deres vegne. Men trakassert? Aldri.

Anonymkode: e09d3...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I såfall kan jeg anmelde et tosifret antall kvinner for slibrige meldinger sendt i fylla... Har aldri tenkt tanket på at jeg har vært trakassert. Stort sett har jeg bare ledd av dem, og vært flau på deres vegne. Men trakassert? Aldri.

Anonymkode: e09d3...8f6

Hvis du er så plaget med fremmede mennesker som sender deg seksualiserte meldinger i andres navn, ville jeg vurdert å bytte miljø istedenfor å forvente at alle andre skal synes det er like morsomt som du gjør.

Anonymkode: f2fec...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Nå er visst alt seksuell trakassering....

Navarsete fikk meldinga "Jeg har lyst på fitta di!" fra en full kollega.

Nå er det full #metoo-sak i partiet.

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/6nKy2e/Navarsete-varslet-Sp-ledelsen-om-seksuell-trakassering

Anonymkode: e09d3...8f6

Du mener dette er rølp? Men Grandes oppførsel var ikke bare rølp?

Anonymkode: 1690e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...