Gå til innhold

Jeg blir så forbaska sjalu


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.4.2018 den 20.20, AnonymBruker skrev:

 Tror også litt av problemet er han sa at han måtte skjule så mye for eksen og fortalte henne aldri noe, dette sa han tidlig i forholdet vårt og  så lurer jeg litt på om han gjør det med meg også. 

Anonymkode: cef8f...fc8

Litt av en "mann" du har funnet deg. Eller skal man heller si, litt av en falsk jævel du har funnet deg. Han skjulte ting og fortalte henne ikke ting... Hva er det du ikke ser selv? Lyser det ingen varsellamper hos deg?  Jeg syntes synn i deg at du er så DUM, for det er det du er når du stoler blindt på en som helt tydlig er vandt til å leve ett dobbelt liv, ett liv der damen får ta del, og ett liv der alt det juicy foregår som damen ikke får vite om.  

Men jeg mistenker at du er den type dame som unnskylder kjæresten sin for alt galt han gjør uansett hvor mange og tydlig bevis du får. (x som har vært utro mange ganger osv viser jo at du lukker øynene). 

Ikke bli overrasket den dagen du finner ut at han lyver for deg, og skjuler ting, kanskje du forhåpenligvis våkner å ser hva du er sammen med. 

Anonymkode: fe722...d6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.4.2018 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Faktisk ja, gikk over til p- stav det siste året. 

Anonymkode: cef8f...fc8

Det er verdt eit forsøk, eg ville prøvd å bytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2018 den 20.20, AnonymBruker skrev:

Tror også litt av problemet er han sa at han måtte skjule så mye for eksen og fortalte henne aldri noe, dette sa han tidlig i forholdet vårt og  så lurer jeg litt på om han gjør det med meg også. 

Anonymkode: cef8f...fc8

😲 Kun med meg som hadde løpt og aldri sett meg tilbake om man fikk vite av typen at han er en løgner og en som skjuler ting? 

 

 

 

Selvfølgelig gjør han det samme mot deg! 

Anonymkode: fe722...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skjulte han ting for eksen? Vet du noe om henne, og om deres dynamikk? Var det han skjulte sånne ting som mange ser på som å grense til utroskap? 

Jeg skjulte enkelte ting for eksen min, det hadde ingenting med utroskap å gjøre, det var fordi hun kunne være sjalu på så rare ting og det var ikke alltid jeg gadd å ta de konfrontasjonene... 

Anonymkode: b9955...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...