Gå til innhold

Frifunnet for voldtekt etter 2 år i fengsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En drosjesjåfør er frifunnet for voldtekt etter at straffen er ferdig sonet. Kvinnen har løyet og det er nå fastslått at sexen mellom dem var frivillig.

Fy faen jeg er så forbannet, men selvsagt glad på hans vegne som nå får livet tilbake.

Dette bør straffe seg hardt for denne kvinnen, både økonomisk og med en knallhard fengselsstraff. Burde være en selvfølge at hun må sone minst like lenge som han, men helst mye lengre.

https://www.nrk.no/hordaland/drosjesjafor-frikjent-for-voldtekt-etter-ni-ar_-1.14001829

Nok et bevis på at vi er på feil vei i samfunnet om man bare tar ord for ord i slike saker. Her må det BEVIS på bordet. Og nok en gang ser vi et eksempel på kvinner som er så skruppelløse at de gjerne ødelegger livene til menn ved å komme med falske anklager! 

Jeg forventer at hun må ut med erstatning i millionklassen + fengsel.

:angry:

Anonymkode: 4d6f6...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djosjesjåføren er ikke frifunnet for voldtekt, og han blir det neppe heller.

Anonymkode: 570b7...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk kan lyve som noen eksperter, noe denne saken bekrefter. 

Skulle gjerne ha sagt at denne kvinnen kommer til å bli straffet. Men jeg vet hun slipper billig unna. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Kvinnfolk kan lyve som noen eksperter, noe denne saken bekrefter. 

Skulle gjerne ha sagt at denne kvinnen kommer til å bli straffet. Men jeg vet hun slipper billig unna. 

Hele saken synes å hvile på utsagnene til kvinnens bror, kvinnen står fast ved sin fremstilling av saken. Dokumentasjonen for at hun har anmeldt falskt tidligere, er ikke oppgitt, og selv om hun kan ha levert uriktige anmeldelser tidligere, bør ikke det rokke ved sannhetsgehalten i hennes fremstilling av den aktuelle voldtekten. Det synes merkelig at dette skal være tilstrekkelig til å frikjenne overgriperen, han er da heller ikke endelig frifunnet ennå.

Anonymkode: c617e...341

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Djosjesjåføren er ikke frifunnet for voldtekt, og han blir det neppe heller.

Anonymkode: 570b7...805

Hvordan kan du forklare det med frifinnelsesdommen som skal avsis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hele saken synes å hvile på utsagnene til kvinnens bror, kvinnen står fast ved sin fremstilling av saken. Dokumentasjonen for at hun har anmeldt falskt tidligere, er ikke oppgitt, og selv om hun kan ha levert uriktige anmeldelser tidligere, bør ikke det rokke ved sannhetsgehalten i hennes fremstilling av den aktuelle voldtekten. Det synes merkelig at dette skal være tilstrekkelig til å frikjenne overgriperen, han er da heller ikke endelig frifunnet ennå.

For noe vrøvl. Han hadde aldri blitt frikjent om det ikke var grunnlag for det. Er nok mer informasjon enn det vi leser i avisene. At du fortsatt mener vi skal tro på henne selv om hun har levert uriktige anmeldelser tidligere sier vel mest om deg, og hva du står for.....

At hun fastholder sin forklaring er jo åpenbart, hvis ikke hadde hun jo innrømmet å ha løyet, også under ed. Hun vil neppe innrømme dette noensinne, men det er heller ikke poenget.

Jeg registrerer at advokaten til mannen sier "dettte kommer til å koste", og det er positivt, jeg antar det ikke er småpenger det her er snakk om. Over 2 års tapt arbeidsinntekt, ødelagt rykte og generelt for "tort og svie", bør utgjøre noen millioner. Hadde vært helt herlig om hun ble dømt ti lå betale 5-10 millioner slik at hun hadde blitt gjeldsslave resten av livet, det er faktisk fortjent etter hva hun har gjort mot denne mannen.

Anonymkode: 4d6f6...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biter meg merke i at bistandsadvokat Toril Wik mener at dette er "en sorgens dag for alle kvinner som er blitt voldtatt." Uttalelser som dette er også en del av problemet fordi den underbygger fordommen om at det er kun jenter og kvinner som blir voldtatt. Hun som advokat burde ha nok vet til å si at det er en sorgens dag for alle som har blitt voldtatt, men den gang ei.

Anonymkode: bad51...acf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her ser vi hvorfor man ikke skal tro blindt på kvinner når de sier de har blitt utsatt for noe.

Gleder meg til å se hvordan feminister kommer til å forsvare henne.

Anonymkode: dcc0d...068

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og her ser vi hvorfor man ikke skal tro blindt på kvinner når de sier de har blitt utsatt for noe.

Gleder meg til å se hvordan feminister kommer til å forsvare henne.

Anonymkode: dcc0d...068

Sannsynligvis med kommentarer av typen "Det var garantert en MANN som tvang denne kvinnen til å levere falsk anmeldelse!!"

Anonymkode: 398d2...139

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen straff kan man ikke regne med at hun får, det er jo kjent at kvinner blir behandlet med silkehansker i rettsvesenet.
Men jeg hadde definitivt gått etter erstatning, og det  i betydelige summer.
Og spredt hennes navn på internett, på samme måte som #MeToo gjør, slik at folk kunne unngått henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, FactsOverFeelings said:

Noen straff kan man ikke regne med at hun får, det er jo kjent at kvinner blir behandlet med silkehansker i rettsvesenet.
Men jeg hadde definitivt gått etter erstatning, og det  i betydelige summer.
Og spredt hennes navn på internett, på samme måte som #MeToo gjør, slik at folk kunne unngått henne.

Det skulle eksistert en database gutta kunne sjekket opp kvinner i. Sånn at man vet hvem man skal unngå og hvorfor.

Anonymkode: 1cc61...b47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...