Gå til innhold

Hvordan vil du at en Tinder-chat skal være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg haaaaater å chatte med jenter på tinder. Jeg liker Tinder generelt fordi jeg får de fleste datene mine derfra, men føler meg ytterst lite vel med chattingen. 
95% av de jentene jeg matcher med(av de som faktisk svarer på meldinger) investerer nuill i en samtale, og forventer at jeg skal "jage" etter dem. Og jeg klarer ikke finne noen balanse i samtalen. Hvis jeg bare snakker om vanlige ting og spør spørsmål for å bli kjente med dem,og for at dem skal bli kjent med meg, så slutter de å svare veldig fort fordi slike samtaler blir kjedelige, og sikkert slik 90% av gutter snakker på Tinder. Hvis jeg prøver å være flørtete og ligge inn litt seksuelle hint(veldig forsiktig) så stopper det også opp veldig fort. Alt jeg ønsker er å faktisk treffe dem, men hvis jeg spør om nummer eller chat før vi har hatt en lang chat så får jeg ingenting. 
Jeg har 70 matcher no, og har ikke lyst å snakke med noen av dem. Spesielt lite lyst å snakke med dem som er veldig fine. I min erfaring så er det slik at jo finere dem er jo kjedeligere og mindre investert er de. De trenger liksom ikke ha noe personlighet fordi de er fine. 

så hvordan bør menn få dere ut på date?  Post gjerne eksempel på samtaler som har ført til date med DEG ! 

Anonymkode: e0c7b...818

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må en fin balanse til der :fnise:

Er du for på, så blir du creep! Men for tilbakeholden, kjedelig :dry:

For min del, k26, er det kjekt å ha en liten casual samtale, hvem er du? Hva gjør du? Hobbier? ... etc... og så BAM skal vi møtes :laugh: okay kanskje ikke akkurat slippe en bombe, men er selv 100% ærlig i saken at det er best å få til en date fortest mulig. Da gjerne bare en casual kaffe, kort møte for å kunne kjenne på kjemien. For meg så kjenner jeg fort om det klikker eller ikke. Er ting bra, neste date. Og det er kanskje da at det passer best å overføre chatten fra tinder til noe annet, når hun har sett at du faktisk er en real ekte person og ikke en 60+ mann som prøver seg 😬

Anonymkode: fd9cd...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor, humor, humor. Gjerne en litt snedig variant. De får meg på kroken i alle fall - men nå er jeg er morsom sjel selv :) 

Anonymkode: c63dd...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gutt, og tar meg selv i å bidra lite når jeg egentlig ikke er interessert. 

Endret av SpaceDementia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en pen dame, jeg snakker og stiller spørsmål, jeg  i ihvertfall liker å se etter personligheten og se om kjemien stemmer. Du må uansett snakke med de du syns er fine. Folk har forskjellige smak. Vær deg selv og hold en helt vanlig samtale, og se åssen det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg haaaaater å chatte med jenter på tinder. Jeg liker Tinder generelt fordi jeg får de fleste datene mine derfra, men føler meg ytterst lite vel med chattingen. 
95% av de jentene jeg matcher med(av de som faktisk svarer på meldinger) investerer nuill i en samtale, og forventer at jeg skal "jage" etter dem. Og jeg klarer ikke finne noen balanse i samtalen. Hvis jeg bare snakker om vanlige ting og spør spørsmål for å bli kjente med dem,og for at dem skal bli kjent med meg, så slutter de å svare veldig fort fordi slike samtaler blir kjedelige, og sikkert slik 90% av gutter snakker på Tinder. Hvis jeg prøver å være flørtete og ligge inn litt seksuelle hint(veldig forsiktig) så stopper det også opp veldig fort. Alt jeg ønsker er å faktisk treffe dem, men hvis jeg spør om nummer eller chat før vi har hatt en lang chat så får jeg ingenting. 
Jeg har 70 matcher no, og har ikke lyst å snakke med noen av dem. Spesielt lite lyst å snakke med dem som er veldig fine. I min erfaring så er det slik at jo finere dem er jo kjedeligere og mindre investert er de. De trenger liksom ikke ha noe personlighet fordi de er fine. 

så hvordan bør menn få dere ut på date?  Post gjerne eksempel på samtaler som har ført til date med DEG ! 

Anonymkode: e0c7b...818

Har du tenkt på at tinder har sin opprinnelse i USA, og ikke sikkert er tilpasset for Norge? Amerikanske kvinner er snakkesalig og i møte kommende, norske kvinner er annerledes, dem ser etter det perfekte på internett, og kommer aldri til å bruke tid på noen som ikke ser bra ut. 

Anonymkode: 6dc00...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da an på min egen dagsform, da.

Min første tinderdate begynte med kjedelig småprat, så var det stille et par dager før det tikket melding fra han om jeg ville bli med ut å spise. Jeg hadde ikke lyst til det, så inviterte han heller til en fest jeg skulle ha påfølgende helg. 

Den neste jeg møtte, der gikk samtalen i veldig forkortet trekk slik:

Meg: Du er sexy

Han: Du er sexy

Meg: Pule?

Han: Ok, når?

Og så hadde vi den verste ONS jeg har hatt.

Har ikke møtt noen andre da jeg er stranda på et øde sted for øyeblikket, men har mange hyggelige samtaler. "Okda, duda, åja" er kjedelige greier. Han ene hadde jeg en veldig humoristisk samtale om musikk og posering til bilder lenge før det ble snakk om tørre greier om hvor vi jobber osv. Hadde glatt blitt med han på date om han skulle finne på å spørre (som ikke kommer til å skje for vi bor for langt borte fra hverandre). 

 

Anonymkode: 0c2b1...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...