Gå til innhold

Dere som sover naken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utenom "røde dager" sover jeg uten truse. Er vist nok anbefalt å lufte ut om natta :) men greit å ikke få blod over hele madrassen på de :fnise:

(Slo meg akkurat nå at mitt kallenavn for mensen, "røde dager", allerede er tatt :fnise::fnise:)

https://www.tv2.no/a/6976423/

utflod har jeg ikke så mye av at det renner noe sted :) så det er ikke et problem.

Anonymkode: dc5ed...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det holder seg fint på innsiden fram til jeg står opp og setter meg på do. Det renner ikke da heller, men kommer på papiret når jeg tørker meg.

Nå er det veldig forskjellig hvor mye utflod kvinner har, men hvis du opplever at det renner ut av deg når du ligger om natten så burde du kanskje få sjekket at alt er greit der nede. Men igjen, noen har så mye utflod at de bruker truseinnlegg hele tiden, uten at noe er galt med dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva med det? Har aldri opplevd annet enn at jeg er litt fuktigere mellom leppene når jeg våkner. Når jeg har mensen renner det såpass at jeg blir litt rød øverst på låra, men det går ikke i lakenet det heller. (Bortsett fra de to dagene jeg blør mest, da bruker jeg innlegg om natten.)

Anonymkode: 4e772...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 9.39, AnonymBruker skrev:

Mann her, jeg sover i t-skjorte og sokker, ikke truse. Sokker fordi jeg sparker av meg dyna og fryser på bena uten men synes truse blir veldig klamt. Begynner også lett å fryse på overkroppen uten t-skjorte. Fra omtrent oktober til nå bruker jeg to lag sokker, vanlige tennissokker type nike, fila, adidas etc og to lag t-skjorter. Gjerne langermet under. Fra type midt desember til midt mars bruker jeg collegenser også for å holde varmen. Skulle ønske jeg sov rolig nok til å ikke trenge klærne. Bare i syden og de varmeste ukene på sommeren at jeg sover helt naken. Kona sover aldri naken, truse, t-skjorte og to par sokker året rundt. Hun bruker også collegenser om vinteren. 

Anonymkode: 1a569...8a3

Hvor kaldt har dere det, egentlig?

Anonymkode: 17cd2...cb5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 4.03, AnonymBruker skrev:

Det er bra å ligge naken, iallefall uten truse. Da får "hufsa" mye frisk luft! : )

Anonymkode: f412c...288

Da blir hun glad.

aQnmIHX.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2018 den 9.39, AnonymBruker skrev:

Mann her, jeg sover i t-skjorte og sokker, ikke truse. Sokker fordi jeg sparker av meg dyna og fryser på bena uten men synes truse blir veldig klamt. Begynner også lett å fryse på overkroppen uten t-skjorte. Fra omtrent oktober til nå bruker jeg to lag sokker, vanlige tennissokker type nike, fila, adidas etc og to lag t-skjorter. Gjerne langermet under. Fra type midt desember til midt mars bruker jeg collegenser også for å holde varmen. Skulle ønske jeg sov rolig nok til å ikke trenge klærne. Bare i syden og de varmeste ukene på sommeren at jeg sover helt naken. Kona sover aldri naken, truse, t-skjorte og to par sokker året rundt. Hun bruker også collegenser om vinteren. 

Anonymkode: 1a569...8a3

Hvorfor ikke heller investere i en pysjamas? Vide pysjamasbukser kan også brukes uten truse under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva med det? Har aldri opplevd annet enn at jeg er litt fuktigere mellom leppene når jeg våkner. Når jeg har mensen renner det såpass at jeg blir litt rød øverst på låra, men det går ikke i lakenet det heller. (Bortsett fra de to dagene jeg blør mest, da bruker jeg innlegg om natten.)

Anonymkode: 4e772...b41

Hvis du blir rød øverst på lårene men ikke på lakenet, hvilken sovestilling har du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenom da, men jeg begriper ikke folk som sover nakne. Syns det er ekkelt, jeg, og i løpet av natten kan det komme unger inn, og det syns jeg er ennå eklere. (Jeg syns det føles ekkelt, altså, ikke at det er ekkelt at andre gjør det. Regner med at de synes det føles bedre enn med klær)

Men at kroppen og hufsa/nedentil liksom skal ha godt av å ‘lufte seg’ tror jeg er bare tull! 

Anonymkode: 350cf...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 11.27, AnonymBruker skrev:

Man har jo hår der slik at den lille utfloden som kommer, kommer der. Og når man har hår kommer det minimalt med utflod... men det vet jo de fleste.

Anonymkode: a0ec4...623

Hvordan vet innsiden av kroppen om det er hår på utsiden?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt utenom da, men jeg begriper ikke folk som sover nakne. Syns det er ekkelt, jeg, og i løpet av natten kan det komme unger inn, og det syns jeg er ennå eklere. (Jeg syns det føles ekkelt, altså, ikke at det er ekkelt at andre gjør det. Regner med at de synes det føles bedre enn med klær)

Men at kroppen og hufsa/nedentil liksom skal ha godt av å ‘lufte seg’ tror jeg er bare tull! 

Anonymkode: 350cf...83a

Hvis det kommer unger inn til oss om natten har vi større problemer enn at vi er nakne under dyna. Vi har ikke barn...

 

For meg viste det seg at det å sove naken løste problemene jeg innimellom hadde med illeluktende utflod, så det å lufte underlivet tror jeg faktisk på. I tillegg er det bra for sexlivet.

Anonymkode: ad7d4...9a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt utenom da, men jeg begriper ikke folk som sover nakne. Syns det er ekkelt, jeg, og i løpet av natten kan det komme unger inn, og det syns jeg er ennå eklere. (Jeg syns det føles ekkelt, altså, ikke at det er ekkelt at andre gjør det. Regner med at de synes det føles bedre enn med klær)

Men at kroppen og hufsa/nedentil liksom skal ha godt av å ‘lufte seg’ tror jeg er bare tull! 

Anonymkode: 350cf...83a

Alle vet vel at sopp og bakterier trives i fuktige, tette områder:) selvsagt hjelper det å få luftet litt.

Anonymkode: 70a4c...15b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri utflod på laknet, så ser ikke problemet. Sover helst naken året rundt, men er det kaldt sover jeg med pysj :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke et problem når du ligger, det er ikke sånn at det renner ned lårene hvis det er det du ser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, applestories skrev:

Hvordan vet innsiden av kroppen om det er hår på utsiden?

Ikke meg du siterer, men mange underliv produserer mer utflod når man fjerner hårene. Når man fjerner hårene så kommer det lettere fuktighet (som fort blir til sopp) og ev bakterier inn som ikke skal være der. Da vil skjeden produsere mer utflod for å "skylle" det ut. 

Anonymkode: 07a48...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men mange underliv produserer mer utflod når man fjerner hårene. Når man fjerner hårene så kommer det lettere fuktighet (som fort blir til sopp) og ev bakterier inn som ikke skal være der. Da vil skjeden produsere mer utflod for å "skylle" det ut. 

Anonymkode: 07a48...04e

Takk for at du svarte for meg☺

Anonymkode: a0ec4...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt utenom da, men jeg begriper ikke folk som sover nakne. Syns det er ekkelt, jeg, og i løpet av natten kan det komme unger inn, og det syns jeg er ennå eklere. (Jeg syns det føles ekkelt, altså, ikke at det er ekkelt at andre gjør det. Regner med at de synes det føles bedre enn med klær)

Men at kroppen og hufsa/nedentil liksom skal ha godt av å ‘lufte seg’ tror jeg er bare tull! 

Anonymkode: 350cf...83a

Når det gjelder det med barn; vet ikke om du har barn selv, men nakenhet er en helt naturlig ting fram til ungene er ganske gamle. Vet ikke akkurat når de begynner å tenke over at mamma og pappa er naken eller å ville skjule seg selv, men mitt eldste barn er nå snart 6,5 år og han reagerer ikke på nakenhet verken i forhold til seg selv eller meg og faren. Av og til har vi hatt samtaler om at jeg har pupper og jentetiss og han har tisselur, men det er helt normalt at barn spør/snakker om slikt når de blir mer bevisste på at vi er ulike. Tror eldste var rundt fire år første gang vi snakket om det. Det var en helt naturlig samtale akkurat som å snakke om at jeg har langt hår og han har kort. Treåringen min har enda ikke begynt å si noe om at vi har ulike kjønnsorganer. 

Og den dagen barna er så store at de ikke vil se mamma og pappa naken, vel, da er de også så store at de har sluttet å komme løpende inn på soverommet om natten. Noe mine barn for øvrig ikke gjør nå heller. De roper heller på oss hvis det er noe. 

 

Og jo. Underlivet har godt av å lufte seg. Det forebygger både sopp og bakteriell vaginose. Candida-bakterien trives i fuktig og "tett" miljø. Så for de som plages med soppinfeksjon så er det å lufte seg litt nedentil alfa omega. Samme med å bruke bomull framfor syntetisk undertøy. Og å ikke bruke underlivssåpe fordi da vasker man bort de "gode" bakteriene som sørger for å opprettholde balansen slik at man ikke får sopp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 9.39, AnonymBruker skrev:

Mann her, jeg sover i t-skjorte og sokker, ikke truse. Sokker fordi jeg sparker av meg dyna og fryser på bena uten men synes truse blir veldig klamt. Begynner også lett å fryse på overkroppen uten t-skjorte. Fra omtrent oktober til nå bruker jeg to lag sokker, vanlige tennissokker type nike, fila, adidas etc og to lag t-skjorter. Gjerne langermet under. Fra type midt desember til midt mars bruker jeg collegenser også for å holde varmen. Skulle ønske jeg sov rolig nok til å ikke trenge klærne. Bare i syden og de varmeste ukene på sommeren at jeg sover helt naken. Kona sover aldri naken, truse, t-skjorte og to par sokker året rundt. Hun bruker også collegenser om vinteren. 

Anonymkode: 1a569...8a3

Høres ut som dere trenger en ovn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere får luftet «hufsa» selv om dere er truseløse, jeg. Jeg sover alltid med beina samlet, og dette gjør at jeg alltid blir svett, klam og får kløe hvis jeg ikke har bomullstruse på. 

Med det sagt - jeg har aldri opplevd så mye utflod at det renner, verken i sovende eller våken tilstand. Er dette virkelig normalt?

Anonymkode: 06fbe...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg er nevneverdig plaget med at lår og laken er fullt av utflod når jeg våkner om morningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...