Gå til innhold

Dere som sover naken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med den? Det er ikke slik at den renner nedover lårene. Har du så mye utflod så bør du ta deg en tur til legen

Anonymkode: 73aa7...fec

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med den? Det er ikke slik at den renner nedover lårene. Har du så mye utflod så bør du ta deg en tur til legen

Anonymkode: 73aa7...fec

dette

Anonymkode: 398d0...636

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å ligge naken, iallefall uten truse. Da får "hufsa" mye frisk luft! : )

Anonymkode: f412c...288

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra å ligge naken, iallefall uten truse. Da får "hufsa" mye frisk luft! : )

Anonymkode: f412c...288

Hufsa? :laugh: Gay eller? :blomst:

Anonymkode: d6cc5...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei. Jeg er jente, og vi er en gjeng som en gang satt å fant opp artige kallenavn. Hufsa ga mye latter, så det har liksom satt seg. Men for guds skyld, jeg kan omformulere.

Det er bra å sove naken, hvertfall uten truse.  Det er bra for underlivet, spesielt om du sliter mye med utflod. Da er det helt fritt der nede, ikke så klamt og innesteng. 

Anonymkode: f412c...288

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 4.14, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei. Jeg er jente, og vi er en gjeng som en gang satt å fant opp artige kallenavn. Hufsa ga mye latter, så det har liksom satt seg. Men for guds skyld, jeg kan omformulere.

Det er bra å sove naken, hvertfall uten truse.  Det er bra for underlivet, spesielt om du sliter mye med utflod. Da er det helt fritt der nede, ikke så klamt og innesteng. 

Anonymkode: f412c...288

Glufsa kan "der nede" kalles for her jeg bor, litt stygt kallenavn da :fnise:

Anonymkode: a99f5...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med en del utflod før, men etter at jeg sluttet med truseinnlegg og begynte å la fitta lufte seg har det bedret seg veldig. Aldri opplevd at det har kommet noe på laken, men bytter jo uansett ofte :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her, jeg sover i t-skjorte og sokker, ikke truse. Sokker fordi jeg sparker av meg dyna og fryser på bena uten men synes truse blir veldig klamt. Begynner også lett å fryse på overkroppen uten t-skjorte. Fra omtrent oktober til nå bruker jeg to lag sokker, vanlige tennissokker type nike, fila, adidas etc og to lag t-skjorter. Gjerne langermet under. Fra type midt desember til midt mars bruker jeg collegenser også for å holde varmen. Skulle ønske jeg sov rolig nok til å ikke trenge klærne. Bare i syden og de varmeste ukene på sommeren at jeg sover helt naken. Kona sover aldri naken, truse, t-skjorte og to par sokker året rundt. Hun bruker også collegenser om vinteren. 

Anonymkode: 1a569...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann her

Anonymkode: 1a569...8a3

Noe sier meg at du ikke leste spørsmålet :P 

Anonymkode: aa238...6d6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noe sier meg at du ikke leste spørsmålet :P 

Anonymkode: aa238...6d6

Du vet at enkelte menn kan ha utflod også? :P

 

Anonymkode: b6285...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, jeg sover i t-skjorte og sokker, ikke truse. Sokker fordi jeg sparker av meg dyna og fryser på bena uten men synes truse blir veldig klamt. Begynner også lett å fryse på overkroppen uten t-skjorte. Fra omtrent oktober til nå bruker jeg to lag sokker, vanlige tennissokker type nike, fila, adidas etc og to lag t-skjorter. Gjerne langermet under. Fra type midt desember til midt mars bruker jeg collegenser også for å holde varmen. Skulle ønske jeg sov rolig nok til å ikke trenge klærne. Bare i syden og de varmeste ukene på sommeren at jeg sover helt naken. Kona sover aldri naken, truse, t-skjorte og to par sokker året rundt. Hun bruker også collegenser om vinteren. 

Anonymkode: 1a569...8a3

Så dere kjører Donald-kostyme på natten :fnise: 

Anonymkode: 131df...a9b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.4.2018 den 3.12, AnonymBruker skrev:

Hva med utflod ila natten?

Anonymkode: 1ba47...45b

Man har jo hår der slik at den lille utfloden som kommer, kommer der. Og når man har hår kommer det minimalt med utflod... men det vet jo de fleste.

Anonymkode: a0ec4...623

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært så plaget med utflod at det renner ut om natten. Selv når jeg har mensen så kommer det ingenting på natten, men når jeg reiser meg opp så bør doen være i nærheten. 

Hvis du sliter med utflod som renner ned på lakenet, da bør du kontakte legen. Da har du nok en ubalanse av et slag. 

Anonymkode: 07a48...04e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor svarer du på noe helt annet enn det TS spør om?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, jeg sover i t-skjorte og sokker, ikke truse. Sokker fordi jeg sparker av meg dyna og fryser på bena uten men synes truse blir veldig klamt. Begynner også lett å fryse på overkroppen uten t-skjorte. Fra omtrent oktober til nå bruker jeg to lag sokker, vanlige tennissokker type nike, fila, adidas etc og to lag t-skjorter. Gjerne langermet under. Fra type midt desember til midt mars bruker jeg collegenser også for å holde varmen. Skulle ønske jeg sov rolig nok til å ikke trenge klærne. Bare i syden og de varmeste ukene på sommeren at jeg sover helt naken. Kona sover aldri naken, truse, t-skjorte og to par sokker året rundt. Hun bruker også collegenser om vinteren. 

Anonymkode: 1a569...8a3

 

Forresten kom jeg på en tegneseriestripe da jeg leste innlegget ditt :fnise:


MDsInF3.jpg

Anonymkode: b2f46...e9e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor svarer du på noe helt annet enn det TS spør om?

 

Forresten kom jeg på en tegneseriestripe da jeg leste innlegget ditt :fnise:


MDsInF3.jpg

Anonymkode: b2f46...e9e

Hvorfor har hun en lang t-skjorte og han en kort?

Anonymkode: 7849f...b5e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra når jeg har mensen, sover jeg alltid truseløs og helst helt naken. Det er deilig og dessuten sunnest, og det stemmer at det ikke kommer noen kroppsvæsker på lakenet - med mindre jeg nettopp har hatt sex. Såpass får man tåle.

Anonymkode: 637ed...415

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har så mye utflod fordi du sover med klær på. La tissen få litt luft. Så får du et sunnere miljø der nede. 

Anonymkode: 61e67...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...