Gå til innhold

Fjasetråd for enestående


Snop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 11.4.2018 den 0.02, Snop skrev:

Har nokså monotone dager for tiden og det tærer godt på.

Jeg liker monotone dager. Livet mitt er veldig monotont. Det er sånn jeg vil ha det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Doge skrev:

For en fin tråd! :klem:Ble du fornøyd med noen av skissene?

Så kjekt at noen vil være med i tråden min, hehe! Nja. Må nok jobbe mer med dem :) 

17 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg vet ikke om jeg oppfyller kravet her, jeg er ikke 100% enslig, jeg er i et forhold, men bor i utgangspunkt alene. Så må bare spørre kloke folk her, er enslig det samme som singel, eller er det å bo alene? :klo: Enestående vet jeg hva er, og det kan vi stryke.

 

Neida, alle som trenger noen å fjase med og høre litt om andres dag, tenker jeg! ;) Jeg er ikke ensom i den forstand at jeg ikke har masse fine folk i livet mitt, for det har jeg heldigvis. Men jeg har ikke bodd alene på mange år, og tenker at det å være ensom eller å trenge noen å fjase med kan komme av mange andre grunner enn forholdstatus :) Når det er sagt, savner jeg absolutt å ha en kjæreste, hehe. Mye av min ensomhetsfølelse kommer av at jeg ikke har det og at «alle» rundt meg er etablerte. Savner å være del av et team eller en tribe - skikkelig teite (og engelske) ord, men jeg er for trøtt til å tenke 😂

Jeg liker mitt eget selskap, men leiligheten er så.... tom. 

I dag var jeg på besøk hos mamma som hadde laget favorittmiddagen min :) Nå er jeg tilbake i ensomheten. Setter på en koselig skotsk mann på lydbok-appen min. Han har sikkert mye lurt å si som jeg kan sove til i natt også :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 minutter siden, Snop skrev:

Så kjekt at noen vil være med i tråden min, hehe! Nja. Må nok jobbe mer med dem :) 

Neida, alle som trenger noen å fjase med og høre litt om andres dag, tenker jeg! ;) Jeg er ikke ensom i den forstand at jeg ikke har masse fine folk i livet mitt, for det har jeg heldigvis. Men jeg har ikke bodd alene på mange år, og tenker at det å være ensom eller å trenge noen å fjase med kan komme av mange andre grunner enn forholdstatus :) Når det er sagt, savner jeg absolutt å ha en kjæreste, hehe. Mye av min ensomhetsfølelse kommer av at jeg ikke har det og at «alle» rundt meg er etablerte. Savner å være del av et team eller en tribe - skikkelig teite (og engelske) ord, men jeg er for trøtt til å tenke 😂

Jeg liker mitt eget selskap, men leiligheten er så.... tom. 

I dag var jeg på besøk hos mamma som hadde laget favorittmiddagen min :) Nå er jeg tilbake i ensomheten. Setter på en koselig skotsk mann på lydbok-appen min. Han har sikkert mye lurt å si som jeg kan sove til i natt også :) 

 

Skotsk er aldri feil! Her er en mann i kilt du kan se på samtidig 8piece_1.jpg.b2edca6c8889561cfb9ecb63f17f0c26.jpg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Skotsk er aldri feil! Her er en mann i kilt du kan se på samtidig 8piece_1.jpg.b2edca6c8889561cfb9ecb63f17f0c26.jpg😉

For the maximum experience! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. april 2018 den 0.45, Doge skrev:

Tja. Bor i hvertfall med noen, og de hjelper ikke til med å betale regningene :snurt: men jeg elsker katter så det går fint :fnise: 

 

På 11. april 2018 den 0.57, Doge skrev:

Ja, enn så lenge :ler: Alle burde ha hvertfall 2 katter (aller andre dyr). Har du dyr? 

Ååååååååh, har du fått deg katter? :ninuskapus: Det gleder meg å høre. Katter er fantastiske dyr! :ninuskapus::pasha: Jeg hadde aldri klart å leve uten de herlige, pelskledde skapningene. 

 

Jeg fyller kanskje ikke kravene til tråden da jeg hverken er enslig eller enestående. :fnise: men jeg er mye alene da og ofte ensom. Men svarte her mest fordi jeg ble så glad for at @Doge har fått den æren å bli eid av to pusekatter. :pasha:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:

 

Ååååååååh, har du fått deg katter? :ninuskapus: Det gleder meg å høre. Katter er fantastiske dyr! :ninuskapus::pasha: Jeg hadde aldri klart å leve uten de herlige, pelskledde skapningene. 

 

Jeg fyller kanskje ikke kravene til tråden da jeg hverken er enslig eller enestående. :fnise: men jeg er mye alene da og ofte ensom. Men svarte her mest fordi jeg ble så glad for at @Doge har fått den æren å bli eid av to pusekatter. :pasha:

Du er definitivt enestående! :klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:

Du er definitivt enestående! :klem1: 

Ååååh, tusen takk! Og like måte! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg minne dere på noe som er veldig viktig!

Vi er ALLE enestående, enten vi lever alene, enkelt, monotont, sammen med noen, ensomt eller rikt. Det monotone livet kan ha et rikt innhold for den det gjelder. De som er ensomme er ikke alltid lett å oppdage for vi sier ingenting om det. Jeg kjenner flere med et stort nettverk og partner rundt seg som er like ensomme som jeg av og til kan være fordi jeg lever alene. Jeg pleier å si til meg selv om ensomheten banker på....."lag deg en fin dag, fordi du fortjener det spesielt idag.

Jeg skriver ikke dette for å for å starte en debatt....for ulike er vi og har forskjellige behov......:dagens-rose:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, fiole skrev:

Da vil jeg minne dere på noe som er veldig viktig!

Vi er ALLE enestående, enten vi lever alene, enkelt, monotont, sammen med noen, ensomt eller rikt. Det monotone livet kan ha et rikt innhold for den det gjelder. De som er ensomme er ikke alltid lett å oppdage for vi sier ingenting om det. Jeg kjenner flere med et stort nettverk og partner rundt seg som er like ensomme som jeg av og til kan være fordi jeg lever alene. Jeg pleier å si til meg selv om ensomheten banker på....."lag deg en fin dag, fordi du fortjener det spesielt idag.

Jeg skriver ikke dette for å for å starte en debatt....for ulike er vi og har forskjellige behov......:dagens-rose:

Kloke ord fra en klok dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...