Gå til innhold

Fjasetråd for enestående


Snop

Anbefalte innlegg

Åkei, jeg bor plutselig mutters alene og savner å dele hverdagen med noen og å høre om hverdagen til andre, de små tingene. Føler meg rett og slett skikkelig ensom. Så, dere andre enslige/enestående, hva har DU gjort i dag? Og hvordan har du det?

Jeg har tegnet skisser til en logo, gått tur med hunden, kokt nudler og sett paradise hotel og desperate housewives. Ehe. Har nokså monotone dager for tiden og det tærer godt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Snop skrev:

Åkei, jeg bor plutselig mutters alene og savner å dele hverdagen med noen og å høre om hverdagen til andre, de små tingene. Føler meg rett og slett skikkelig ensom. Så, dere andre enslige/enestående, hva har DU gjort i dag? Og hvordan har du det?

Jeg har tegnet skisser til en logo, gått tur med hunden, kokt nudler og sett paradise hotel og desperate housewives. Ehe. Har nokså monotone dager for tiden og det tærer godt på.

For en fin tråd! :klem:Ble du fornøyd med noen av skissene?

Idag har jeg ryddet i leiligheten, byttet sengetøy, hørt på musikk og kost med pus i sola. Så på paradise hotel og the walking dead. Nå håper jeg på en god natts søvn for det savner jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Hva? Har du katt?! @Doge  :P

Tja. Bor i hvertfall med noen, og de hjelper ikke til med å betale regningene :snurt: men jeg elsker katter så det går fint :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Doge skrev:

Tja. Bor i hvertfall med noen, og de hjelper ikke til med å betale regningene :snurt: men jeg elsker katter så det går fint :fnise: 

Så forvirrende, du skal jo ha hund! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så forvirrende, du skal jo ha hund! :ler:

Forvirrende, nei. Jeg er bare mystisk! :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Jupp :ler:

Er det 2 du har?

Ja, enn så lenge :ler: Alle burde ha hvertfall 2 katter (aller andre dyr). Har du dyr? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Doge skrev:

Ja, enn så lenge :ler: Alle burde ha hvertfall 2 katter (aller andre dyr). Har du dyr? 

Veldig enig :Nikke: Har en katt jeg også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Veldig enig :Nikke: Har en katt jeg også.

:5:  Jeg fant også ut idag at jeg har en hybelkanin under tv-benken. Tror jeg skal slippe den fri i morgen. Jeg tror ikke de trives så godt innendørs. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Doge skrev:

:5:  Jeg fant også ut idag at jeg har en hybelkanin under tv-benken. Tror jeg skal slippe den fri i morgen. Jeg tror ikke de trives så godt innendørs. 

God ide! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Ikke bry dere om meg. Jeg er bare innom for å få finere innleggstall. :nigo:

:ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Doge skrev:

:5:  Jeg fant også ut idag at jeg har en hybelkanin under tv-benken. Tror jeg skal slippe den fri i morgen. Jeg tror ikke de trives så godt innendørs. 

Does the bunny bugs you? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
6 timer siden, Snop skrev:

Åkei, jeg bor plutselig mutters alene og savner å dele hverdagen med noen og å høre om hverdagen til andre, de små tingene. Føler meg rett og slett skikkelig ensom. Så, dere andre enslige/enestående, hva har DU gjort i dag? Og hvordan har du det?

Jeg har tegnet skisser til en logo, gått tur med hunden, kokt nudler og sett paradise hotel og desperate housewives. Ehe. Har nokså monotone dager for tiden og det tærer godt på.

Jeg vet ikke om jeg oppfyller kravet her, jeg er ikke 100% enslig, jeg er i et forhold, men bor i utgangspunkt alene. Så må bare spørre kloke folk her, er enslig det samme som singel, eller er det å bo alene? :klo: Enestående vet jeg hva er, og det kan vi stryke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg vet ikke om jeg oppfyller kravet her, jeg er ikke 100% enslig, jeg er i et forhold, men bor i utgangspunkt alene. Så må bare spørre kloke folk her, er enslig det samme som singel, eller er det å bo alene? :klo: Enestående vet jeg hva er, og det kan vi stryke.

 

Du er enestående :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...