Gå til innhold

Hvor mye gir man i bryllupsgave til søster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min søster gifter seg til sommeren og jeg har begynt å tenke på bryllupsgave. De ønsker seg i hovedsak penger fordi de allerede har flyttet inn og kjøpt hus og har alt de trenger av interiør/kjøkkenting osv. Jeg er 20 år og student og aner ikke hva som er "normalt" å gi i gave til søsken, så jeg lurte på om noen ville fortelle hva de har gitt/fått? Aldri vært i bryllup før heller så det er mye nytt og da aner jeg ikke hva som passer seg:) Tar gjerne i mot tips til kreative måter å gi penger på eller andre gavetips til de som ikke ønsker seg så mye:) De har registrert seg med noen varer på Tilbords men tenker kanskje det er bedre at fjernere slektninger/venner kan gi fra den da det stort sett er servise sitt de mangler deler på som jeg synes er litt kjedelig fra en søster.. Dette er også mitt eneste søsken. Takk for alle tips! 

Anonymkode: 3c74c...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk 10 rosendal middags tallerkner av min lillebror og rosedal sett med ildfaste former av min storebror. Aner ikke verdien. Gi etter evne er en god huskeregel😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte gave for kr 1000 til min søster, men jeg har hørt om søsken som har gitt kr 700-800 også.

Anonymkode: cde02...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gi ut i fra hva økonomien din tillater. De fleste bør ha forståelse for det.

Hva med å gi dem opplevelse? Vær litt kreativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en vase til 500 kr av søsteren til mannen og typen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/10/2018 at 6:45 PM, AnonymBruker said: