Gå til innhold

Date med skikkelig pen dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, CannibalLektor skrev:

Bryr meg lite om du blir. 

Greit, men jeg tror deg ikke. Du virker altfor desillusjonert og med en bagasje full av kynisme. Men en skal ikke ta livsløgnen fra mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SoWhat? said:

Greit, men jeg tror deg ikke. Du virker altfor desillusjonert og med en bagasje full av kynisme. Men en skal ikke ta livsløgnen fra mennesker. 

Hva er galt med å være kynisk? 

Nøyaktig hva er livsløgnen min? Og hva er din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Hva er galt med å være kynisk? 

Nøyaktig hva er livsløgnen min? Og hva er din? 

Å være kynisk betyr å være følelsesløs. Ikke noe særlig når en lever et liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SoWhat? said:

Å være kynisk betyr å være følelsesløs. Ikke noe særlig når en lever et liv. 

Hvor får du det fra? Jeg fylles med gode følelser når jeg ser mennesker jeg er glad i. Det betyr ikke at jeg ikke ser gjennom forsøk på manipulasjon og ikke ser intensjonen til mennesker. 

Er bare å vite når man skal være kynisk og med hvem. Gidder du svare på resten av den forrige innlegget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Hvor får du det fra? Jeg fylles med gode følelser når jeg ser mennesker jeg er glad i. Det betyr ikke at jeg ikke ser gjennom forsøk på manipulasjon og ikke ser intensjonen til mennesker. 

Er bare å vite når man skal være kynisk og med hvem. Gidder du svare på resten av den forrige innlegget? 

Du har erfart og blitt kynisk? Om du så rett da. Var jo det jeg skrev. Min livsløgn driver jeg og finner ut av. Så kan ikke svare på det. Mulig jeg aldri vil se den. Andre kan nok bedre om de kjenner meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SoWhat? said:

Du har erfart og blitt kynisk? Om du så rett da. Var jo det jeg skrev. Min livsløgn driver jeg og finner ut av. Så kan ikke svare på det. Mulig jeg aldri vil se den. Andre kan nok bedre om de kjenner meg.

Du famler i blinde og sier at jeg holder på en livsløgn. Fakta er at jeg ga opp kvinner lenge før jeg lærte det jeg kunne om de nå. Og igjen, hva er galt med selektiv kynisme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CannibalLektor skrev:

Du famler i blinde og sier at jeg holder på en livsløgn. Fakta er at jeg ga opp kvinner lenge før jeg lærte det jeg kunne om de nå. Og igjen, hva er galt med selektiv kynisme? 

Selektiv kynisme? Den var jo interessant. Du skrur av og på følelser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående komplimenter om utseende, så synes jeg i hvert fall det er kjedelig når mannen ikke gir noen slike på første date. Da virker det jo som han ikke er tiltrukket og ikke synes jeg er fin. Jeg trenger å vite om mannen er tiltrukket av meg. Har ikke lyst at han bare skal synes jeg er "grei nok".

Anonymkode: 91168...ea2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, SoWhat? said:

Selektiv kynisme? Den var jo interessant. Du skrur av og på følelser? 

Jeg har følelser hele tiden, men velger bare å uttrykke de ovenfor de få jeg bryr meg om. Det å være kynisk og skeptisk er bare fint. Da kan man lettere gardere seg mot noen og deres intensjoner. 

Endret av CannibalLektor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Jeg har følelser hele tiden, men velger bare å uttrykke de ovenfor de få jeg bryr meg om. Det å være kynisk og skeptisk er bare fint. Da kan man lettere gardere seg mot noen og deres intensjoner. 

Ok. Du er i forsvar. Gardere seg mot. Da handler det vel mer om en slags redsel enn kynisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? said:

Ok. Du er i forsvar. Gardere seg mot. Da handler det vel mer om en slags redsel enn kynisme.

Er vel heller at jeg ikke er naiv og godtroende lenger. Er det galt? 

Og hva skal jeg være redd for? At hun skal blokkere meg på sosiale medier? Skrive blog innlegg? Skrive innlegg på KG? Er ingenting å være redd for. 

Er bare sunn skepsis 

Endret av CannibalLektor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CannibalLektor skrev:

Er vel heller at jeg ikke er naiv og godtroende lenger. Er det galt? 

Og hva skal jeg være redd for? At hun skal blokkere meg på sosiale medier? Skrive blog innlegg? Skrive innlegg på KG? Er ingenting å være redd for. 

Er bare sunn skepsis 

Det er jo greit. Å være naiv er egentlig et tegn på at en selv har gode hensikter. Så en tenker at andre har også. Jeg liker naive mennesker. Det er en godhet i dem.

Men så erfarer en da, og sunn skepsis er ok. Det er å beskytte seg selv på en fornuftig måte. Så ved at jeg kalte deg kynisk og desillusjonert kom en ny sannhet fram da. Inntrykk kan utdypes og bli klarere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, SoWhat? said:

Det er jo greit. Å være naiv er egentlig et tegn på at en selv har gode hensikter. Så en tenker at andre har også. Jeg liker naive mennesker. Det er en godhet i dem.

Men så erfarer en da, og sunn skepsis er ok. Det er å beskytte seg selv på en fornuftig måte. Så ved at jeg kalte deg kynisk og desillusjonert kom en ny sannhet fram da. Inntrykk kan utdypes og bli klarere. 

Er vel heller du som trakk feilaktig konklusjon til å begynne med. Jeg har fortsatt gode intensjoner ovenfor folk. Men kommer altfor ofte borti mennesker som deg. Dere er slitsomme for dere trekker samme konklusjon hver gang og den er feil. Er litt lei for å si det sånn.

Endret av CannibalLektor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Er vel heller du som trakk feilaktig konklusjon til å begynne med. Jeg har fortsatt gode intensjoner ovenfor folk. Men kommer altfor ofte borti mennesker som deg. Dere er slitsomme for dere trekker samme konklusjon hver gang og den er feil. Er litt lei for å si det sånn.

Ja, men hallo. Du skriver ting og det blir tolket på sin måte. Ta litt ansvar selv for hvordan du ordlegger deg! Det kan være en årsak til at du føler deg misforstått.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? said:

Ja, men hallo. Du skriver ting og det blir tolket på sin måte. Ta litt ansvar selv for hvordan du ordlegger deg! Det kan være en årsak til at du føler deg misforstått.

Ta ansvar for å ikke tolke alt i verste mening! Nice victim shaming. Jeg skal kunne ordlegge meg som jeg vil uten å bli dømt for det. 

Endret av CannibalLektor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, jabx skrev:

Seriøst? Du er 27 år og har aldri vært i et forhold? Massive varselbjeller ringer her! Jeg tror du er altfor selvopptatt og høy på deg selv, og derfor føler du at ingen er bra nok, og så blir du sittende der som gammel, ensom og bitter når skjønnheten har forsvunnet.

Skaff deg en personlighet som ikke bare er basert på ren selvforherligelse og jekk deg ned et par hakk, så går det nok litt bedre tenker jeg.

Vel, nå er det jo enkelte her inne som også mener at det er et varsel dersom du har X'er da. "Hvorfor fungerte ikke forholdene før da?" "er en grunn til at du har blitt en X" osv. 

Er man høy på seg selv fordi man begynner å dra litt på åra og aldri hatt kjæreste? Jeg kjenner til flere som aldri har hatt kjæreste.. en mann på 36 for eksempel! og jeg har aldri oppfattet han som høy på seg selv. Jeg vet hvorfor han er singel, enkelt og greit fordi han aldri har vært glad i nærkontakt (i edru tilstand), trives med livet med kompiser og fjellturer. 

Jeg kan vel være så høy jeg vil på meg selv? Er bare meg det går seg utover uansett. Jeg tar kjærlighet og sex høytidelig, og jeg har fått et liv der jeg sliter med å finne ut av hvem jeg egentlig er. Sjansen er utrolig stor for at forholdet tar slutt når man ikke har seg selv helt på plass! 
 

Anonymkode: 5318b...231

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå er det jo enkelte her inne som også mener at det er et varsel dersom du har X'er da. "Hvorfor fungerte ikke forholdene før da?" "er en grunn til at du har blitt en X" osv. 
 

Anonymkode: 5318b...231

Jeg støtter deg. Jeg er en gutt som riktignok har hatt et par forhold, men de har vært relativt kortvarige. Jeg vet at noens motivasjon for å få kjæreste er rent gruppepress Jeg har i mange år trivdes som singel og ikke vært klar for noe forhold. Nå er jeg lysten på forhold og omtrent like gammel som deg. Man MÅ ikke være i forhold djises.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Whiskey hangover skrev:

Ja, for alle kvinners drøm er å bli eid av en mann. 

man bruker vel helt ærlig samme ordbruk om menn? bare at nå handler det om en kvinne? 

"Nei, han er tatt dessverre"  .. etc..

Anonymkode: 62d16...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jabx skrev:

Seriøst? Du er 27 år og har aldri vært i et forhold? Massive varselbjeller ringer her! Jeg tror du er altfor selvopptatt og høy på deg selv, og derfor føler du at ingen er bra nok, og så blir du sittende der som gammel, ensom og bitter når skjønnheten har forsvunnet.

Skaff deg en personlighet som ikke bare er basert på ren selvforherligelse og jekk deg ned et par hakk, så går det nok litt bedre tenker jeg.

 Lite gjennomtenkt. Klarer du å tenke ut et par andre grunner til at dette er tilfellet? 
Troll. 

Anonymkode: 62d16...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...