Gå til innhold

Date med skikkelig pen dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på Tinder-date i kveld med ei dame som er et virkelig blikkfang. Det gjør meg innmari nervøs, uten at jeg egentlig skjønner hvorfor. Jeg er sånn helt middels selv, så kanskje derfor. Er det noe spesielt man f.eks. ikke sier til den slags damer? Komplimenter for utseendet, blir det godt mottatt? Eller er de bare lei av å høre det? Andre ting? Jeg vil forsøke å bare være som jeg vanligvis er på dater.

Anonymkode: 38347...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke foksuert på det i det heletatt, ikke gitt henne komplimenter angående utseende med mindre hun har et spesielt slående antrekk. Fokuser heller på den gode samtalen og henne. Snakk om alt mellom himmel og jord. 

Om dere har vært på noen dater og ting går deres vei ville jeg startet og komplimentere henne for hvor bra hun ser ut.

Anonymkode: b4239...3cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med henne som du ville gjort med alle andre kvinner. Vær deg selv og slapp av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den slags damer". Tror du damer har personlighet etter hvilket utseende de har? Det er ganske forhåndsdømmende å tro det isåfall. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal på Tinder-date i kveld med ei dame som er et virkelig blikkfang. Det gjør meg innmari nervøs, uten at jeg egentlig skjønner hvorfor. Jeg er sånn helt middels selv, så kanskje derfor. Er det noe spesielt man f.eks. ikke sier til den slags damer? Komplimenter for utseendet, blir det godt mottatt? Eller er de bare lei av å høre det? Andre ting? Jeg vil forsøke å bare være som jeg vanligvis er på dater.

Anonymkode: 38347...c64

Du kan sjarmere henne lettere , fordi du helt ærlig blir ivrig, og får en veldig positiv utstråling. Sist jeg var på date med ekstremt vakker dame (mange år siden, vi er fortsatt sammen), så gikk jeg med bevisst reduserte forventninger. Jeg håpet rett og slett bare på en hyggelig kveld sammen. Det ble en hyggelig kveld, og en til, og tusen til, og.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info er hun i 30-årene.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Den slags damer". Tror du damer har personlighet etter hvilket utseende de har?

Anonymkode: 5e1eb...e90

Tja, man blir jo gjerne vant til oppmerksomhet, og da er vel lettere å avvise noen for småting fordi man vet at neste mulighet uansett er rett rundt hjørnet...

TS

Anonymkode: 38347...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forvent at hun er high maintenance, og at hun trolig ikke kan la være å prøve manipulere deg, slik som hun gjør med alle de andre gutta hun har i livet.

Forvent at du må stå imot hennes mindgames og leke hard to get, sånn at hun ikke skjønner hvorfor hun må jobbe for å få deg rundt lillefingeren.

Det er min erfaring med attraktive kvinner. De prøver seg på alt sånt mulig piss som ei lita jente, for hun klarer ikke la være. Attraktive kvinner har makt i samfunnet, og de vet hvordan de skal bruke den. 

Å finne en balansert, attraktiv kvinne er vanskelig. De kan det å være attraktive, og kanskje også det å være en god student, men vet ikke om du orker det andre pisset.

Ut fra spørsmålene dine virker det som at du er uerfaren.  Bedre å bare dumpe henne etter daten.

Vil du være lykkelig? Finn deg en mindre pen dame. Hør på denne så skjønner du greia:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Til info er hun i 30-årene.

Tja, man blir jo gjerne vant til oppmerksomhet, og da er vel lettere å avvise noen for småting fordi man vet at neste mulighet uansett er rett rundt hjørnet...

TS

Anonymkode: 38347...c64

Det at ingen mann har tatt henne ennå er et varselsignal, og forsterker bare det jeg skrev over. De beste damene blir tatt tidlig og menn gir ikke slipp på henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@I Grosny hva tenker du om det CannibalLektor sier? Tull og tøys eller verdt å tenke over?

Anonymkode: 38347...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Det at ingen mann har tatt henne ennå er et varselsignal, og forsterker bare det jeg skrev over. De beste damene blir tatt tidlig og menn gir ikke slipp på henne. 

det kan da hende at mange menn har prøvd å ta henne, men at hun er for kresen. Jeg er en slik kvinne. 27 år og jomfru, har ingen X. For meg er sex og kjæreste høytidelig og ikke noe jeg bare velger tilfeldig. 

Mange har prøvd seg før ja, men jeg har måttet avvise pga fraværende følelser, han drakk for mye eller gav for mye oppmerksomhet til andre damer, noe som gjorde det vanskelig for meg å ta han seriøst til slutt. 

Du kan gjerne tolke det slik at en singel dame i 30- årene som ikke er tatt er et faresignal. 

Men man kna også tolke det slik at de mest attraktive og beste er såpass kresne at det tar tid for dem å finne en partner. 

Anonymkode: 5318b...231

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

det kan da hende at mange menn har prøvd å ta henne, men at hun er for kresen. Jeg er en slik kvinne. 27 år og jomfru, har ingen X. For meg er sex og kjæreste høytidelig og ikke noe jeg bare velger tilfeldig. 

Mange har prøvd seg før ja, men jeg har måttet avvise pga fraværende følelser, han drakk for mye eller gav for mye oppmerksomhet til andre damer, noe som gjorde det vanskelig for meg å ta han seriøst til slutt. 

Du kan gjerne tolke det slik at en singel dame i 30- årene som ikke er tatt er et faresignal. 

Men man kna også tolke det slik at de mest attraktive og beste er såpass kresne at det tar tid for dem å finne en partner. 

Anonymkode: 5318b...231

Du er bare feig og skjønner ikke hvor lite unik du er

Er du som taper i lengden

Endret av CannibalLektor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Det at ingen mann har tatt henne ennå er et varselsignal, og forsterker bare det jeg skrev over. De beste damene blir tatt tidlig og menn gir ikke slipp på henne. 

Nei. Ikke nødvendigvis. Folk har forskjellig bagasje. Tenk om hun ikke har vært ledig på markedet, tenk om hun har vært i et langt forhold, har vært gift, ikke har vært interessert i et forhold på mange år. Jeg er 29, har vært single siden han jeg var sammen med i tenårene døde. Jeg har ikke vært interessert i et forhold siden da. Årene går fort. Slutt å døm folk, du veit ikke en dritt. 

Anonymkode: ba589...e5a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Nei. Ikke nødvendigvis. Folk har forskjellig bagasje. Tenk om hun ikke har vært ledig på markedet, tenk om hun har vært i et langt forhold, har vært gift, ikke har vært interessert i et forhold på mange år. Jeg er 29, har vært single siden han jeg var sammen med i tenårene døde. Jeg har ikke vært interessert i et forhold siden da. Årene går fort. Slutt å døm folk, du veit ikke en dritt. 

Anonymkode: ba589...e5a

Og siden når var baggasje attraktivt? Du beviser bare mitt poeng

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lanolina skrev:

Kan gi deg et tips: pene jenter trenger litt motstand. Dont play cheap 💰

Tull. Snakk om å være forhåndsdømmende. Folk må lære seg å se individ. Om en mann prøver å spille noe spill blir mister jeg interessen tvert. Jeg gidder ikke umodne guttunger. Er man interesser så viser man at man er det. Jeg mener dog at umodne guttunger må bare for all del fortsette med samme oppførsel, for da er det mye enklere å se det med en gang sånn at jeg slipper å kaste bort tid og krefter. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover
20 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Det at ingen mann har tatt henne ennå er et varselsignal, og forsterker bare det jeg skrev over. De beste damene blir tatt tidlig og menn gir ikke slipp på henne. 

Ja, for alle kvinners drøm er å bli eid av en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, CannibalLektor skrev:

Og siden når var baggasje attraktivt? Du beviser bare mitt poeng

Du er ikke akkurat noen datingguru eller en fyr med holdninger som damer ønsker å være i forhold med, så det er totalt uforståelig at du skriver i denne tråden i det hele tatt. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du er ikke akkurat noen datingguru eller en fyr med holdninger som damer ønsker å være i forhold med, så det er totalt uforståelig at du skriver i denne tråden i det hele tatt. 

Anonymkode: 5e1eb...e90

Jeg ga fyren råd så det er ikke uforståelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Whiskey hangover said:

Ja, for alle kvinners drøm er å bli eid av en mann. 

Ikke eid, men at han forplikter seg til henne. Vesentlig forskjell

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Og siden når var baggasje attraktivt? Du beviser bare mitt poeng

Jeg skrev ikke at det var attraktivt. Folk ser gjerne ikke hva man skjuler på innsiden. 

Anonymkode: ba589...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...