Gå til innhold

Hvilken sofa har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter ny sofa og sliter virkelig med å finne en som er god å sitte i. 
Den skal ikke være for myk eller for hard. Vil heller ikke ha en sofa man må sitte rett opp og ned i, men som er god å sitte i når man ser på tv. 
Gjerne ok å sovne på også som en bonus ;)

Har sett litt på denne, men er usikker på om den er så god å sitte i som den er stilig å se på (jeg liker den hvertfall)
https://www.mobelringen.no/2617rodeo-2-5-seter.html

Anonymkode: d569a...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår sofa er ikke kjøpt hos Møbelringen, men er helt lik den du har lagt ut bilde av.  Vi har den i tv-stuen og den er både god å sitte i og ligge i. 

Vår 3-seter er lenge enn de fleste 3-setere.  Vær obs på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på leting etter ny sofa og sliter virkelig med å finne en som er god å sitte i. 
Den skal ikke være for myk eller for hard. Vil heller ikke ha en sofa man må sitte rett opp og ned i, men som er god å sitte i når man ser på tv. 
Gjerne ok å sovne på også som en bonus ;)

Har sett litt på denne, men er usikker på om den er så god å sitte i som den er stilig å se på (jeg liker den hvertfall)
https://www.mobelringen.no/2617rodeo-2-5-seter.html

Anonymkode: d569a...157

Vi har ikke den der, men en som er veldig lik. Den var veldig hard å sitte på (for ikke å snakke om ligge middag på..!) i begynnelsen, men mykner opp etter bruk. Nå går det fint an å ta en cowboystrekk uten å plages med hofte og skulder etterpå. Stilig sofa da! Det teller litt det også. Men det er ikke en typisk slaskesofa som man ligger timesvis i og binge watcher serier i.

Anonymkode: e029a...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en sofa kjøpt på Fretex. En svart skinnsofa. Eller to stykker har jeg med ett hvitt bord til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...