Gå til innhold

Jeg trenger noen å snakke med.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å bo ett sted man ikke er fra, hvor man ikke har noe nettverk. Jeg savner virkelig å ha noen å snakke med. Jeg har ingen venner på mils omkrets og har hatt det sånn en stund. Jeg er forflyttningshemmet med ulike diagnoser som gjør at jeg ikke bare kan dra ut å møte nye mennesker. Det er ensomt å ikke ha noen venner her jeg bor. Og lurer på om noen har forslag til hva man kan gjøre for å bli kjent med noen?

Anonymkode: df2f4...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)
Ja det forstår jeg godt, det gjør veldig mye med tilværelsen og livet å ha noen venner rundt seg, eller bare kunne ha noen ordentlige samtaler med andre av og til!
Du vet sikkert at det finnes grupper og nettverk på facebook for omtrent alle type sykdommer, kanskje du finner en likeperson der?
I min sykdomsgruppe er det mange som jevnlig poster at de søker venner i sin by, og finner venner i samme situasjon sånn at man forstår hverandre og beholder vennskapet selvom man ikke greier å møtes så ofte.
Det finnes også grupper på facebook for friske og syke man kan få venner, søk på "Venninder" og "venninder <3 " så kommer det opp :)
I uføregruppene er det også folk som etterlyser venner i ny og ne.

Ellers så er det fine sider som aktivitetsvenner.no , der mange blir både aktivitetsvenner og nettvenner.

 

Anonymkode: 5d61d...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden denne ligger under singelliv og dating er det kanskje dating du mener? Da vil jeg heller anbefale steder som match.com :)

De andre sidene og gruppene nevnt over er kun for vennskap og man blir utestengt om man prøver på noe mer.

Anonymkode: 5d61d...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...