Gå til innhold

Hendene til det russiske regimet er dekket av blodet til syriske barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske sikker på at de brukte hansker.

Anonymkode: 3eef7...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realitetene i Syria er at massevis av Jihadister og leiesoldater angriper sivile og militære med tunge og lette våpen. Det ble til og med avdekket at de  "opposisjonelle " hadde fabrikker for kjemiske våpen i tunnelene under Øst-Ghouta. Disse Jihadistene har mektige nasjoner i ryggen som sender penger, våpen og alt mulig. Målet er å knekke landet Syria slik vi klarte å knuse Libya (Klarte Jens og Jonas å få drept flere arabere enn selveste Rommel?). Jihadistene i Øst-Ghouta var stasjonert nær Damaskus for å okkupere  etter bombeangrep. Syria sitter på store rikdommer, inkludert mye olje.  Samtidig er Syria Russland-vennlige og tillater Russisk flåte å bruke havnen i Tartus. Dette strider mot USA sine militærstrategiske planer for østre Asia og midt-østen.

Norges rolle i saken er å støtte USA uansett hva. Derfor er det nødvendig å kjøre sanksjoner mot Syria og bidra til å knekke landet. Vi har pøst inn en milliard i nødhjelp, men hvert øre har havnet på forskjellige opprørerkontrollerte områder. 

Jeg mener at vi må stoppe angrepene på sivile og militære, voksne og barn i Syria og legge press på våre samarbeidspartnere for å avslutte all finansiering av de opposisjonelle arméene. Vi må også avslutte sanksjoner og trekke ut alt militært personell og gi Syria den arbeidsroen de trenger for å stoppe jihadistangrepene. Å kalle opprørerene  jihadister er egentlig litt enkelt. De er i stor grad leiesoldater på oppdrag fra fiendtlige makter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært så rask å tro på den 'vestlige' versjonen her dersom jeg var dere.

Se vedlagte bilder.

SYRIA.png

ISRAELI WEAPONS LEFT BY DAESH IN DEIR EZZOR.png

DaVz0fWW4AIpgc5.jpg

1523170941991.png

Anonymkode: 14ec4...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde ikke vært så rask å tro på den 'vestlige' versjonen her dersom jeg var dere.

Se vedlagte bilder.

SYRIA.png

ISRAELI WEAPONS LEFT BY DAESH IN DEIR EZZOR.png

DaVz0fWW4AIpgc5.jpg

1523170941991.png

Anonymkode: 14ec4...edd

Du glemte whitehelmets bildene\ videoene som viser at de stjeler mat, penger og biler fra sivile, mens de lyger til media. Eller bilder ifra Egypt der "demonstranter" viser plakater på engelsk og blir sminket til å se ut som de har vært med i krigs sone. 

Nei hele konflikten er farse på dette tids punktet, at noen i media ikke sier at keiseren har ingen klær på seg vet jeg ikke.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...