Gå til innhold

Hvor mange sitteplasser har du i stua?


Gjest Balian d'Ibelin

Anbefalte innlegg

Gjest Balian d'Ibelin

Hvor mange sitteplasser har du i stua?

Jeg har ikke så veldig mye sitteplass. Jeg har en to seter sofa ( er plass til 3-5 personer i den) og to stoler

 

Endret av Balian d'Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over 20 plasser når det ikke er satt inn ekstra stoler. 

Anonymkode: c5faf...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da plass til ihvertfall 8-10 personer i sofaen. Så kan vi få like mange på området på golvet i stuen. Om stedet hvor spisebordet står (åpen løsning) er med kan vi fint sitte 30 personer ganske komfortabelt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En toseter og en treseter + godstolen. I andre enden av stua er det spisebord med 6 stoler. Flere gjester enn det har jeg ikke lyst på:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6 sitteplasser på en sofa, 1 godstol og 2 sittestoler. Jeg kan ha, ca 12 stykker hos meg og da får alle plass å sitte, men det håper jeg aldri skjer for da hadde jeg blitt helt sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 seter sofa og tre stoler, og en dobbel puff i krise.

Anonymkode: cdf80...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har plass til ni stykker i sofagruppen. Kan hente spisestuestoler inn om det er behov, men vi er svært sjelden så mange at det trengs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
48 minutter siden, Påkrevd skrev:

En toseter og en treseter + godstolen. I andre enden av stua er det spisebord med 6 stoler. Flere gjester enn det har jeg ikke lyst på:)

Akkurat like mange sitteplasser som jeg har, det. Skal det komme flere får de ta med seg egne sitteplasser 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 men jeg liker ikke å ha besøk 

Anonymkode: 9ddfe...5ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vel plass til 6-7 stk i sofaen tenker jeg. Å så har vi en lenestol og puff. Å ellers kan vi dra frem 4 spisestuestoler om det trengs. Men vi har aldri så mange gjester på en gang. 

Anonymkode: 8957b...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekorden er 36 til middag. 16 var barn, men alle hadde plass å sitte å spise. 

Kjempe trivelig, men det blir en stund til neste gang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er vel 12-13 på det meste, dandert rundt sofa og spisegruppen, har hatt langbord med 16 til middags. Synes det er hyggelig med venner på besøk, er som regel bare meg ellers.

Anonymkode: 813b2...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En treseter og en godstol pluss en enklere stol som skal byttes ut så fort jeg finner en jeg liker. Vi har liten stue så ikke noe spisebord men vi flytter inn kjøkkenbordet og setter det sammen med ett klaffebord så klarer vi akkurat å dekke til 12 tror jeg. 

Anonymkode: 779c1...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske stor hjørnesofa med sjeselong, får kanskje klemt 10-12 stk oppi den. I den andre stua er det en romslig 3-seter og to stoler. 

Spisebordet er plassert på kjøkkenet i andre enden av huset, men kan jo hente stoler (8) derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vel plass til 4-5 i sofaen, har en lenestol i tillegg. Har plass til 6-8 rundt spisebordet, så kan ta med de stolene bort i sofahjørnet ved behov.

Anonymkode: 65d22...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en treseter med sjeselong, om man virkelig vil får man trykket inn fire stykker. Er vi flere drar jeg bort kjøkkenstoler, men helst inviterer jeg ikke så mange hjem.

Anonymkode: 8cbe7...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plass til ca 9 i sofaen, har 6 spisestuestoler og 4 kjøkkenstoler. Trenger jeg plass til flere, får jeg låne stoler av naboen.

Anonymkode: 8af27...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plass til 6 rundt spisebordet, har to godstolen og i sofa +puff er det plass til 6-7 stk. Vi har sjelden besøk, og i alle fall ikke av så mange på en gang. Min bolig er min hule, hvor jeg kan trekke meg bort fra verden. 

Anonymkode: 92ef3...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...