Gå til innhold

Skal fremtidens norske menn være fulle av restylane og botox?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er på vestkanten, ser jeg menn med litt mistenkelige lepper, og mulig litt sminke. Mulig de er homser, og da går det greit. Men, hvis det bare er et tegn på at Norge er et av landene som er fremst i utvikling (for vi er jo langt foran mange andre land innen det meste), så vil det bli veldig vanskelig for meg å finne meg en norsk mann :/ Jeg vil ikke ha en mann som ser ut som en jente i ansiktet jo.... 

Er det bare meg? Eller blir norske/vestlige menn mer og mer feminine?

Anonymkode: 89b91...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har ikke sett noen menn med botox, leppe fillers osv utenom Erlend Elias. Ferdes en del på vestkanten.
Hvorfor ser menn ut som en jente i ansiktet fordi de har leppefillers og botox? Er leppefillers og botox definasjonen av kvinne?
Det er enda mer synd at så mange jenter og gutter i dag tror nettopp det. Det er fake, ikke menneskelig og kvinnelig.
Det sagt så syns jeg ikke at menn som tar vare på utseendet sitt er noe mer feminine enn menn som ikke gjør det, men denne trenden med leppefillers og alt det der er teit uansett om det er kvinner eller menn som blir hjernevasket av den.

Anonymkode: 24339...dab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned fordommene nå. Legning har ingenting med om man bruker sminke.

Anonymkode: a94b7...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned fordommene nå. Legning har ingenting med om man bruker sminke.

Anonymkode: a94b7...2fa

 

Hvilken aldersgruppe og hvor i Norge snakker vi om hvis heterofile menn bruker eyeliner og foundation!!?  Her ute i provinsen har menn nettopp begynt med fuktighetskrem ved behov etter patrykk fra kona. Vi stusser bryn, vi napper ikke. Gutta far ikke sminketips av jentenene!... enda ihvertfall,,,,

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Commander skrev:

 

Hvilken aldersgruppe og hvor i Norge snakker vi om hvis heterofile menn bruker eyeliner og foundation!!?  Her ute i provinsen har menn nettopp begynt med fuktighetskrem ved behov etter patrykk fra kona. Vi stusser bryn, vi napper ikke. Gutta far ikke sminketips av jentenene!... enda ihvertfall,,,,

 

 

Det er stort sett heterofile menn som bruker sminke, så spar meg.

Anonymkode: a94b7...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er stort sett heterofile menn som bruker sminke, så spar meg.

Anonymkode: a94b7...2fa

OK. Link til den. Mtp at jeg er mann, jobber sammen med menn i alle aldre og har barn som er gutter burde jeg vel ha sett/visst dette??

Hvis dette derimot er et urbant fenomen kan jeg godt ha misset det....

Sminkede menn forbinder jeg med Erlend Elias, Jan Thomas m.fl...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Commander skrev:

OK. Link til den. Mtp at jeg er mann, jobber sammen med menn i alle aldre og har barn som er gutter burde jeg vel ha sett/visst dette??

Hvis dette derimot er et urbant fenomen kan jeg godt ha misset det....

Sminkede menn forbinder jeg med Erlend Elias, Jan Thomas m.fl...

Det handler vel mer om at heterofile menn ikke tør å gå med sminke offentlig, pga de er redd for at andre menn skal tenke at de er homofil. Hvordan vet du at barna er heterofile? Har de sagt at de er det? Homofile menn er ikke bekymret for manndommen sin og har ikke noe problem med å gå med sminke, men de færreste gjør det. 

Anonymkode: a94b7...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Commander skrev:

 

Hvilken aldersgruppe og hvor i Norge snakker vi om hvis heterofile menn bruker eyeliner og foundation!!?  Her ute i provinsen har menn nettopp begynt med fuktighetskrem ved behov etter patrykk fra kona. Vi stusser bryn, vi napper ikke. Gutta far ikke sminketips av jentenene!... enda ihvertfall,,,,

 

 

 

10 minutter siden, Commander skrev:

OK. Link til den. Mtp at jeg er mann, jobber sammen med menn i alle aldre og har barn som er gutter burde jeg vel ha sett/visst dette??

Hvis dette derimot er et urbant fenomen kan jeg godt ha misset det....

Sminkede menn forbinder jeg med Erlend Elias, Jan Thomas m.fl...

Nå er det ikke eyeliner og foundation som er nevnt en eneste gang her før du kom med det. Trådstarter skriver om lipfillers og mulig litt sminke. 

Lipfillers på menn har jeg til gode å se, på fler enn Erlend Elias, men litt sminke er ikke unormalt. Vet om helt normale menn både her i Oslo, og i bergen og Bodø som bruker det, men det er ikke snakk om eyeliner og foundation, men pudder for å matte ned blanke fjes eller få litt mer farge, eller concealer/dekkstift for å dekke kviser.

Om menn har lyst til å bruke det er det vel helt greit, de ser ikke noe mer kvinner ut fordet. 

Anonymkode: 24339...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...