Gå til innhold

Han sa jeg ikke var stram...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke flertallet av damene på kg. Viser gjerne til tråder 

Anonymkode: 537d0...8a6

Du snakket til meg. Jeg svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.4.2018 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg sliter med et veldig dårlig sexliv. 

Jeg kan ha sex flere ganger om dagen, men han sier det er greit med 2-3 ganger i uken. 
Men selv om han sier dette, så har vi sex kanskje 2-3 ganger i måneden. Ikke det en gang. 

Jeg prøver å ikke mase så mye om det, men jeg har jo et behov for nærhet. Føler vi kun blir venner når vi knapt har sex. 
Så når jeg har snakket med ham om det så lover han at vi skal ha det til kvelden eller morgenen etter. Men selv om vi planlegger det så skjer det aldri, så jeg sitter igjen skuffet og føler det er en kniv rett i selvtilliten. 

I går skulle vi endelig prøve å ha sex. Da la han seg oppå meg og tørrjukket i ca. ett minutt og så la han seg på siden og stoppet helt. Ikke fikk jeg lov til å ta på kroppen hans heller og fortsette, for nå var han ferdig. 
Han sa at det hele var kjempedeilig og at jeg nå burde være fornøyd, for nå hadde vi endelig hatt deilig sex. 
Jeg fikk helt sjokk for han var ikke en gang inni meg. Han "hadde sex med luft" for å si det sånn. Og han var ikke i nærheten av kroppen min, bortsett fra å ligge oppå meg. 

Jeg sa til ham at det ikke var sex, at han ikke var inni meg og at jeg fikk null nytelse ut av det. Spurte også om han synes det var deilig og om det er sånn jeg føles. Da svarte han: "Åja, jeg trodde jeg var inni deg. Men du er ikke så stram heller akkurat så kan ikke noe for det jeg vel". 

Jeg er i tidlig 20 årene og aldri fått en sånn kommentar før. Faktisk har jeg fått høre før at jeg er veldig stram. Så nå sitter jeg her og føler meg så langt nede på grunn av dette. Vet ikke om han gjorde det kun for å være ekkel mot meg. For vi hadde jo ikke sex. 

Har noen vært borti noe liknende før? Og kan dette kalles sex? 

Anonymkode: e67b7...e92

Han er bare en drittsekk.Og det virker sånn at han er ikke interessert i å ha sex med deg.Han er ikke verdt deg i det hele tatt!Fy fan..Fin deg en annen kjæreste som skal ønske deg og skal respektere deg!Også tenker jeg at han kan være utro mot deg og.

Anonymkode: 69c45...0dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Svarte deg. 

Anonymkode: 537d0...8a6

Nei, det gjorde du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...