Gå til innhold

Noen som har fått melding


Mkigjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke fått noe.

Jeg har også lastet ned den zip-filen med alt innhold facebook har av meg og savner muligheten til å slette mye...

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Melding om hva?

Anonymkode: 75037...647

FB sender ut melding til alle som har hatt eller er venner med folk som har hatt en app som har samlet inn informasjon uten facebook sin tillatelse. "Digital Life" eller noe het appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmelise said:

savner muligheten til å slette mye..

Det kan du vel via innstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke som jeg kunne se. Var mye kontaktinformasjon til folk og bedrifter jeg ikke har hatt kommunikasjon med på flere år blant annet, men skal kikke litt nærmere om jeg kan snevre inn all driten facebook sitter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emmelise said:

jeg kan snevre inn all driten facebook sitter med.

Hele fb har bare blitt dritt og reklame. Skjønner at folk flykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig på hva slike analyser viser. "Ser ut som om nordmenn ikke gjør annet enn å klatre opp fjelltopper, hoppe fallskjerm og klappe løver". 

Anonymkode: 629ba...24e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

"Ser ut som om nordmenn ikke gjør annet enn å klatre opp fjelltopper, hoppe fallskjerm og klappe løver". 

Så da kjører vi på med fritidsklær og fjellutstyr reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen skal, ifølge toppsaken hos Dagbladet akkuat nå, dukke opp fra kl. 18 i kveld. Dukker opp en melding uansett, men forskjell på formuleringen ut fra om du har vært rammet eller ikke. Er vel lite sannsynlig at noen av oss er det, slik jeg har forstått saken (at det stort sett var amerikanereog deres venner - så sikkert noen nordmenn, men relativt få), men selvfølgelig greit å få beskjed om.

Anonymkode: 7287c...012

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi later som vi forstår viktigheten av å sikre alle dine data. Men egentlig gir vi blanke pokker, og vi ønsker å tjene mest mulig penger på våre brukere. Men ettersom vi nå har blitt oppdaget i å manipulere (og selge informasjon om) våre brukere, så håper vi at dere tror på oss når vi påstår at vi aaaldri kommer til å finne på noe slikt igjen.  

Det Facebook-ledelsen driver med nå, er egentlig bare noen latterlige forsøk på å late som de bryr seg om brukerne sine. 

Anonymkode: d72d2...774

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke melding jeg så da går jeg utifra at jeg er safe, melder meg uansett fra facebook så slipper jeg alt det tullet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian d'Ibelin

Jeg kommer aldri til å få noen melding fra Facebook siden jeg er ikke på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...