Gå til innhold

Kvinnelig serie stjerne mistenkt for overgrep.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke regn med noe særlig respons. Folk bryr seg ikke når gutter blir voldtatt av voksne kvinner.

Anonymkode: f1c68...55d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snsrt kommer det sikkert latterlige kommentarer av typen ""Gutter / menn kan jo ikke bli voldtatt!"" eller "Det var helt sikkert en mann som tvang denne kvinnen til å finne på noe slikt"

Anonymkode: 3b688...7e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Snsrt kommer det sikkert latterlige kommentarer av typen ""Gutter / menn kan jo ikke bli voldtatt!"" eller "Det var helt sikkert en mann som tvang denne kvinnen til å finne på noe slikt"

Anonymkode: 3b688...7e4

Som den under her. :)

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke regn med noe særlig respons. Folk bryr seg ikke når gutter blir voldtatt av voksne kvinner.

Anonymkode: f1c68...55d

 

Anonymkode: 87a41...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tilfelle håper jeg hun blir straffet og aldri mer får en rolle.

Veldig bra at gutta tør stå frem. Takk for #metoo 

Anonymkode: 63f8e...808

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er tilfelle håper jeg hun blir straffet og aldri mer får en rolle.

Veldig bra at gutta tør stå frem. Takk for #metoo 

Anonymkode: 63f8e...808

Enig. Men han ser ikke veldig troverdig ut, hvis det er han jeg tror?

Anonymkode: 81d7b...52d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der virket jo aldri helt god, så jeg blir ikke overrasket hvis det stemmer. Fikk litt psycho-vibber av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, hind skrev:

Hun der virket jo aldri helt god, så jeg blir ikke overrasket hvis det stemmer. Fikk litt psycho-vibber av henne.

Har du møtt henne irl, og ikke bare i hodet ditt?

Anonymkode: ec2e5...046

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Men han ser ikke veldig troverdig ut, hvis det er han jeg tror?

Anonymkode: 81d7b...52d

Han har saksøkt mange de siste åra. Har han noengang vunnet noen av disse?

Anonymkode: ec2e5...046

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du møtt henne irl, og ikke bare i hodet ditt?

Anonymkode: ec2e5...046

Jeg har sett intervjuer med henne og dømmer etter dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har saksøkt mange de siste åra. Har han noengang vunnet noen av disse?

Anonymkode: ec2e5...046

Ble nyssgjerrig nå. Har du en link?

Anonymkode: 87a41...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/melrose-place-stjerna-nekter-for-overgrep-na-krever-saksokeren-milliarder/69671253

 

Godt det er noen få menn som tør stå i det å melde ifra om overgrep! 

Anonymkode: ea61f...3f9

Du fryder deg nå ja. Hele 6 tråder har du opprettet om akkurat dette, du ble tydeligvis helt i ekstase.

Mannen saksøker henne for milliarder og har "27 diverse søksmål på bordet de siste åtte åra." (fra artikkelen). 

Anonymkode: 30eeb...644

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, hind skrev:

Jeg har sett intervjuer med henne og dømmer etter dem. 

Så da er det nok bare i hodet ditt.

Anonymkode: ec2e5...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble nyssgjerrig nå. Har du en link?

Anonymkode: 87a41...ff6

Det står i artikkelen🙂

Anonymkode: ec2e5...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting å legge skjul på at menn også kan bli voldtatt. Det som gjør responsen på slike poster laber er fordi de som poster det vanligvis aldri er engasjert i overgrepsproblematikk , og har ingenting å diskutere med posten sin, men poster det kun for å drive motkampanje mot at kvinner sier fra om voldtekt. Faktisk så viktig for deg å få frem at en mann hadde blitt voldtatt selvom du aldri bryr deg når kvinner blir voldtatt (noe som skjer hvert 11 sekund) at du måtte poste denne nyheten fem ganger på rad. 

Anonymkode: b08c8...a3c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke regn med noe særlig respons. Folk bryr seg ikke når gutter blir voldtatt av voksne kvinner.

Anonymkode: f1c68...55d

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snsrt kommer det sikkert latterlige kommentarer av typen ""Gutter / menn kan jo ikke bli voldtatt!"" eller "Det var helt sikkert en mann som tvang denne kvinnen til å finne på noe slikt"

Anonymkode: 3b688...7e4

Begge disse kommentarene er fra menn. Kvinner bryr seg når noen blir voldtatt, det er derfor vi går i tog mot det, er med i grupper og organisasjoner mot det og oppretter sentere mot det og for å hjelpe overgrepsutsatte menn og kvinner. 

De som bagatelliserer menn for å ha blitt voldtatt er andre menn. Holdningsendringen må skje hos menn. 

Anonymkode: b08c8...a3c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting å legge skjul på at menn også kan bli voldtatt. Det som gjør responsen på slike poster laber er fordi de som poster det vanligvis aldri er engasjert i overgrepsproblematikk , og har ingenting å diskutere med posten sin, men poster det kun for å drive motkampanje mot at kvinner sier fra om voldtekt. Faktisk så viktig for deg å få frem at en mann hadde blitt voldtatt selvom du aldri bryr deg når kvinner blir voldtatt (noe som skjer hvert 11 sekund) at du måtte poste denne nyheten fem ganger på rad. 

Anonymkode: b08c8...a3c

Nå kjenner du vel meg like godt som jeg kjenner deg? Og vet dermed også hva vi begge engasjerer oss og bryr oss om antar jeg? Så da lar vi heller den diskusjonen dø ut. 

Det forsøkes iherdig å undergrave og flåsete det hele bort her av flere. Men hvorfor?

Hvorfor er det så lite interesse rundt menn som har blitt voldtatt? 

 

At posten muligens ble publisert 5 ganger skyldes helt enkelt at Wi-Fi hang seg opp å litt vel iherdig trykking på tastaturet i frustrasjon. 

Anonymkode: ea61f...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Begge disse kommentarene er fra menn. Kvinner bryr seg når noen blir voldtatt, det er derfor vi går i tog mot det, er med i grupper og organisasjoner mot det og oppretter sentere mot det og for å hjelpe overgrepsutsatte menn og kvinner. 

De som bagatelliserer menn for å ha blitt voldtatt er andre menn. Holdningsendringen må skje hos menn. 

Anonymkode: b08c8...a3c

Nå skyver du litt vel mye av "skylden"over på menn her. Det er absolutt ikke sånn at dame ikke har dårlige holdninger og trenger en holdningsendring. Det gjelder begge kjønn. 

Sist jeg så var det da mange menn som gikk i tog og ikke bare i et tog(som i Jernbanetog)😀

Anonymkode: ea61f...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner bryr seg når noen blir voldtatt,

Anonymkode: b08c8...a3c

Da får du forklare hvorfor denne tråden blir mer eller mindre ignorert av kvinner på KG.

Anonymkode: f1c68...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...