Gå til innhold

Shemales.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Tøytigern skrev:

Får vi se sex-tapen, etterpå? Dere legger den ut på nett, ikkesant? :lur: 

Det gjør ingenting om du har på deg en finnlandshette, bare vi får se nytelsen i ansiktet til TS mens du peiser på. Dere kan få noen av guttene i kollektivet til å filme?

Blir nok ingen filmsnutt nei. Ingen gutter siden jeg ikke bor i student kollektiv. 

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde foretrukket å vite det på forhånd iallefall. Om jeg hadde gjort det eller ikke vet jeg ikke.

Anonymkode: c92f9...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tøytigern skrev:

Vel, da mener jeg faktisk helt alvorlig det jeg skrev over om hvordan du får til å gjemme utstyret? Hvordan er det å sitte, feks? Kanskje du ikke gjemmer det i det hele tatt, men ikke bryr deg om det syns litt?

Jeg skriver her i et forsøk på å forstå andres syn på Shemales. Jeg er ganske åpen og forholdsvis sterk psyke, men det er ikke lett å snakke åpent ut om 'legningen' min. Jeg har operert brystkreft og hormonell behandling, men har penis. Det er ikke helt lett å skjule utstyret helt, spesielt når jeg går i mine strammeste jeans og åletrange kjoler. Jeg bryr meg ikke om det vises, men skuler litt av utstyret ved å ha en tunika på når jeg går i åletrange jeans. Det er noen ganger litt ubehagelig å sitte i mine trangeste klær, hvis jeg blir sittende lenge, men det går greit da.

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde foretrukket å vite det på forhånd iallefall. Om jeg hadde gjort det eller ikke vet jeg ikke.

Anonymkode: c92f9...6c1

Ok det skjønner jeg. Jeg er litt uerfaren når der kommer til sex, men dem jeg har hatt sex med, har jeg sagt fra om det først. Har ikke sagt det umiddelbart, men når jeg føler for det og jeg føler tiden er inne til å fortelle det. Har opplevd at noen gutter blir veldig kåte å kjører på :)

Anonymkode: 3777e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Prinzeza skrev:

Det er rart med mannedamer da. Man er vel enten eller :fnise:

Føler meg helt som jente jeg:)

Anonymkode: 3777e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men menn ser på deg som mann fordi det er det du er født som og du har penis. Så menn som ikke er homofile - eller veldig vidsynte - ville nok ikke hatt sex med deg.

Jeg er kvinne. Hadde du vært interessert i kvinner så kunne jeg blitt med deg hjem og hatt sex med det. Høres litt pirrende ut å ha sex med en ladyboy. 

Anonymkode: 1cae9...0d9

Har skjedd et par ganger at jeg har hatt sex med jente. Det ble faktisk veldig bra, følte meg som lesbisk :)

Anonymkode: 3777e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinzeza
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg helt som jente jeg:)

Anonymkode: 3777e...79b

Ok bra du lever i trua :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså,

er du shemale? Med svære opererte titts og hele pakka? Og nogenlunde kvinnelige trekk?

Eller er er du transeksuell/fjolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tøytigern skrev:

Men nå mener jo TS at hun ikke er mann. Men kvinne, altså.

For min del betyr det lite hva TS selv føler, fordi jeg ikke ville vært tiltrukket av en maskulin kropp.

Men jeg ville nok gått veldig forsiktig fram, dersom det viste seg at en sårbar shemale trodde jeg visste hvem jeg tok med hjem og tenkte seg at vi kom til å ha sengehygge. Noen er jo så flinke til å sminke og kle seg- og te seg- feminint at det er dem som har tatt feil Og da kan man jo ikke bare hive vedkommende ut... Det ville være litt hjerterått. 

Flott at du ser det sånn. Har skjedd at jeg har møtt menn som deg. Ene gangen endte det med fantastisk sex og ble tatt til de store høyder. Ellers har det endt med hyggelig samtale med mange spørsmål om hvordan det er å være en Shemale. Ene gutten er min beste venn i dag, uten sex altså.

Anonymkode: 3777e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, String skrev:

Jeg og! Men da må han kunne holde pikken hard og ikke go soft :hjerte:

Det hadde vært veldig deilig det. Er veldig hard og har ikke problemer med ereksjonen og liker sex veldig godt:)

Anonymkode: 3777e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tøytigern skrev:

Et annet spørsmål jeg har er om du ikke ville følt at du hadde lurt meg, iogmed at du vet innerst inne at biologisk er du mann.

Føler egentlig ikke at jeg lurer noen, siden jeg ser på meg selv som jente. Skjønner godt hvorfor du spør.

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tøytigern skrev:

Liten respons fra TS her på andre ting enn runkemateriale. 

Ikke noe runke materiale. Prøver å svare opp her jeg.

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, puppi skrev:

Altså,

er du shemale? Med svære opererte titts og hele pakka? Og nogenlunde kvinnelige trekk?

Eller er er du transeksuell/fjolle?

Har kvinnelige trekk, hormoner og opererte brystet. Er ellers tynn og lang, selfølgelig med langt hår og feminint og kvinnelig kledd.

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har kvinnelige trekk, hormoner og opererte brystet. Er ellers tynn og lang, selfølgelig med langt hår og feminint og kvinnelig kledd.

Anonymkode: 3777e...79b

Deilig,

legg ut bilde :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man hvordan det føles å være jente hvis man ikke er født som det? 

Anonymkode: 0215e...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet man hvordan det føles å være jente hvis man ikke er født som det? 

Anonymkode: 0215e...e1e

Jeg føler det bare, både til sinns og væremåte. Opplevelsen rent sexuelt, føles som å bli tatt som kvinne. Nytelsen er himmelsk:)

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det bare, både til sinns og væremåte. Opplevelsen rent sexuelt, føles som å bli tatt som kvinne. Nytelsen er himmelsk:)

Anonymkode: 3777e...79b

Men det er jo noe mer til å være kvinne enn bare sex og klær og sminke. Spør fordi av de jeg har sett som kaller seg kvinner så ser jeg at de ikke egentlig er det. Det er noe med væremåten, oppførsel og alt som skiller seg ut. 

Anonymkode: 0215e...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært veldig deilig det. Er veldig hard og har ikke problemer med ereksjonen og liker sex veldig godt:)

Anonymkode: 3777e...79b

Det hadde jeg likt veldig godt kjenner jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, String skrev:

Det hadde jeg likt veldig godt kjenner jeg :hjerte:

Kunne vært hælig det ja:) Virker både kul og litt avslappet du:)

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...