Gå til innhold

Er 17 cm stort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en grunn til at de fleste dildoer som selges er 21cm store. Kong Hung her på forumet er blitt overøst med meldinger av damene her inne når han har oppgitt størrelsen på utstyret sitt.

Så det at "nei, jeg vil bare ha gjennomsnittlig størrelse jeg", er bare løgn. Kvinner elsker å pule menn med større utstyr enn gjennomsnittet.

Anonymkode: 41fb7...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjelldronning
På 9.4.2018 den 16.56, AnonymBruker skrev:

Slapp av, 17 cm er helt ok. De fleste damer godtar det. Om hun synes den er liten er hun ikke verdt å være sammen med uansett.

Anonymkode: a1132...7da

Godtar det? Vi har ikke med oss målbånd når vi skal ha sex ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Rambo99 said:

hvordan vet du det ? tar du med deg målebånd på byn ? eller med på date? kvinner er elendig på å måle hva penisstørrelsen er med øyenkast, enter har du målt selv eller så har kjæresten sagt det

Hvordan jeg finner ut størrelsen på mine partneres penis har da ikke du noe med :) Jeg vet hva jeg liker og hva jeg syns er for stort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 1188 skrev:

Mest fornøyd med 17-19. Over 20 er takk men nei takk

Fornøyd med å være i perfekt intervallet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at de fleste dildoer som selges er 21cm store. Kong Hung her på forumet er blitt overøst med meldinger av damene her inne når han har oppgitt størrelsen på utstyret sitt.

Så det at "nei, jeg vil bare ha gjennomsnittlig størrelse jeg", er bare løgn. Kvinner elsker å pule menn med større utstyr enn gjennomsnittet.

Anonymkode: 41fb7...bdc

La meg gjette...du er Kong hung hjemt bak anonym? Det er ingen her på forumet som bryr seg om kong hung. Er da passe patetisk å gå rundt på et kvinneforum å skryte av sin egen størrelse og ha overkroppsbildet. Han er neppe populær blandt damene , sier seg selv når han har behov for å henge her

Anonymkode: a74c2...633

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 er stort i Norge. Gjennomsnittet i Norge ligger på 14, 18 i Kongo. 

https://www.rb.no/kropp/sex/sex-og-samliv/verdenskartet-basert-pa-penisstorrelser/s/5-43-337288

Det vil selvsagt finnes større og mindre enn dette, da det er gjennomsnitstallet. Og selvsagt så er alle mennene med 14+++ her inne på KG da :fnise: Her er vel gjennomsnittet 20-22 :riste:

 

Anonymkode: 7f6e9...0ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17 er stort i Norge. Gjennomsnittet i Norge ligger på 14, 18 i Kongo. 

https://www.rb.no/kropp/sex/sex-og-samliv/verdenskartet-basert-pa-penisstorrelser/s/5-43-337288

Det vil selvsagt finnes større og mindre enn dette, da det er gjennomsnitstallet. Og selvsagt så er alle mennene med 14+++ her inne på KG da :fnise: Her er vel gjennomsnittet 20-22 :riste:

 

Anonymkode: 7f6e9...0ff

Likevel oppleves ikke 17 cm som veldig stort, egentlig akkurat passe. Mindre enn det føler man ikke så mye, etter min erfaring.

Endret av Capri-Sun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Capri-Sun skrev:

Likevel oppleves ikke 17 cm som veldig stort, egentlig akkurat passe. Mindre enn det føler man ikke så mye, etter min erfaring.

Haha, min favoritt vibrator er kun ~10 og relativt tynn ~1,5 finger bred.

Så ikke grei alle under en kam. Hadde nesten sagt takk men nei takk til en gigantisk 17! Gi meg heller en fin gjennomsnittlig en!! Det er bare fælt når de blir for store og ikke minst tykke, smertefult når en strekkes og livmorhalstappen for gjennomgå :sjokkbla::grine:

Anonymkode: 7f6e9...0ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, min favoritt vibrator er kun ~10 og relativt tynn ~1,5 finger bred.

Så ikke grei alle under en kam. Hadde nesten sagt takk men nei takk til en gigantisk 17! Gi meg heller en fin gjennomsnittlig en!! Det er bare fælt når de blir for store og ikke minst tykke, smertefult når en strekkes og livmorhalstappen for gjennomgå :sjokkbla::grine:

Anonymkode: 7f6e9...0ff

Flott at du klarer deg med mindre, da er sannsynligheten større for at du møter en fyr med 🥜 peanutsize, sånn som du vil ha det, er dem det er flest av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Capri-Sun
5 timer siden, Dævendøtte skrev:

Hjelper uansett ikke om den er 30 cm hvis den er tynn. 

Nei det er klart, bredde har også mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 cm i diameter, er det dårlig bredde?

Anonymkode: 97716...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt sååå mange menn, som er så stolt over sin lange penis.. så er den tynn som en blyant. Altså, da kan den være så lang den bare vil, jeg blir ikke imponert. 

Så 17 cm kan være perfekt, så lenge den ikke er kjempetynn.

Anonymkode: 653a9...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, min favoritt vibrator er kun ~10 og relativt tynn ~1,5 finger bred.

Så ikke grei alle under en kam. Hadde nesten sagt takk men nei takk til en gigantisk 17! Gi meg heller en fin gjennomsnittlig en!! Det er bare fælt når de blir for store og ikke minst tykke, smertefult når en strekkes og livmorhalstappen for gjennomgå :sjokkbla::grine:

Anonymkode: 7f6e9...0ff

Men det er en vibrator... virker og kan brukes på en helt annen måte:)

Anonymkode: 653a9...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er en vibrator... virker og kan brukes på en helt annen måte:)

Anonymkode: 653a9...fb9

Fikk bekrefta hvilken størrelse jeg liker med siste fyr jeg hadde. Lengden var 14 og helt gjennomsnittlig og perfekt, men var veldig tykk (husker ikke eksakt, men over gjenomsnittet, langt mer en de 1,5 fingerbredden jeg liker) 😬 Ble ikke vandt med den. Nå tok forholdet slutt av helt andre grunner da, så nå nyter jeg livet med favoriten :laugh:

Anonymkode: 7f6e9...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 er ikke stort, men i øvre del av normalområdet. Alt som avviker med 20% pluss fra snitt kan kalles stort. Så alt over 18 er stort. Samme gjelder omkrets over 14,4. Gå videre i livet mann.

Anonymkode: 933ef...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 cm i diameter, er det dårlig bredde?

Anonymkode: 97716...15d


Det er helt greit/fint. Veldig bra diameter i en fast partner, men min kjære dildo jeg elsker med en gang i blandt er 4,5 og 5 cm i diameter og den blir jeg litt øm av etterpå, så med en fast partner er 4 perfekt :) 3 for tynt

Anonymkode: cb413...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...