Gå til innhold

Brystforstørrelse erfaringer?


maxxi

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaringer me brystforstørrelse, dråpe formet silikon over muskel? Helst som hadde rimelig små pupper i utgangspunktet 😅 

Hvordan gikk operasjonen og tiden etterpå? 

Hvor lenge måtte du ha fri fra jobb og aktivitet? 

Hvordan er de nå? 

Jeg har selv alltid hatt lyst til å forstørre puppene, da jeg har nokså små pupper. Går i super push med innlegg(chips påse). Er nå 23 år, og endelig har mulighet til å få operert de(skatten)😅 hadde vært herlig og kunne gå i det tøyet jeg vil, uten å se ut som en gutt. 

Har mulighet til å ta ferie fra jobb i 1-2 uker. Jeg har en veldig fysisk jobb, da jeg jobber i anleggs yrke. Mye tung løfting, spaing osv. Noen av dere som har vært i samme situasjon? Og hvordan har det gått?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk opp tråden  "ceecees hemmelige verden" :) 

Anonymkode: a675d...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk opp tråden  "ceecees hemmelige verden" :) 

Anonymkode: a675d...f4b

Er jo flere hundre sider🙄

Anonymkode: 80904...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er jo flere hundre sider🙄

Anonymkode: 80904...cd4

lathans. nå vet du hvor informasjonen du leter etter finnes. gidder du ikke søke i tråden får du takke deg sjæl

Anonymkode: a675d...f4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde knapt pupper til å fylle en a-cup, la inn runde implantater over muskel. Opererte meg på fornebuklinikken, operasjonen og tiden etterpå gikk fint. Var borte ca en uke fra jobb. Fikk en stor C-cup. Og da burde jeg jo egentlig vært fornøyd, komplekset som har plaget meg siden tidlig tenårene var borte, men da dukket det opp noe nytt å være misfornøyd med. Så fikk jeg plager med nakken, som gjorde det vondt å bevege seg, og det er ubehagelig å være i fysisk aktivitet med implantatene. Kjennes ut som de skal falle ut når jeg løper. 

Jeg har ikke kunne fullamme barna mine da silikonen tok all plassen melka skulle ha, noe som var veldig sårt. Følte meg så teit der jeg satt med noe så unødvendig som to silikonpupper som gjorde at jeg ikke klarte å gi babyen min nok mat. 

Fikk også skikkelig hengepupper etter graviditeten, tviler på at mine naturlige pupper hadde fått så mye heng. 

Har også mistet en del av følelsen i brystene, så det som før var deilig kjennes nå bare rart og ekkelt ut. 

Som du skjønner så angrer jeg, veldig. Før var jeg slank og hadde små bryster og ingen plager, hadde jeg bare sett det selv hvor fin jeg faktisk var. 

Anonymkode: 859f6...177

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, søk på kjendiser med små pupper og se hvor flotte de er! Nå legger du sikkert bare merke til de med store :) 

Anonymkode: 859f6...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 21.39, maxxi skrev:

Noen her som har erfaringer me brystforstørrelse, dråpe formet silikon over muskel? Helst som hadde rimelig små pupper i utgangspunktet 😅 

Hvordan gikk operasjonen og tiden etterpå? 

Hvor lenge måtte du ha fri fra jobb og aktivitet? 

Hvordan er de nå? 

Jeg har selv alltid hatt lyst til å forstørre puppene, da jeg har nokså små pupper. Går i super push med innlegg(chips påse). Er nå 23 år, og endelig har mulighet til å få operert de(skatten)😅 hadde vært herlig og kunne gå i det tøyet jeg vil, uten å se ut som en gutt. 

Har mulighet til å ta ferie fra jobb i 1-2 uker. Jeg har en veldig fysisk jobb, da jeg jobber i anleggs yrke. Mye tung løfting, spaing osv. Noen av dere som har vært i samme situasjon? Og hvordan har det gått?☺️

Det lureste er å vente til du har fått barn hvis du tenker på å få barn iløpet av 5 år.  Eller så må du ta ny operasjon og eventuelt brystløft som gir masse arr.

Ellers så er det individuelt hvordan det går for nettopp deg. Min operasjon gikk veldig bra (egentlig tatt 2 og begge gikk veldig bra begge gangene). Jeg hadde flate aa cup.  Gikk først opp til liten dd. Nå er jeg ff/g cup (65 ff/g - størrelsene på change lingerie osv.  65f er det samme som 70 e, som er det samme som 75 d, som er det samme som 80 c osv osv). 280 gram første gang og 500 gram andre gang. 

Jeg hvilte og tok det mye med ro når jeg kom hjem. Sov med overkroppen høyt første uka. Dagen etterpå gikk jeg forsiktig en liten tur.  Tok aldri noen av de sterkeste smertestillende jeg fikk med hjem, kun noen paracet.  Kjente det sprengte litt bare, så gikk det over iløpet av døgnet. Etterhvert ble det skifting av teip og full dusj endelig.  Så gikk dagene avgårde bare. 

Det er greit å ha ei uke å gå på for å komme seg . Jeg var frisk og rask og smertefri iløpet av 1-2 dager.  Andre har opplevd det helt annerledes.  Husk at du ikke skal løfte tungt eller trene før 6 uker etterpå.  Ikke løfte armene over hodet første tiden (få hjelp til hårvask foreksempel). 

Puppene er fortsatt amazing etter 9 år (egentlig 11 ). Hvorfor skal du ha dråpeformet hvis du er så tynn og flatbrystet?  Jeg har runde,  cohesive gel implantat under brystmuskelen med very high profile.  (Gummibjørn implantat som er veldig faste med et tykt skall med ru overflate med høy profil som betyr at de synes fremover fra kroppen hvis du skjønner.  Størrelsen vil synes mer med high profile på tynne personer uten bryst  enn noe eller medium profile da de er mer flate og kun lager en bredde på brystene). Har du tatt sånn 3d bilder på klinikken?  Da kan du se ca hvordan du vil se ut med ulike implantater. 

Anonymkode: d851d...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Hadde knapt pupper til å fylle en a-cup, la inn runde implantater over muskel. Opererte meg på fornebuklinikken, operasjonen og tiden etterpå gikk fint. Var borte ca en uke fra jobb. Fikk en stor C-cup. Og da burde jeg jo egentlig vært fornøyd, komplekset som har plaget meg siden tidlig tenårene var borte, men da dukket det opp noe nytt å være misfornøyd med. Så fikk jeg plager med nakken, som gjorde det vondt å bevege seg, og det er ubehagelig å være i fysisk aktivitet med implantatene. Kjennes ut som de skal falle ut når jeg løper. 

Jeg har ikke kunne fullamme barna mine da silikonen tok all plassen melka skulle ha, noe som var veldig sårt. Følte meg så teit der jeg satt med noe så unødvendig som to silikonpupper som gjorde at jeg ikke klarte å gi babyen min nok mat. 

Fikk også skikkelig hengepupper etter graviditeten, tviler på at mine naturlige pupper hadde fått så mye heng. 

Har også mistet en del av følelsen i brystene, så det som før var deilig kjennes nå bare rart og ekkelt ut. 

Som du skjønner så angrer jeg, veldig. Før var jeg slank og hadde små bryster og ingen plager, hadde jeg bare sett det selv hvor fin jeg faktisk var. 

Anonymkode: 859f6...177

Takk for svar. Og det er jo veldig leit og høre.. Kan jeg spørre hvor mye du la inn? 

Det er jo også noe jeg tenker på, hvordan ting kan bli i tiden etterpå..☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Opp.

Anonymkode: 80904...cd4

Opp?

Anonymkode: 1f4db...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Det lureste er å vente til du har fått barn hvis du tenker på å få barn iløpet av 5 år.  Eller så må du ta ny operasjon og eventuelt brystløft som gir masse arr.

Ellers så er det individuelt hvordan det går for nettopp deg. Min operasjon gikk veldig bra (egentlig tatt 2 og begge gikk veldig bra begge gangene). Jeg hadde flate aa cup.  Gikk først opp til liten dd. Nå er jeg ff/g cup (65 ff/g - størrelsene på change lingerie osv.  65f er det samme som 70 e, som er det samme som 75 d, som er det samme som 80 c osv osv). 280 gram første gang og 500 gram andre gang. 

Jeg hvilte og tok det mye med ro når jeg kom hjem. Sov med overkroppen høyt første uka. Dagen etterpå gikk jeg forsiktig en liten tur.  Tok aldri noen av de sterkeste smertestillende jeg fikk med hjem, kun noen paracet.  Kjente det sprengte litt bare, så gikk det over iløpet av døgnet. Etterhvert ble det skifting av teip og full dusj endelig.  Så gikk dagene avgårde bare. 

Det er greit å ha ei uke å gå på for å komme seg . Jeg var frisk og rask og smertefri iløpet av 1-2 dager.  Andre har opplevd det helt annerledes.  Husk at du ikke skal løfte tungt eller trene før 6 uker etterpå.  Ikke løfte armene over hodet første tiden (få hjelp til hårvask foreksempel). 

Puppene er fortsatt amazing etter 9 år (egentlig 11 ). Hvorfor skal du ha dråpeformet hvis du er så tynn og flatbrystet?  Jeg har runde,  cohesive gel implantat under brystmuskelen med very high profile.  (Gummibjørn implantat som er veldig faste med et tykt skall med ru overflate med høy profil som betyr at de synes fremover fra kroppen hvis du skjønner.  Størrelsen vil synes mer med high profile på tynne personer uten bryst  enn noe eller medium profile da de er mer flate og kun lager en bredde på brystene). Har du tatt sånn 3d bilder på klinikken?  Da kan du se ca hvordan du vil se ut med ulike implantater. 

Anonymkode: d851d...c2a

Takk for svar! :) Var inne på tanken og evt vente til etter jeg har fått barn, men jeg vet ikke når dette blir hehe. Så har jeg også tenkt mye på at det er nå jeg har sjansen. 

Men godt å høre at du er fornøyd! :)  Og at tiden etter gikk såpass greit, håper det gjør det for meg også. Har pratet med jobb, ang de første ukene jeg kommer tilbake, at det skal bli minimalt med tunge løft. (Heldigvis). 

Kirugen mente dråpe formet var det beste alternativet da jeg har litt ekstra "skinn" over. Ikke helt flatbrystet, men ikke langt unna heller. Jeg er ikke direkte tynn, er 175 høy og ca 69 kilo. Har brede hofter, og veldig stor bein bygning. 

Men hvordan har det vært for deg etterpå? Kunne du ha trent som vanlig? Og sikkert litt dumt spørsmål, men har du vært til massasje eller noe slikt som du må ligge lenge på magen? :P Altså, har noe forandret seg etter du opererte? :) 

Har ikke tatt 3d bilder, visste ikke det gikk ann før nå hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Søk opp tråden  "ceecees hemmelige verden" :) 

Anonymkode: a675d...f4b

Takk! Skal inn å sjekke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har runde over muskelen. Mentor medium profil. Har kun 225 gram, men de er mer enn stor nok for meg - angrer på at jeg ikke holdt meg på 200. 

Nå er det ett og et halvt år siden jeg tok de og merker ikke at de er der. Kan ligge på magen i senga uten problemer.

Jeg brukte litt lang tid på å komme meg, så kunne nok ikke jobbet med noe tungt etter to uker. 

Trening går helt fint. Tar pull-ups, push-ups og alle former for overkroppstrening uten problemer. I tillegg så klatrer jeg flere ganger i uka. Det er helt uproblematisk, selv når jeg må kaste meg etter neste tak med én hånd. Har ett barn, skal ikke ha flere. Det er best å vente til man er ferdig med barn, ellers kan det gå som med hun over. Jeg valgte over muskelen på grunn av klatringa, turte ikke ta sjansen på å miste armstyrke. Det vises litt rippling på mitt høyre bryst i enkelte lysvinkler, men under muskel var ikke et alternativ for meg. 

225 gram ga meg en BH-størrelse på 65E og jeg jeg 48 kg og 161 cm med en sped beinbygnin.  

Anonymkode: a360c...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har runde over muskelen. Mentor medium profil. Har kun 225 gram, men de er mer enn stor nok for meg - angrer på at jeg ikke holdt meg på 200. 

Nå er det ett og et halvt år siden jeg tok de og merker ikke at de er der. Kan ligge på magen i senga uten problemer.

Jeg brukte litt lang tid på å komme meg, så kunne nok ikke jobbet med noe tungt etter to uker. 

Trening går helt fint. Tar pull-ups, push-ups og alle former for overkroppstrening uten problemer. I tillegg så klatrer jeg flere ganger i uka. Det er helt uproblematisk, selv når jeg må kaste meg etter neste tak med én hånd. Har ett barn, skal ikke ha flere. Det er best å vente til man er ferdig med barn, ellers kan det gå som med hun over. Jeg valgte over muskelen på grunn av klatringa, turte ikke ta sjansen på å miste armstyrke. Det vises litt rippling på mitt høyre bryst i enkelte lysvinkler, men under muskel var ikke et alternativ for meg. 

225 gram ga meg en BH-størrelse på 65E og jeg jeg 48 kg og 161 cm med en sped beinbygnin.  

Anonymkode: a360c...aa7

Takk for svar! :) Godt å høre at du kan holde på som før med trening osv, er det som har skremt meg litt. 

Hvor lenge siden er det siden du tok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, maxxi skrev:

Takk for svar! :) Godt å høre at du kan holde på som før med trening osv, er det som har skremt meg litt. 

Hvor lenge siden er det siden du tok??

Har ikke vært noe problem for meg. :-) Kommende desember er det to år siden. 

Anonymkode: a360c...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.4.2018 den 11.00, maxxi skrev:

Takk for svar. Og det er jo veldig leit og høre.. Kan jeg spørre hvor mye du la inn? 

Det er jo også noe jeg tenker på, hvordan ting kan bli i tiden etterpå..☺️ 

Jeg la inn 275 i ene og 300 i andre :) Jeg las alt jeg kom over av informasjon om brystforstørrelse, men jeg tok nok på skylappene når jeg las noe som var litt negativt, hadde i grunn bestemt meg på forhånd.. 

Anonymkode: 859f6...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 21.39, maxxi skrev:

Noen her som har erfaringer me brystforstørrelse, dråpe formet silikon over muskel? Helst som hadde rimelig små pupper i utgangspunktet 😅 

Hvordan gikk operasjonen og tiden etterpå? 

Hvor lenge måtte du ha fri fra jobb og aktivitet? 

Hvordan er de nå? 

Jeg har selv alltid hatt lyst til å forstørre puppene, da jeg har nokså små pupper. Går i super push med innlegg(chips påse). Er nå 23 år, og endelig har mulighet til å få operert de(skatten)😅 hadde vært herlig og kunne gå i det tøyet jeg vil, uten å se ut som en gutt. 

Har mulighet til å ta ferie fra jobb i 1-2 uker. Jeg har en veldig fysisk jobb, da jeg jobber i anleggs yrke. Mye tung løfting, spaing osv. Noen av dere som har vært i samme situasjon? Og hvordan har det gått?☺️

Hei! Opererte for noen år siden, 440cc runde silikon under muskel. Jeg er veldig godt fornøyd, og har egentlig vært det med hele prosessen. Opererte på Fornebu. 

De seg fine ut nå! Det er selvsagt mitt subjektive syn, men det er jo det som betyr noe, dette må du gjøre for deg selv. Er veltrent og relativt slank, så noen vil sikkert synes de er litt i største laget, men jeg ville ha de akkurat slik. :) 

Var ikke i fast jobb da, men siden du sier at du har tungt arbeid (løft), kan to uker kanskje bli i minste laget. Uansett fint hvis du kan tilpasse arbeidet noe.

Anbefaler den nevnte tråden, er noen der som akkurat er operert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte være borte fra tung jobb i 6 uker sa min kirurg.

Anonymkode: d4da9...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei,har noen spørsmål jeg lurer veldig på.Har operert brystene for 3 uker siden.Løft med implantat.Jeg syntes nå at di er forskjellige i str.vil dette gå seg til?Di har også blitt mye mindre enn jeg hadde sett for meg,vil di bli mindre nå eller har hevelsen gitt seg?har også mye smerter i det ene brystet,er dette normalt ?  Hilsen en litt bekymret jente 

Anonymkode: 14752...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...