Gå til innhold

Han hadde dame.. jeg visste ikke det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 8.4.2018 den 15.25, AnonymBruker skrev:

Sånn er alle menn.

Anonymkode: 1e475...b76

Nei, sånn er gutter.

Anonymkode: 24f16...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 8.4.2018 den 16.57, meeeg9 skrev:

Hahaha 😅

Kanskje noen kan opprette en slik nettside? 🙊

Jeg tror det store kollektivet på KG kunne generert mye innhold på en slik side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kjempe sint over å blitt ført bak lyset og hadde gitt beskjed til dama hans. Beklaget at hun ble bedratt, men at jeg ikke viste om henne før festen. Jeg ville også ha blokkert han fra og kontakte meg igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brutt all kontakt ned fyren og slettet ham overalt.

 

Anonymkode: d493c...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8.4.2018 at 3:07 PM, AnonymBruker said:

Jeg har truffet en gutt en del helger nå. Det har ikke skjedd noe mer enn flørting og klining, men jeg følte allikevel at det var starten på noe som kunne blitt bra. Han ga tegn på at han likte meg, og vi snakket i flere timer da vi var med hverandre om alt og ingenting. 

Hva er det med folk? Om jeg, en mann, "snakker i flere timer" om alt og ingenting med ei dame, så er jeg altså en slask om jeg ikke umiddelbart kutter kontakt med andre? Er kjæresteri og ekteskap det eneste som står i hodet på kvinner – bekjentskap og vennskap, er det ukjente fremmedord?

Anonymkode: 9376b...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk? Om jeg, en mann, "snakker i flere timer" om alt og ingenting med ei dame, så er jeg altså en slask om jeg ikke umiddelbart kutter kontakt med andre? Er kjæresteri og ekteskap det eneste som står i hodet på kvinner – bekjentskap og vennskap, er det ukjente fremmedord?

Anonymkode: 9376b...92f

Det er forskjell på flørting og klining, og prat og vennskap! Om du ikke forstår det er du fort en slask ja! Da fører du folk bak lyset. Å fremstå som singel, og flørte og kline med andre enn dama, når du ikke er singel, synes du det er ok? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Trolltunge said:

Det er forskjell på flørting og klining, og prat og vennskap! Om du ikke forstår det er du fort en slask ja! Da fører du folk bak lyset. Å fremstå som singel, og flørte og kline med andre enn dama, når du ikke er singel, synes du det er ok? 

Du er på villspor, mener jeg. Det er helt normalt for både menn og kvinner å flørte uten at det er annet enn en leik hvor alle veit hvor grensene går. Å fremstå som enslig, dvs. si at en er enslig, når det ikke er tilfelle, er løgnaktig og ikke bra, det er det fort å bli enig om. Men det er ikke tilfelle her, så vidt jeg kan se. Om en bare tror eller går ut fra det, har en ingenting annet enn egen toskeskap å skylde på.

Anonymkode: 9376b...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er på villspor, mener jeg. Det er helt normalt for både menn og kvinner å flørte uten at det er annet enn en leik hvor alle veit hvor grensene går. Å fremstå som enslig, dvs. si at en er enslig, når det ikke er tilfelle, er løgnaktig og ikke bra, det er det fort å bli enig om. Men det er ikke tilfelle her, så vidt jeg kan se. Om en bare tror eller går ut fra det, har en ingenting annet enn egen toskeskap å skylde på.

Anonymkode: 9376b...92f

Mulig vi har forskjellige grenser, men flørting OG klining går over mine grenser for utroskap. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd en ganske lik situasjon nå nylig. Sa ifra til dama til mannen jeg holdt på med (som løy om å være singel i lang tid og dro på ferie med meg), og hun var først veldig skeptisk og ville ha diverse "bevis", men så ble hun KJEMPE takknemlig for at jeg sa det til henne. Jeg var først veldig i tvil om jeg skulle si ifra eller ikke, men så tenkte jeg at hvis det hadde vært meg, så hadde jeg ønsket å vite sannheten. 

Nå snakker jeg med henne daglig. Idiot "kjæresten" hennes sender meg fortsatt masse meldinger, så jeg videresender bare alt til henne. Hun har ikke helt bestemt seg for hvordan hun skal konfrontere han, men det finner hun vel ut av. 

Når jeg tok kontakt med henne så skrev jeg bare en kort melding og spurte om hun kunne ringe meg. Syntes at det virker mer oppriktig, og det første jeg sa da hun ringte meg var at jeg på ingen måte sa dette fordi jeg ønsket å såre, og at jeg har null interesse i kjæresten hennes (nå som jeg visste om henne, altså).

Lykke til! :-)

Anonymkode: b739d...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 9.44, AnonymBruker skrev:

Du er på villspor, mener jeg. Det er helt normalt for både menn og kvinner å flørte uten at det er annet enn en leik hvor alle veit hvor grensene går. Å fremstå som enslig, dvs. si at en er enslig, når det ikke er tilfelle, er løgnaktig og ikke bra, det er det fort å bli enig om. Men det er ikke tilfelle her, så vidt jeg kan se. Om en bare tror eller går ut fra det, har en ingenting annet enn egen toskeskap å skylde på.

Anonymkode: 9376b...92f

Synes du klining er ok? Virker som du bevisst velger å overse at hun skriver at de har gjort det. Så om kjæresten din hadde klint med en annen fyr hadde det vært helt ok? I såfall er du mer liberal enn de fleste andre. 

Anonymkode: 8958b...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, har det akkurat likt - og jeg er så forelsket i denne mannen! Beste løsning for meg var å slette han fra alt, for jeg vet at hvis jeg lar han "forklare", vil jeg tro på forklaringa fordi jeg så gjerne vil at det jeg trodde vi hadde var ekte. 

Jeg tenker at dersom han virkelig mener alt han har sagt til meg, vil ha ta kontakt og fortelle at det er slutt mellom de. Men jeg går ikke og venter på det, hadde han vært den jeg trodde han var så ville han ikke startet noe med meg samtidig som han er i et forhold. 

 

 

Anonymkode: b2c2c...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøkenskog
På 4/8/2018 den 16.57, meeeg9 skrev:

Hahaha 😅

Kanskje noen kan opprette en slik nettside? 🙊

Jeg søkte faktisk! 😅😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Jeg har truffet en gutt en del helger nå. Det har ikke skjedd noe mer enn flørting og klining, men jeg følte allikevel at det var starten på noe som kunne blitt bra. Han ga tegn på at han likte meg, og vi snakket i flere timer da vi var med hverandre om alt og ingenting. I går var vi på samme fest og da kom han inn med en dame som da var dama hans.. det viser seg at de har vært sammen i noen uker nå og hun bor relativt langt unna. Jeg fikk helt sjokk, og han turte ikke å se på meg hele kvelden annet enn at han kom bort å ga meg klem da han kom inn i rommet, jeg trakk meg selvsagt litt unna. Da jeg skulle gå kikket han meg rett inn i øynene, og det varte omtrent 10 sekunder tenker jeg med intens øyekontakt, med dama på sidelinja. Jeg synes dette er så respektløst og jeg kan ikke fatte at det er tilfelle engang. Jeg synes absolutt ikke synd på meg selv i denne situasjonen selv om jeg likte han veldig godt, jeg tenker jo da mer på dama og hva han spiller på.. bør jeg slette han på sosiale medier og aldri oppsøke eller snakke med han igjen? Vil ikke ødelegge noen ting mellom dem, føler bare at det er så slemt. Stakkars jente, hva om jeg bare var en av mange han har gjort dette med. Herregud.

har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere?

Anonymkode: c9364...317

For en tosk!!! 

Jeg har vært i omtrent samme situasjon. Vi hadde dog vært intime, hatt masse sex, og en hyttetur med bare sex og spising helgen før jeg oppdaget kjæresten hans. Dette var på en fest med en del nære og fjerne, kjente og ukjente. Jeg hadde sagt nei til å dra på festen fordi jeg skulle få venninne på besøk. Da hun ikke kom, dro jeg på denne festen med en gjeng andre. Der satt han med dama, totalt forskrekket og likblek. Jeg fortalte en kompis greia, og da ville han «introdusere» meg for dem.

Jeg sa at jeg kjente ham fra før, men deg (jenta) har jeg ikke hørt om før. Åå, fra hvor, spurte kompisen min? «Jeg og x har drevet på i noen måneder nå, møttes mye, vært intime. Takk for hytteturen med masse sex forrige helg», sa jeg før vi gikk. 

Fikk ikke med meg så mye mer enn noen klaps på kinnet, skriking og drittslenging før han løp etter henne. 

Jeg blokkerte nummeret hans etterpå. Det var gøy. Hun er i dag lykkelig gift med en kompis og vi møtes jevnlig :) 

Anonymkode: c7845...f9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 15.25, AnonymBruker skrev:

Sånn er alle menn.

Anonymkode: 1e475...b76

Jaså?

Jeg er mann og har ikke dobbelt datet, vært utro, dobbelt dippet osv.   Alle forhold har vært avsluttet før man i hele tatt har datet igjen.

Så nei, du tar feil. Juster bitterheten din.

Anonymkode: 20f71...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.4.2018 den 9.44, AnonymBruker skrev:

Du er på villspor, mener jeg. Det er helt normalt for både menn og kvinner å flørte uten at det er annet enn en leik hvor alle veit hvor grensene går. Å fremstå som enslig, dvs. si at en er enslig, når det ikke er tilfelle, er løgnaktig og ikke bra, det er det fort å bli enig om. Men det er ikke tilfelle her, så vidt jeg kan se. Om en bare tror eller går ut fra det, har en ingenting annet enn egen toskeskap å skylde på.

Anonymkode: 9376b...92f

Flørting og klining gjentagende ganger er utroskap.

vennskap og prat er ikke utroskap.

tror det er du som er toskete og rettferdiggjør egen oppførsel

hilsen mann med stor M

Anonymkode: 20f71...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flørting og klining gjentagende ganger er utroskap.

vennskap og prat er ikke utroskap.

tror det er du som er toskete og rettferdiggjør egen oppførsel

hilsen mann med stor M

Anonymkode: 20f71...846

Kommer an på hva man prater om. Finnes psykisk utroskap også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...