Gå til innhold

Han hadde dame.. jeg visste ikke det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en gutt en del helger nå. Det har ikke skjedd noe mer enn flørting og klining, men jeg følte allikevel at det var starten på noe som kunne blitt bra. Han ga tegn på at han likte meg, og vi snakket i flere timer da vi var med hverandre om alt og ingenting. I går var vi på samme fest og da kom han inn med en dame som da var dama hans.. det viser seg at de har vært sammen i noen uker nå og hun bor relativt langt unna. Jeg fikk helt sjokk, og han turte ikke å se på meg hele kvelden annet enn at han kom bort å ga meg klem da han kom inn i rommet, jeg trakk meg selvsagt litt unna. Da jeg skulle gå kikket han meg rett inn i øynene, og det varte omtrent 10 sekunder tenker jeg med intens øyekontakt, med dama på sidelinja. Jeg synes dette er så respektløst og jeg kan ikke fatte at det er tilfelle engang. Jeg synes absolutt ikke synd på meg selv i denne situasjonen selv om jeg likte han veldig godt, jeg tenker jo da mer på dama og hva han spiller på.. bør jeg slette han på sosiale medier og aldri oppsøke eller snakke med han igjen? Vil ikke ødelegge noen ting mellom dem, føler bare at det er så slemt. Stakkars jente, hva om jeg bare var en av mange han har gjort dette med. Herregud.

har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere?

Anonymkode: c9364...317

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sagt fra til "dama" hans. Høreres ut som en slask.

Anonymkode: 79805...b6f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt i fra til dama hans og registrert navn, nummer, adresse på www.menn-du-ikke-kan-stole-på.no.

 

Anonymkode: 94fc7...9f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt i fra til dama hans og registrert navn, nummer, adresse på www.menn-du-ikke-kan-stole-på.no.

 

Anonymkode: 94fc7...9f2

Ble nesten litt skuffa over at den siden ikke funket ;) 

Anonymkode: 00fc8...de9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er alle menn.

Anonymkode: 1e475...b76

Ikke nødvendigvis etter min mening, har aldri truffet en mann som har gjort dette før. 

Anonymkode: c9364...317

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har truffet en gutt en del helger nå. Det har ikke skjedd noe mer enn flørting og klining, men jeg følte allikevel at det var starten på noe som kunne blitt bra. Han ga tegn på at han likte meg, og vi snakket i flere timer da vi var med hverandre om alt og ingenting. I går var vi på samme fest og da kom han inn med en dame som da var dama hans.. det viser seg at de har vært sammen i noen uker nå og hun bor relativt langt unna. Jeg fikk helt sjokk, og han turte ikke å se på meg hele kvelden annet enn at han kom bort å ga meg klem da han kom inn i rommet, jeg trakk meg selvsagt litt unna. Da jeg skulle gå kikket han meg rett inn i øynene, og det varte omtrent 10 sekunder tenker jeg med intens øyekontakt, med dama på sidelinja. Jeg synes dette er så respektløst og jeg kan ikke fatte at det er tilfelle engang. Jeg synes absolutt ikke synd på meg selv i denne situasjonen selv om jeg likte han veldig godt, jeg tenker jo da mer på dama og hva han spiller på.. bør jeg slette han på sosiale medier og aldri oppsøke eller snakke med han igjen? Vil ikke ødelegge noen ting mellom dem, føler bare at det er så slemt. Stakkars jente, hva om jeg bare var en av mange han har gjort dette med. Herregud.

har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere?

Anonymkode: c9364...317

kan du beskrive hvilken fylke du bor i? så blir det lettere å forstå. jeg fristet å spørre hvilken alder dere er i? 

Anonymkode: 01153...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett, blokker, overse. 

Anonymkode: b915f...eb1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd du har fått en sånn erfaring, det forteller jo at mange menn utnytter situasjonen med å ha flere elskere. Men denne ble veldig spesiell. Tror i sånn tilfelle må du bare ringe din beste venninne å få deg ut av situasjonen. Et tips som jeg kan gi er å skrive navnet hans på papir, og krølle den etterpå, og kaste krøllete papiret i ovnen, la den brenne opp, og du er for alltid ferdig med han.

Anonymkode: 01153...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns helt klart du burde slette han, og ikke være med på spillet hans med å ha en flørt og dame på si hver gang dama hans ikke er der. Og jeg syns også du burde gi dama hans en heads up å sende en melding om dette så hun vet hvordan fyr hun har å gjøre med

Anonymkode: 076de...12b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

www.menn-du-ikke-kan-stole-på.no.

 

Anonymkode: 94fc7...9f2

Hahaha 😅

Kanskje noen kan opprette en slik nettside? 🙊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, meeeg9 skrev:

Hahaha 😅

Kanskje noen kan opprette en slik nettside? 🙊

Ja!

Anonymkode: 50682...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ble nesten litt skuffa over at den siden ikke funket ;) 

Anonymkode: 00fc8...de9

Ser den. Synes synd at en del damer skal plages med menn som dette. 

 

20 minutter siden, meeeg9 said:

Hahaha 😅

Kanskje noen kan opprette en slik nettside? 🙊

Kjør på 

Anonymkode: 94fc7...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Kjør på 

Anonymkode: 94fc7...9f2

Mindre vedlikehold med "Menn du kan stole på"-side:)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har truffet en gutt en del helger nå. Det har ikke skjedd noe mer enn flørting og klining, men jeg følte allikevel at det var starten på noe som kunne blitt bra. Han ga tegn på at han likte meg, og vi snakket i flere timer da vi var med hverandre om alt og ingenting. I går var vi på samme fest og da kom han inn med en dame som da var dama hans.. det viser seg at de har vært sammen i noen uker nå og hun bor relativt langt unna. Jeg fikk helt sjokk, og han turte ikke å se på meg hele kvelden annet enn at han kom bort å ga meg klem da han kom inn i rommet, jeg trakk meg selvsagt litt unna. Da jeg skulle gå kikket han meg rett inn i øynene, og det varte omtrent 10 sekunder tenker jeg med intens øyekontakt, med dama på sidelinja. Jeg synes dette er så respektløst og jeg kan ikke fatte at det er tilfelle engang. Jeg synes absolutt ikke synd på meg selv i denne situasjonen selv om jeg likte han veldig godt, jeg tenker jo da mer på dama og hva han spiller på.. bør jeg slette han på sosiale medier og aldri oppsøke eller snakke med han igjen? Vil ikke ødelegge noen ting mellom dem, føler bare at det er så slemt. Stakkars jente, hva om jeg bare var en av mange han har gjort dette med. Herregud.

har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere?

Anonymkode: c9364...317

Hehe du vet å finne de :P fatter ikke hva som er så spennende med å bare henge seg etter de der player mannfolkene. Går dere ikke lei eller ? kan skjønne det er spennende i ungdomsårene men er det like spennende når dere har rundet 30år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan du beskrive hvilken fylke du bor i? så blir det lettere å forstå. jeg fristet å spørre hvilken alder dere er i? 

Anonymkode: 01153...45f

Redd det er typen din?

Jeg er ofte slik selv når jeg leser på KG. Livredd for at det er «min mann» andre kvinner skriver om. 

Anonymkode: ed8f7...c9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Redd det er typen din?

Jeg er ofte slik selv når jeg leser på KG. Livredd for at det er «min mann» andre kvinner skriver om. 

Anonymkode: ed8f7...c9c

Tenker at da bør de som poster også svare på det man lurer på, for det må jo være jævlig å føle at man kjenner igjen noe eller føle at alle poster dreier seg om kanskje sin kjæreste. Å få av-kreftet, eller be-kreftet har mye å si! Og vi kvinner må holde sammen :) Sisterhood! :) 

Anonymkode: 076de...12b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at da bør de som poster også svare på det man lurer på, for det må jo være jævlig å føle at man kjenner igjen noe eller føle at alle poster dreier seg om kanskje sin kjæreste. Å få av-kreftet, eller be-kreftet har mye å si! Og vi kvinner må holde sammen :) Sisterhood! :) 

Anonymkode: 076de...12b

Håper du forstår at jeg ikke ønsker å gå ut med alderen og hvor jeg bor hen, det ødelegger jo mer for meg enn at det hjelper for deg. Hvis man skal tro at hvert forum som inneholder at mannen er utro er din egen mann, da er ikke han noe å spare på. Hilsen TS.

Anonymkode: c9364...317

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt bør du blokkere han og ha null kontakt med han fremover. 

Jeg har vært i en lignende situasjon selv, men da visste jeg ikke at fyren hadde dame før etter det ble slutt mellom de og vi hadde vært sammen i over et år. Det viste seg nemlig at han hadde bodd sammen med eksen, som han hadde er barn med, da vi ble sammen (noe jeg ikke visste før etter han hadde flyttet ut) Han påsto de kun hadde vært venner den siste tiden, og at hun hadde latt han bo der fordi han hadde mistet jobben og hun var snill, men jeg visste jo at leiligheten han (les: de) bodde i da kun hadde et soverom og at han sov i den eneste senga de hadde der...) 

Dumpet han selvsagt. Slike menn er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: b7509...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slett han og aldri snakk med han igjen. Ikke si noe til dama, det vil bare sette deg i en ubehagelig situasjon.

Anonymkode: 65ce7...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...