Gå til innhold

Finne bukse med høyt liv og sløyfe


Gjest Nimbi

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbi

Har sett bilder av flere fine bukser på Instagram med høyt liv og knyting med sløyfe i livet. Men har spurt de som la ut bildet men ikke fått svar. Ser ut som det er fra USA. Har leita litt i norske butikker som gina tricot, only, vero moda og hogm men ikke funnet noe jeg likte. 

Er det andre som har sett denne i norske fysiske butikker? Må alltid prøve bukser før jeg kjøper..

 

IMG_20180408_144638.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Nimbi skrev:

Har sett bilder av flere fine bukser på Instagram med høyt liv og knyting med sløyfe i livet. Men har spurt de som la ut bildet men ikke fått svar. Ser ut som det er fra USA. Har leita litt i norske butikker som gina tricot, only, vero moda og hogm men ikke funnet noe jeg likte. 

Er det andre som har sett denne i norske fysiske butikker? Må alltid prøve bukser før jeg kjøper..

 

IMG_20180408_144638.png

Husk på at du kan bestille fra nett og prøve klær og sende tilbake hvis de ikke passer☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbi
20 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Husk på at du kan bestille fra nett og prøve klær og sende tilbake hvis de ikke passer☺

Ja vet, men det ender alltid med retur og mye styr. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Nimbi skrev:

Ja vet, men det ender alltid med retur og mye styr. :):)

Det gjør det ikke? Jeg har sjeldent er problem med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Det gjør det ikke? Jeg har sjeldent er problem med det.

Jo, når man er 155 cm høy og vil ha bukser med benlengde på 30" eller kortere og de fleste bukser er 32" eller mer, så er det vanskelig å shoppe bukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Nimbi skrev:

Jo, når man er 155 cm høy og vil ha bukser med benlengde på 30" eller kortere og de fleste bukser er 32" eller mer, så er det vanskelig å shoppe bukser :)

Ok ja sånn ja. Jeg trodde du mente det var styr med returen...At du ikke fikk penger tilbake eller at pakken forsvant osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando har mange! Men det er på nettet da ... 

lindex, kappahl kanskje? Vila? Cubus? 

Anonymkode: 35aea...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ofte bukser med høyt liv og sløyfebelte på Bik Bok, har sånn derfra selv :) Men de har videre ben, det var kanskje smale du var ute etter?

Anonymkode: 8af92...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en lignende en på lindex for noen dager siden. Ellers har jeg en fra Bikbok med sløyfe og høyt liv, men med vide bein. De er veldig fine og ikke minst komfortable 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle tips. Et mest på utkikk etter ei bukse med smale ben, virker som det er vanskelig å få tak i. Men skal ta en ny runde og se i butikkene dere har foreslått og se om de har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet mange bukser med sløyfe og høyt liv på både Zara og Mango det siste året, på førstnevnte hadde de ganske mange varianter for noen måneder siden. Men de er ofte sorte og med litt vide ben kuttet ved ankelen, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

De ser ikke noe fin ut på. Dere får milelang rumpe av det og det er ikke pent!

Anonymkode: 0e95d...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa der vil du nok få knær i etter at du har sittet.

Ville sett etter en som var litt videre i beina.

Anonymkode: 9181b...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...