Gå til innhold

Tips til å suge kjæresten bedre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til å klare å suge kjæresten bedre, jeg føler meg ikke særlig flink akkurat..

jeg er 18 og han var min første jeg hadde sex med så har ikke så mye erfaring. 

Jeg klarer ikke å suge lenge nok til han kommer, men jeg vil bli bedre på det.. i tilegg bruker han en stund på å komme når jeg suger, men under sex går det fort. for etter en kort stund får jeg så vondt i kjeven, selvom jeg stopper litt opp å runker litt så fortsetter så blir det like vondt 5 sekunder senere.. hvorfor får jeg det?? 

Jeg suger Skjeldent ballene for jeg syns ærlig talt det er litt kleint, for han sier aldri hva han liker så er redd på å gjøre feil å da vil jeg holde meg til det «trygge». Vi er trygge på hverandre, vært samme i 3 år men jeg er fortsatt litt sjenert angående sex siden kjæresten er mye mer erfaren enn meg siden han er 21 å hatt flere sex partnere. 

Så alle tips Tas i mot :) 

Anonymkode: 005b9...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chamallow

Du tar pikken i munnen, drar forhuden ned og starter å rotere tungen rundt hodet. Så tar du det i munnen, suger og smatter, hardere og hardere. Deretter bruker du hendene som du holder rundt staken, opp og ned i sakte tak. Så raskere og raskere helt til han kommer, samtidig som du har pikken i munnen. Altså du går ned på ham mens forhuden trekkes ned med hånda. Dette virker hver gang :) når det gjelder teabagging er det fint for å variere litt, jeg tar enten en avgangen i munnen, eller begge samtidig. Funker begge deler :)

Endret av chamallow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikk på undersiden av penishodet, strengen. sirkle tunga rundt kukhodet.

Ikke vær redd for å slikke på ballene, men ikke sug for hardt, da får han bare vondt, ballene er ømfintlige greier.

Runk ham samtidig som du suger, prøv å finn en metode som gjør at du ikke får vondt i kjeven(er lov å prøve :P)

Når du ikke slikker på ballene, stryk lett over de med fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ardenus skrev:

Slikk på undersiden av penishodet, strengen. sirkle tunga rundt kukhodet.

Ikke vær redd for å slikke på ballene, men ikke sug for hardt, da får han bare vondt, ballene er ømfintlige greier.

Runk ham samtidig som du suger, prøv å finn en metode som gjør at du ikke får vondt i kjeven(er lov å prøve :P)

Når du ikke slikker på ballene, stryk lett over de med fingrene.

Takk for svar :)

Anonymkode: 005b9...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er veldig forskjellige, men prøv ut litt forskjellig og se hva han kicker på, eventuelt prøv ut litt forskjellig og spør han hva han likte. Jeg ser at noen kommer med veldig konkrete tips her, men det blir veldig individuelt; jeg har møtt folk som ikke liker de tingene som blir nevnt her, men heller andre ting, noen vil ikke ha hender involvert osv. Det beste du kan gjøre er å prøve deg frem. Mitt tips er forresten blikkontakt; det visuelle gir ofte ekstra kick. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikkontakt er gull! 

I tillegg bør du jobbe med tunga mens du suger. Altså beveg tunga samtidig. Du kan øve deg på fingeren din og kjenne forskjellen på følelsen når du bare suger og når du bruker tunga som en galemathias. I tillegg bør du gi ballene oppmerksomhet med den ledige hånda. Den andre hånda lukker du tett inntil munnen for å skape illusjonen av en forlengelse av munnen din. 

Å stryke på perineum liker de fleste (området mellom penis og anus) og mange digger også en finger opp i rumpa (bør avklares om er greit først :P) Med denne fingeren kan du gjøre en «kom hit»-bevegelse for å stimulere prostata. 

Menn er forskjellige og liker forskjellige ting; Noen liker kanskje at du nynner gjennom nesa for å lage bevegelse bak i svelget ditt. Andre syntes det er stas dersom du varierer mellom å gjøre munnen varm og kald (ta en slurk varm te (obs!; ikke for varm), sug, ta så en slurk iskaldt vann eller en mint i munnen som gjør munnen «kald». Repeter) 

Anonymkode: bd0c5...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Det du kan prøve, er at du ligger på ryggen og typen din sitter over deg. Så lar du han føre utstyret hans inn og ut av din munn slik han liker det. Jeg mener ikke her  at dette skal være på en BDSM-måte, tvang eller at du ikke skal være i kontroll. Absolutt ikke! Men at dere med kjærlig gjensidighet kan finne ut hva han liker. Så kan du neste gang forsøke å gjenskape bevegelsene som du merket at han likte godt. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er veldig forskjellige. Det som jeg tror funker på de fleste, er så konstant ha samme tenpo og bevegelse.

Bruk mye spytt!! Få spytt over hele penisen, og ha penishodet i munnen, mens du runker han i samme tempo og bevegelse som når du har hodet opp og ned mens du suger. Pass på å ikke få tenner på penisen, om du har liten munn - leggoverleppa over fortennene, og tunge over de nedre.

Du får vondt, fordi du gjør en unaturlig og lite behagelig ting for lenge - mange får vondt. Jeg har selv veldig liten munn, og trang tannrad - så har øvd dødslenge for å få det til uten å gnisse tenna langs penisen etter noen sekunder haha.

 

 

Anonymkode: e131f...297

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String

Mange gode tips her. En som nevnte isbiter,  man kan også tenne et lys og dryppe stearin nedover brystet og magen til mannen, det brenner litt i starten men er veldig pirrende. Så kan man gni isbit over det hele etterpå for å avkjøle, og slurpe det i seg. Som et forspill til kuksuging da :) når det gjelder den er det bra å kunne få hele i munnen når man suger, iallefall i starten. Men alle liker vel ulike ting.

Endret av String
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 13.01, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger tips til å klare å suge kjæresten bedre, jeg føler meg ikke særlig flink akkurat..

jeg er 18 og han var min første jeg hadde sex med så har ikke så mye erfaring. 

Jeg klarer ikke å suge lenge nok til han kommer, men jeg vil bli bedre på det.. i tilegg bruker han en stund på å komme når jeg suger, men under sex går det fort. for etter en kort stund får jeg så vondt i kjeven, selvom jeg stopper litt opp å runker litt så fortsetter så blir det like vondt 5 sekunder senere.. hvorfor får jeg det?? 

Jeg suger Skjeldent ballene for jeg syns ærlig talt det er litt kleint, for han sier aldri hva han liker så er redd på å gjøre feil å da vil jeg holde meg til det «trygge». Vi er trygge på hverandre, vært samme i 3 år men jeg er fortsatt litt sjenert angående sex siden kjæresten er mye mer erfaren enn meg siden han er 21 å hatt flere sex partnere. 

Så alle tips Tas i mot :) 

Anonymkode: 005b9...110

-men under sex går det fort. Mener du at suging ikke er sex? :fnise:

Anonymkode: 9fb03...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

-men under sex går det fort. Mener du at suging ikke er sex? :fnise:

Anonymkode: 9fb03...fd2

Jo, men var bare sånn jeg forklarte det :)

Anonymkode: 005b9...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prinzeza

Du må kunne suge lenge, helt til forvarselet kommer ut på tuppen. Så sleiker du det ideg og fortsetter BJen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Prinzeza skrev:

Du må kunne suge lenge, helt til forvarselet kommer ut på tuppen. Så sleiker du det ideg og fortsetter BJen.

Ja men problemet er at jeg får så vondt at jeg ikke klarer mer.. 

noen tips til å ikke få vondt?

Anonymkode: 005b9...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinzeza
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men problemet er at jeg får så vondt at jeg ikke klarer mer.. 

noen tips til å ikke få vondt?

Anonymkode: 005b9...110

Be han sette seg på sengekanten, sett deg på kne og ta den i munnen. En god posisjon og man blir ikke sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Prinzeza skrev:

Be han sette seg på sengekanten, sett deg på kne og ta den i munnen. En god posisjon og man blir ikke sliten.

Takk, det skal prøves

Anonymkode: 005b9...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prinzeza skrev:

Be han sette seg på sengekanten, sett deg på kne og ta den i munnen. En god posisjon og man blir ikke sliten.

Den bruker vi også ofte, men man får fortsatt vondt i kjeven. Er vel bare å øve seg på teknikken som funker for han, så han kommer fortest mulig sånn at du slipper å ha vondt lenge

Anonymkode: e131f...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinzeza
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det skal prøves

Anonymkode: 005b9...110

Bra, gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinzeza
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den bruker vi også ofte, men man får fortsatt vondt i kjeven. Er vel bare å øve seg på teknikken som funker for han, så han kommer fortest mulig sånn at du slipper å ha vondt lenge

Anonymkode: e131f...297

Ja eller ta det i langsomme tak så man ikke får smerter. Ta noen pauser og gjøre andre ting i mellomtiden. Bite litt eller slikke ballene imens, klore på innsiden av lårene eller slikke et spor helt inn. Variere litt tror jeg er bra for nakken :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...