Gå til innhold

17 mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, skolekor planla denne dagen for meg, allrede fra 8:30. Så ja, jag har planer :)

Håper bare på pent vær...

 

Endret av evelynn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...


Hos meg kommer det til å henge 3 stk.  17-mai antrekk klare til bruk i klesskapet i gangen :)  På kommoden ligger like mange 17-mai-sløyfer og flagg - nystrøket.  Sko står nypusset og klare. 

Jeg er farmor til to små og en tenåring.  Å ordne med 17-mai klærne er en av mine farmor oppgaver.  Jeg kjøper nytt når det behøves, pusser sølv, stryker osv. 

Det er mye arbeid, men det gleder meg å se at barna synes de er verdens flotteste :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på middag med det norske konsulatet i landet jeg bor i. Også blir det vel litt 17. mai-tog etter hvert, da det bor en del nordmenn her.

Anonymkode: 1f018...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til utlandet, skal kose meg på stranda uten et eneste barnetog, bunad som klør, musikkorps som vekker deg alt for tidlig på en fridag, norske flagg og kilometerlange køer for å få kjøpt is og pølse.

Anonymkode: 67d8f...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg være hjemme og kose meg. Pynte meg, og spise god mat med vin til frokost, og ellers gjøre akkurat det jeg får lyst til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mure meg inne, spille TV spill, og spise snop, eller reise bort. Jeg hater den dagen.

Anonymkode: edbc4...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ingrid78

Vi skal ut og se på barnetoget. Så blir det hjem og slappe av noen timer, før vi får venner på middag og kaker (med barn) etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...