Gå til innhold

17 mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal stå i timesvis og selge kaker og pølser. Ååå som jeg hater 17. Mai 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhåpentligvis har babyen kommet til den tid, men blir ikke å gå i tog vil jeg tro, men skal avgårde å se barna mine gå i tog, så håper jeg noen andre inviterer inn til mat i år og at jeg slipper siden vi da mest sannsynlig har en nyfødt :) kanskje jeg Evt ligger på sykehuset, da er det det jeg skal 17. Mai 😅

Anonymkode: 2e4e2...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi blir hjemme, spiser brunsj før barnetog og aktiviteter på samfunnshuset. Inviterer nok noen hit. Mulig vi griller på ettermiddag. Alt er avhengig av været! I fjor var det KNALL og jeg måtte kaste bunaden rimelig kjapt. Så håper på reprise i år :)

Anonymkode: 26b2c...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i tog, være på den lokale skolen å spise is, også er det familiesammenkomst på ettermiddagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Gå til byen med yngste for å levere til barnetoget. Se barnetoget. Gå hjem. Takk og lov det er siste gang. Neste år skal jeg jobbe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det 17. mai-tog og arrangement i skolegården som vanlig. Eldste skal gå i flaggborgen foran i toget, mellomste har første 17. mai som skolegutt og går med klassen og jeg og mannen skal gå sammen med yngste og barnehagen. Etterpå er det pølser, is, leker og hygge i skolegården før vi drar hjem og griller. Vi pleier å ha besøk, men har ikke planlagt noe ennå. 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Personlig kunne jeg tenkt meg en lang tur i marka. 

Men barna vil gå litt i tog og være med på arrangementet på bhg/skole før vi drar på familiebesøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir en tur i Sjømannskirka for å se på livet og få inn litt 17. mai stemning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel se litt tog tenker jeg, og hvis været er fint så sette seg på en uteresturant og ta et par pils. Deilig med store barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Trollmora skrev:

Skal vel se litt tog tenker jeg, og hvis været er fint så sette seg på en uteresturant og ta et par pils. Deilig med store barn ;)

For man kan ikke drikke pils på uterestaurant med små barn? 

Anonymkode: d9d62...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For man kan ikke drikke pils på uterestaurant med små barn? 

Anonymkode: d9d62...8f7

Jo, det kan man sikkert - vi har bare valgt å ikke gjøre det. Det får være opp til hver foresatt....jeg skal ikke feie for andres dør enn min egen. Mens barna var små var vi med på skolearrangement etc, etter at barna / ungdommen styrer 17.mai selv som de vil og ikke er interessert I annet en de ekstra pengene de kan få denne dagen har vi voksne nytt den utepilsen med beste samvittighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel , jeg rakk ikke å be om fri på inneklemte dager denne gangen, å skal jobbe mye.

Ellers hadde vi løse planer om å reise bort.

Men enten blir vi her i bydelen med småbarna våre på barneskolen. Eller så stikker vi til et vennepar som også har barn å feirer på barneskolen der...

Fader asså, at jeg somlet bort denne muligheten i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feire med familie og venner i sentrum. Har gledet meg som en unge i mange uker nå, ELSKER 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke så mye hva jeg skal enda uten at jeg skal på champagefrokost hos en venn og senere se barnetoget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen er heldige å ha fri i år, så vi skal først på 17.mai frokost hos noen venner og deretter ut på middag i byen på ettermiddagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På med bunad, gå i barnetog, så på arrangementet på skolen. Så hjem en tur, før vi går på restaurant og spiser og koser oss. Håper på fint vær!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...