Gå til innhold

Truseløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange her som går uten truse / boxer? Jeg er M34 og ikke gått med undertøy på flere år, bortsett fra når det er beinkaldt ute. Synes det er veldig behagelig uten selv. Alltid likt at dama også gikk uten, spes med litt korte skjørt. Skapte litt mer spenning også selvfølgelig 😊

Anonymkode: 2960f...ad8

Jeg går i åletrange jeans og nesten alltid uten truse, en skjelden gang string. Hater å ha truse eller boxer under. Når jeg trener, har jeg aldri truse eller boxer under tightsen min.

Jeg er Gutt 21.

Anonymkode: 5dd89...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest String
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går i åletrange jeans og nesten alltid uten truse, en skjelden gang string. Hater å ha truse eller boxer under. Når jeg trener, har jeg aldri truse eller boxer under tightsen min.

Jeg er Gutt 21.

Anonymkode: 5dd89...0b3

Du er gutt og går med string? What :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke truse under fotballshorts eller tights. Når jeg spiller basket bruker jeg enten fotballshorts eller tights eller begge deler under basketshortsen. Samme og meg bruker basketshorts hjemme som jeg gjør mesteparten av sommeren. Har ikke truse under løpetights heller. Bruker gjerne fotballshorts eller tights under joggebukse som daffeplagg hjemme også. Ellers bruker jeg alltid truser. Kona liker å kose med tingene gjennom basketshortsene mine (fordi de er så silkemyke) og gjennom tightsen. God grunn til å bruke det ofte hjemme, 

Anonymkode: 231ed...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 14.24, Helado skrev:

Typen min er veldig glad i at vi begge går halvseint i hjemmet, for de som vet hva det betyr

Hæ? Er det lov å be deg forklare?

Selv sover jeg alltid uten boxer. Og så hender det at jeg går uten boxer under joggebukse hjemme, etter jeg har dusja etter trening.

Skjønner ikke hvorfor ikke flere damer går/sover oftere truseløse, gitt alle sopp- og bakterieissues i snoppelise.

M36

Anonymkode: f5d2c...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...