Gå til innhold

Truseløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange her som går uten truse / boxer? Jeg er M34 og ikke gått med undertøy på flere år, bortsett fra når det er beinkaldt ute. Synes det er veldig behagelig uten selv. Alltid likt at dama også gikk uten, spes med litt korte skjørt. Skapte litt mer spenning også selvfølgelig 😊

Anonymkode: 2960f...ad8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, chamallow said:

Jenter kan ikke gå uten truse :sjokkbla:

Hvorfor ikke? Det er vel avhengig av jenta?

Anonymkode: 901db...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, chamallow skrev:

Jenter kan ikke gå uten truse :sjokkbla:

Kan dere vel 😊

Anonymkode: 2960f...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chamallow
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Det er vel avhengig av jenta?

Anonymkode: 901db...490

Jeg bruker string og det er et lite plagg, men det må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, chamallow said:

Hva med utflod?

Ikke alle som har utflod hele tiden.

Anonymkode: 901db...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid truse, med mindre jeg er på nudiststrand. Mest for min egen komfort, men og fordi jeg alltid går i kjoler. Skulle jeg være uheldig, og vise for mye ser de heldigvis da bare trusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gå truseløs av og til, men det er veldig avhengig av hva jeg skal. (Sitter ikke truseløs på jobben hele dagen feks.)

Er gjerne i settinger der jeg og mannen er alene hjemme, jeg tar på meg kjole eller skjørt og går bare og gleder meg til han finner ut at jeg ikke har undertøy på. Liker den enkle tilgangen skjørt og truseløs gir 😉

Anonymkode: 6117d...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å gå truseløs av og til, men det er veldig avhengig av hva jeg skal. (Sitter ikke truseløs på jobben hele dagen feks.)

Er gjerne i settinger der jeg og mannen er alene hjemme, jeg tar på meg kjole eller skjørt og går bare og gleder meg til han finner ut at jeg ikke har undertøy på. Liker den enkle tilgangen skjørt og truseløs gir 😉

Anonymkode: 6117d...e20

Herlig  det. 

Anonymkode: 2960f...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chamallow
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som har utflod hele tiden.

Anonymkode: 901db...490

Nei men i perioder så har man det. Og særlig etter menstruasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gå uten truse.

Gjør alltid det når jeg er hjemme under kosebuksa :) 

PÅ sommeren også, har jeg gjerne kjole og bruker ikke truse, det er veldig deilig faktisk. 

Mannen min liker det også,  er ikke det rart :fnise:

Eneste grunnen til å bruke truse er selvsagt mensen perioden, men etter den så er det av med trusa og la kjønnet få luft.

Jeg har nesten ikke utflod, og jeg er ganske sikker på at det er fordi jeg gir mitt kjønn luft :) 

Anonymkode: b5ebc...27d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frøken Diamant

Når jeg er på jobb eller ute blandet folk har jeg truse på,men så fort jeg kommer hjem så går den av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også å gå truseløs :) går alltid uten hjemme. Men skal jeg på jobb eller noe så tar jeg på meg truse. Elsker å gå truseløs når jeg har på meg kjole. Men jeg gjør det ikke ute blant folk da jeg synes det blir blotting hvis noen ser det.. (vind, kjolen henger seg opp i noe.. Mye kan skje!) 

Og jeg tror også jeg kan gå truseløs hele tiden er fordi jeg faktisk gir kjønnet luft :)

Anonymkode: f4189...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mange her som går uten truse / boxer? Jeg er M34 og ikke gått med undertøy på flere år, bortsett fra når det er beinkaldt ute. Synes det er veldig behagelig uten selv. Alltid likt at dama også gikk uten, spes med litt korte skjørt. Skapte litt mer spenning også selvfølgelig 😊

Anonymkode: 2960f...ad8

 

Anonymkode: dcd5b...140

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typen min er veldig glad i at vi begge går halvseint i hjemmet, for de som vet hva det betyr:fnise:

Endret av Helado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nesten altid uten truse. Eneste ganger jeg "må" ha, er under menstrasjonen eller om jeg går i veldig kort kjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...