Gå til innhold

Hvor gamle var dere første gang dere hadde sex?


Helado

Anbefalte innlegg

14, og det var altfor tidlig. :sad:

Anonymkode: f4681...2e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13-14 år. Husker ikke så mye av det. Har aldri opplevd å ha sex med en som liker meg for meg. Har aldri ligget med noen jeg har hatt følelser for. Tror ikke jeg veit hvordan. 

Anonymkode: 9d567...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

13-14 år. Husker ikke så mye av det. Har aldri opplevd å ha sex med en som liker meg for meg. Har aldri ligget med noen jeg har hatt følelser for. Tror ikke jeg veit hvordan. 

Anonymkode: 9d567...c1d

hvor gammel er du nå? høres ut som noe du burde snakke med noen om, hvis du bor i oslo kan du dra og snakke med en av sexologene på sex og samfunn gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Helado said:

Hvor gamle var dere, og ble det en bra opplevelse?

Jeg var 19, og for meg ble det en bra opplevelse, for jeg fikk jo tross alt ha sex. Men var nok ikke akkurat noe høydepunkt for henne. 

Anonymkode: 091c3...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jente 93 skrev:

hvor gammel er du nå? høres ut som noe du burde snakke med noen om, hvis du bor i oslo kan du dra og snakke med en av sexologene på sex og samfunn gratis :)

29 år gammel. Takk. Men tror det er for seint for meg. Bor ikke i Oslo, dessverre. 🙂

Anonymkode: 9d567...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

29 år gammel. Takk. Men tror det er for seint for meg. Bor ikke i Oslo, dessverre. 🙂

Anonymkode: 9d567...c1d

nei ass, det er ikke for seint :) prøv å gjøre noe annerledes når du har noen du liker, ta det rolig og bare fortell at du er interessert i noe mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 17. Det var med en fyr jeg holdt på med. Det ble bare et par jokk før han kom, skuffende opplevelse med andre ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18,

trodde hun skulle rive av meg forhuden når hun sugde meg,

au au vonde minner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14, på hyttetur i Sør-Norge en sommer.
Ble "god venn" med ei jente fra nabohytten, var noen flotte  sommerdager (og netter)!
Hun var litt eldre enn meg (17), men jeg så litt eldre ut enn det jeg faktisk var, så tipper hun trodde jeg var på hennes alder.
Bare synd det ikke var mobiltelefoner eller Facebook den gang, hun skulle jeg egentlig ønske jeg hadde holdt kontakten med.
Nuvel, minnene lever godt fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, jente 93 skrev:

nei ass, det er ikke for seint :) prøv å gjøre noe annerledes når du har noen du liker, ta det rolig og bare fortell at du er interessert i noe mer. :)

Jeg lover deg. Det er for seint. Jeg er jævlig flink til å skyve folk vekk, for å ikke bli såret. Det er det jeg gjør. Jeg har gitt opp meg selv. 

Anonymkode: 9d567...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18. Det var ikke vondt, men likevel en stor skuffelse i forhold til alle fantasiene jeg hadde hatt siden jeg kom i puberteten. Tok et par år før sex levde opp til fantasier faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet lar seg ikke besvare.

Anonymkode: 88895...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18. Husker ingenting spesielt ut av det bare at jeg syns det var rart ikke noe annet. Så med andre ord var det ganske dårlig, og hadde dårlig sex med 90% av gangene de fem første åra jeg hadde sex.
Så ja, godt det har forandret seg! :)

Anonymkode: 2c5fd...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18! Sliter fortsatt med tanken på at jeg var så sen, var det året jeg fylt 19... 

Anonymkode: 1a66a...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...