Gå til innhold

Hvor gamle var dere første gang dere hadde sex?


Helado

Anbefalte innlegg

Hvor gamle var dere, og ble det en bra opplevelse?

Jeg var 16, og kan ikke huske at jeg syns det var noen minneverdig opplevelse. Godt sexlivet har endret seg med årene:fnise:

Endret av Helado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 år og både og. Selve akten og alt var fint, men oppdaga selv når akten var ferdig et blodbad! Da snakker jeg helt seriøst om et blodbad! En flekk på... 20x10 cm på det hvite lakenet. 

Jeg har studert anatomi og slikt og visste før jeg gikk inn i det at jomfruhinna som sprekker er bare tull. Grunnen tilblødning pleier å være at hun ikke er våt og klar nok, og at en rift dannes.

Han brukte fingrene litt i starten, hadde lange negler 😬 Gjorde bittelitt vondt og stoppet ham såklart. Men det var nok til å åpne en rift eller større. Mitt eget blod blir jo punpet nedover så det hjelper ikke, en penis som går ut og inn hjalp nok heller ikke stort. Virkelig et stort blodbad! Super flaut! Han trodde jo det var normalt da, og jeg klarte ikke rette på ham i min flaue tilstand 🙈

 

Anonymkode: 12c84...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 (på dagen!) med kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i flere måneder. Det var en veldig fin og god opplevelse, var såklart nervøs men vi brukte lang tid og det var ikke vondt. Er veldig glad for det i ettertid. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18. Vi var begge jomfru. Det var ikke vondt og ikke noe blod, men husker at det var veldig mye sæd 😂 Det varte heller ikke særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19. Det var egentlig ikke en god opplevelse da fyren som ikke var jomfru allikevel ikke ante hva han drev med. Ble med den ene gangen med han gitt.

Anonymkode: 9b109...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14. Det var alt for tidlig. 

Det var en snill, god gutt jeg var sammen med lenge både før og etterpå - det var helt frivillig og det var en fysisk helt ok opplevelse. Men jeg var overhodet ikke mentalt klar! Håper virkelig ikke datteren min blir like veslevoksen som meg, jeg har alltid trodd at jeg var 5 år eldre enn hva jeg egentlig var. Skammer meg litt :P 

Anonymkode: c1abd...9bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 eller 16. Husker ikke helt😊

Anonymkode: 372c5...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og fortsatt jomfru.

Anonymkode: f8da3...6aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16, med kjæresten. Han var en snill og fin gutt, det var en god opplevelse men husker at jeg var litt skuffet over at det ikke var helt fantastisk. 😄

Anonymkode: b24c4...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17, med en kompis i fylla. Det var ok, men ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: 93a6d...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år med en random fyr. Utrolig trist når jeg tenker tilbake. Jeg var veldig rebelsk og utprøvende. Nå i voksen alder er jeg ekstremt selektiv med hvem jeg har sex med. Har aldri ons feks.

Anonymkode: 2413f...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 med min daværende kjæreste, en kjempe fin opplevelse som jeg tenker tilbake på som koselig. Var altfor ung bare...

Anonymkode: cfd45...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16½.

Det var med en kjæreste jeg hadde vært sammen med bare et par uker, og han maste noe så jævlig om å få "slippe til". Ga etter for presset. Det var ingen behagelig opplevelse, vondt og ikke noe godt for meg i det hele tatt.

Egentlig pussig at man har lyst å gjenta det etter den der første, fæle opplevelsen...? :-)

 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 og noe jeg gjerne hadde vært foruten. Var rett og slett ikke klar før nærmere 20års alder.

Anonymkode: 5f0d9...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. Han var 32 og viste seg å være en drittsekk, og trodde heller ikke på at jeg var jomfru når det var han som hadde liten pikk, men jeg har hatt mye bra sex siden da, så det går fint 

Anonymkode: 4ac97...fb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år med kjæresten, ikke noe høydare, ble for så vidt bedre etterhvert, men da det ble slutt etter fire år og jeg fikk med ny kjæreste så fikk sex en helt ny betydning for meg. Glad jeg ikke er sammen med eksen lenger, makan til stusselig sex.

Anonymkode: 6e4f4...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...