Gå til innhold

Marius Borg Høiby og Se & Hør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Rosalie skrev:

Det var rimelig paradoksalt at kronprinsessen skrev det brevet til media på 20-årsdagen hans, når han nærmeste helg til bursdagen hadde heidundrandes kalas på Skaugum med mye kjendistrendiser til stede. Som snappet fra et lett gjenkjennelig Skaugum natten igjennom...

Jeg hadde for øvrig kaldkvelt mora mi om hun hadde kommet med en slik umyndiggjørende tirade om meg da jeg var blitt voksen.

Ja, huff. Kanskje han er litt umoden. Det virker som hun gjør det for å beskytte han. En voksen og ansvarlig person kan beskytte seg selv. Men hun kjenner kanskje han og miljøet han vanker i bedre enn noen. Hmmm

Anonymkode: 2ed17...e1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.4.2018 den 14.44, ti10 skrev:

Selvsagt ikke, men ser du ikke det paradoksale i at han vil ha et privatliv samtidig som det er kjendisstatusen (dvs. morens inntog i kongefamilien) som gjør det mulig for ham å leve det livet han gjør? Han hadde sannsynligvis fått sympati fra de aller fleste nordmenn i denne saken dersom han hadde levd som en vanlig norsk ungdom som studerer eller skaffer seg en jobb i stedet for å leve et slags jetsettliv og farte verden rundt. 

Det har blitt ganske vanlig for norske ungdommer å ta et friår og reise rundt i verden etter videregående, men alle jeg vet om som har gjort dette, har jobbet og spart opp penger på egenhånd. Jeg kan godt innrømme at jeg ikke vet hvem som sponser moroen til Marius Borg Høiby, men jeg tviler på at det er en kassejobb på Rema som skaffer trainee-stilling hos en designer og finansierer fester og reiser verden over. 

Det er dessuten en viktig forskjell på om foreldrene sponser sine barn av egne opptjente midler eller gjennom skattebetalernes penger.

Jeg har hørt kronprinsen si om noe at de brukte sv private midler. Hvor kom de pengene fra?

Jeg trur veldig sikkert at MM sponser Marius og hun har neppe jobb på si. Det er dermed våre skattepenger som finansierer storr deler av gildet til Marius.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EvaLena skrev:

Jeg har hørt kronprinsen si om noe at de brukte sv private midler. Hvor kom de pengene fra?

Jeg trur veldig sikkert at MM sponser Marius og hun har neppe jobb på si. Det er dermed våre skattepenger som finansierer storr deler av gildet til Marius.

Ja, det virker faktisk som litt av et gilde. En partyboy som avbryter studier og i stedet reiser verden rundt og fester og mingler med kjendiser og lettkledte modeller. Det er i hvert fall det han framstår som og slik han også framstiller seg selv i sosiale medier. Og det er helt ok dersom dette ubekymrede rikmannssønn-livet betales av hans egne eller MM og H sine private midler. Problemet er vel bare at mesteparten av disse "private midlene" kommer fra våre skattepenger. 

Anonymkode: c3b84...99f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, huff. Kanskje han er litt umoden. Det virker som hun gjør det for å beskytte han. En voksen og ansvarlig person kan beskytte seg selv. Men hun kjenner kanskje han og miljøet han vanker i bedre enn noen. Hmmm

Anonymkode: 2ed17...e1a

Hun er vel flau over han, antar jeg.

Anonymkode: efde3...8ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt Mette Marit jeg,hum er et godt menneske 💗 

Anonymkode: 4b7c9...91c

Ingen sier vel noe annet. Jeg syns bare at det blir litt patetisk at hun snakker for, og "forsvarer" sin nå voksne sønn. Han kan vel si fra selv? 

Dessuten er det et urimelig krav at pressen aldri skal få skrive om ham all den tid han opptrer offentlig ved flere anledninger. Sånne krav kan en da ikke stille.

De reagerte på at kjæresten ble beregnet som Playboymodell. Hva er galt med det i så fall? Når de att på til understreker at hun er hardtarbeidende osv, så er det bare dumt. Er Playboymodeller annenrangs mennesker som ikke jobber hardt? Er det det de mener?

I så fall er det jo et litt nedlatende menneskesyn. Tror fortiden til Mette Marit får henne til å bli litt irrasjonell iblant.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Playboymodell eller ikke - instagramen hennes er full av undertøysbilder. Det er bare pupper og kropp. Alle kan jo se at hun er en jente som trolig liker å vise seg frem. Trenger ikke Se&Hør for å lage oss en assosiasjon som er tilnærmet lik «playboymodell». 

Anonymkode: 48958...ff5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har bilder av seg selv nesten uten klær, i utfordrende positurer, på Playboys nettsider, da er man vel en Playboy-modell? :vetikke:

Anonymkode: c3b84...99f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 22.11, EvaLena skrev:

Jeg har hørt kronprinsen si om noe at de brukte sv private midler. Hvor kom de pengene fra?

Jeg trur veldig sikkert at MM sponser Marius og hun har neppe jobb på si. Det er dermed våre skattepenger som finansierer storr deler av gildet til Marius.

Kongehuset har endel private midler, kronprinsparet har bla solgt unna litt av kongsgården tideligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Playboymodell eller ikke - instagramen hennes er full av undertøysbilder. Det er bare pupper og kropp. Alle kan jo se at hun er en jente som trolig liker å vise seg frem. Trenger ikke Se&Hør for å lage oss en assosiasjon som er tilnærmet lik «playboymodell». 

Anonymkode: 48958...ff5

Merkelig. Jeg så stort sett bilder av ansiktet hennes da jeg sjekket profilen. 

Anonymkode: ac497...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Kongehuset har endel private midler, kronprinsparet har bla solgt unna litt av kongsgården tideligere.

Jada, men for hvilke penger ble dettr kjøpt for tidligere? Skattepenger det også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Jeg så stort sett bilder av ansiktet hennes da jeg sjekket profilen. 

Anonymkode: ac497...e3e

Ser du ikke likheter til en profil for en glamourmodell? Seriøse modeller viser vanligvis ikke så mye hud hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, EvaLena skrev:

Jada, men for hvilke penger ble dettr kjøpt for tidligere? Skattepenger det også.

Ser nå at den er eid av staten så hvordan kunne da kpp selge unna litt der da? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Sol79 skrev:

Ser du ikke likheter til en profil for en glamourmodell? Seriøse modeller viser vanligvis ikke så mye hud hele tiden.

Påstanden var at det var "bare pupper og kropp", men det stemmer ikke i det hele tatt. Det var mitt poeng. 

Jeg frekventerer ikke profilene til verken glamourmodeller eller andre modeller, så eventuelle likheter skal jeg ikke uttale meg om. Jeg har heller ikke påstått at hun er en seriøs modell. 

Anonymkode: ac497...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han virkelig vil ha mindre oppmerksomhet rundt egen person, får han slutte å oppføre seg som en bortskjemt liten dritt. Nytter ikke å være konstant linselus, ha en livsstil som en mangemillionær og stadig delta på alt mulig rart, hvis man synes mediekjøret blir for stort. Han kunne levd ganske normalt, hvis det ikke var for denne konstante utskeielsen han bedriver. At moren i tillegg kommer med disse idiotiske tiradene sine, gjør situasjonen enda mer spesiell. Greit at hun vil det beste for sin sønn, men da bør hun velge en annen taktikk.

Virker nesten som at MM og MBH har gått i skole hos mor og sønn Riise eller noe.

Anonymkode: e7d13...bb4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at vi burde avvikle hele kongehuset.  Da kan unge Høyby gjøre akkurat som han vil og betale inngangsbilletten dit han skal, selv :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes gutten skal finne ut hva han vil jeg. Han kan ikke få penger av slottet og samtidig stille opp på skam osv, for så å klage på oppmerksomhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Marius har blitt en stormannsgal og sutrete snøffel. Skal ha skal ha, men griner hos mamsen om sjå og høyr lusker i buskene. 

Anonymkode: b5401...743

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius fremstår enda mer patetisk når han påstår at han ønsker å være mest mulig anonymog leve et vanlig liv. 

Samtidig som han oppfører seg som han gjør, og forsøker å skrspe til seg mest mulig oppmerksomhet og avis-oppslag. 

Anonymkode: 03c0e...5fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...