Gå til innhold

Tips til litt feminine topper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en jobb der jeg går i skjorte/bluse og bukse skjørt. Bruker Gant/Jean Paul/Polo fordi jeg er komfortabel med den stilen

Privat, derimot, og spesielt mht å gå på byn så syns jeg stilen min blir for «maskulin». Jeg ser ofte for formell ut. De merkene jeg bruker har litt lite utvalg i mer feminine klær. Håper dere ikke misforstår bruken av feminin og maskulin i denne sammenhengen 

Jeg trenger tips til hvor jeg kan kjøpe topper og overdeler som er litt lettere og litt mer, hva skal jeg si.. sexy/yndig ?  enn de kjedelige skjortene mine. Jeg går mye i skjørt men aner ikke hvor jeg kan få kjøpt overdeler til å ha på byn eller i uformelle settinger. Har sett litt på Oasis men der var det meste veldig blomstrete og fargerikt. Jeg ser etter noe ensfarget klassisk

Veldig takknemlig for tips til å fikse på min kjedelige stil

Anonymkode: 3e30c...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ensfargede og klassiske ting får du jo på alle butikker. Anbefaler egentlig bruktbutikk. Større mangfold i hva de har, de har liksom ikke bare én stil.

Anonymkode: cd4c8...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan foreslå noen merker, i alle fall: Selected Femme, Esprit, Filippa K, Comma, Hugo (Boss) for å nevne noen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Roci skrev:

Kan foreslå noen merker, i alle fall: Selected Femme, Esprit, Filippa K, Comma, Hugo (Boss) for å nevne noen.

 

Takk! Veldig glad i Filippa K men hadde helt glemt ut det merket. Skal sjekke ut.

Ts. 

Anonymkode: 3e30c...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...