Gå til innhold

Når jenter slikker andre jenter i rumpa


Gjest Tiger1974

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tiger1974
3 minutter siden, Alterego666 skrev:

For en tråd... Hurra for KG!:nori:

Fantastisk sted dette her, ja - både deilig og super underholdning! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 15.07, Katten.2.0 skrev:

Trodde dette var KG, ikke nakenprat.

Er ikke det bra med litt nakenprat da? Kg trenger litt fine tråder som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 minutt siden, Tiger1974 skrev:

Fantastisk sted dette her, ja - både deilig og super underholdning! :fnise:

Ja, det er lite som slår dette. Paradise Hotel møter Karl & Co og åpent for alle! What’s not to like?:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiger1974
På 7.4.2018 den 15.07, Katten.2.0 skrev:

Trodde dette var KG, ikke nakenprat.

Nå er du faktisk i seksualitetsforumet her på KG - har du glemt det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chamallow
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flott alder :) Da er man blitt voksen, moden og levd en del år. Å rimme noen som har levd en Stund og kanskje har litt rynker er som en drøm :sikle:

Anonymkode: 46d81...a37

Null rynker gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.4.2018 den 14.48, Tiger1974 skrev:

Da kjenner tydeligvis ikke du jentespråket - og jeg regner med at du er mann. Mange jenter som kaller gode venninner og jenter som er enige med seg i sosiale medium for "jenta mi" - kanskje du er 18 år eller i så fall svært lite erfaren og ikke følger med i samfunnet.

Da har jeg ingen gode venninner. For i min verden er det snålt. Faktisk bare fadderbarnet mitt jeg kunne ha kalt det.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
1 time siden, Nmtt skrev:

Da har jeg ingen gode venninner. For i min verden er det snålt. Faktisk bare fadderbarnet mitt jeg kunne ha kalt det.... 

Helt enig. Er det ikke det man kaller små barn? Ellers liker jeg å bli kalt det av en mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String

Og jeg slikker ikke jenter i rompa :) liker ikke jenter på den måten.

Endret av String
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/4/2018 at 4:38 PM, Tiger1974 said:

Er i all hovedsak ei lesbisk jente - har elsket med mange kvinner, noen av dem veldig vakre, men mange også som ikke har vært så pene, men veldig deilige. Jeg elsker å slikke andre kvinner i rumpa - noen andre kvinner her som synes det er nydelig å slikke/bli slikket i rumpa? :P

Ja, av og til med den rette, så nyter jeg veldig slikking bak, både å slikke og bli slikket. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
26 minutter siden, LiseOslo skrev:

Ja, av og til med den rette, så nyter jeg veldig slikking bak, både å slikke og bli slikket. 

 

Har ikke slikket før eller blitt slikket men har lyst til å lære det. Tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiger1974
31 minutter siden, LiseOslo skrev:

Ja, av og til med den rette, så nyter jeg veldig slikking bak, både å slikke og bli slikket. 

 

Nydelig :) Det er så godt å stå på alle fire og bli slikket - og å slikke ei vakker damerumpe når ho står på alle fire aww! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, String said:

Har ikke slikket før eller blitt slikket men har lyst til å lære det. Tips? :)

En god vask der bak først og nybarbert er et must ( Hvertfall for meg) 

For meg (oss) pleier vi vanligvis å starte med vanlig oralsex, og deretter gå bakover. Kysser og slikker på rumpeballene før jeg nærmer meg rumpehullet. Slikker først rundt rumpehullet og så mer rett på. Gjerne med en finger eller to i vaginaen på jenta samtdig. Rumpehullet er fult av nerver, så det gir masse nytelse, så slikker gjerne lenge rett på og rundt hullet. Av og til stikker jeg tunga inn i rumpehullet hennes og tungepuler henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest String
1 minutt siden, LiseOslo skrev:

En god vask der bak først og nybarbert er et must ( Hvertfall for meg) 

For meg (oss) pleier vi vanligvis å starte med vanlig oralsex, og deretter gå bakover. Kysser og slikker på rumpeballene før jeg nærmer meg rumpehullet. Slikker først rundt rumpehullet og så mer rett på. Gjerne med en finger eller to i vaginaen på jenta samtdig. Rumpehullet er fult av nerver, så det gir masse nytelse, så slikker gjerne lenge rett på og rundt hullet. Av og til stikker jeg tunga inn i rumpehullet hennes og tungepuler henne. 

Takk for god forklaring :) det høres jo veldig deilig ut da :hjerte: må prøve eller bli slikket selv neste gang jeg skal ha sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LiseOslo skrev:

En god vask der bak først og nybarbert er et must ( Hvertfall for meg) 

For meg (oss) pleier vi vanligvis å starte med vanlig oralsex, og deretter gå bakover. Kysser og slikker på rumpeballene før jeg nærmer meg rumpehullet. Slikker først rundt rumpehullet og så mer rett på. Gjerne med en finger eller to i vaginaen på jenta samtdig. Rumpehullet er fult av nerver, så det gir masse nytelse, så slikker gjerne lenge rett på og rundt hullet. Av og til stikker jeg tunga inn i rumpehullet hennes og tungepuler henne. 

Hvordan føles det å ha tunga inni hullet?

Anonymkode: 46d81...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles det å ha tunga inni hullet?

Anonymkode: 46d81...a37

Og kommer det ikke bakterier på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan føles det å ha tunga inni hullet?

Anonymkode: 46d81...a37

Deilig. Når jeg mottar: Anderledes enn en penis, og på mange måter bedre. Når jeg gir: frekt og spennende, liker lukta og smaken (men som sagt: forutsetter god vask først :-) )  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, String said:

Og kommer det ikke bakterier på den?

kroppen er full av bakterier overalt. Men som sagt. Analsex, og spesielt oral forutsetter god vask først, og da får man bort de bakteriene man ikke ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
1 minutt siden, LiseOslo skrev:

kroppen er full av bakterier overalt. Men som sagt. Analsex, og spesielt oral forutsetter god vask først, og da får man bort de bakteriene man ikke ønsker. 

Skjønner. Må nesten vaske inni der da. Ser den med shaving, bør være helt glatt tenker jeg. Er best med tanke på at spyttet skal gjøre det glattere og, samtidig kan man vel bruke fuktighet fra skjeden og smøre i området og for å få en finger inn, om man vil det? Er ikke så inni analsex har aldri egentlig gjort det :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, String said:

Skjønner. Må nesten vaske inni der da. Ser den med shaving, bør være helt glatt tenker jeg. Er best med tanke på at spyttet skal gjøre det glattere og, samtidig kan man vel bruke fuktighet fra skjeden og smøre i området og for å få en finger inn, om man vil det? Er ikke så inni analsex har aldri egentlig gjort det :rodme:

Jepp. Helt riktig. Tunge kombinert med en finger eller to er bare deilig :-) 

Hvis dere skal leke mye med tunge og fingre langt inn så vurder en analdusj (Får du kjøp på f.eks kondomeriet) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...