Gå til innhold

Alvorlig utvikling i Oslo øst.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men folk flest har så gigantiske skylapper at de kommer til å nekte for alle disse problemene, helt til de faktisk sitter der med hestemøkk til langt oppover ørene... 

Anonymkode: e600f...438

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo ikke snakkes om. Hysj, hysj...

Anonymkode: 72fe4...470

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jo ikke snakkes om. Hysj, hysj...

Anonymkode: 72fe4...470

Dere snakker da ikke om annet?

Anonymkode: 30bd1...b07

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere snakker da ikke om annet?

Anonymkode: 30bd1...b07

Hæh? Når ble jeg "dere"?

Anonymkode: 72fe4...470

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bagateller, TS. Vi har ikke, jeg gjentar ikke svenske tilstander i Norge og vi er ikke i nærheten av å ha problemer med innvandrere i Oslo Øst. Alt er roser og skyfri himmel.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å sette fyr på biler forstår jeg meg ikke helt på. Hva er poenget?

Jeg har selv sett en del av det i den franske byen Calais. Det forekommer også hyppig i Marseille og Lyon, vet jeg. 

Har fra tenårene bodd ulike steder i Europa, og er ikke vant med dette fenomenet. 

Anonymkode: d8c94...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette med å sette fyr på biler forstår jeg meg ikke helt på. Hva er poenget?

Jeg har selv sett en del av det i den franske byen Calais. Det forekommer også hyppig i Marseille og Lyon, vet jeg. 

Har fra tenårene bodd ulike steder i Europa, og er ikke vant med dette fenomenet. 

Anonymkode: d8c94...144

Jeg så et innslag på fransk TV5, hver gang en kriminell ble skutt eller politiet gjorde et raid, så ble ofte flere hundre biler påtent, dette var en hevn i mot det franske samfunnet. Brannvesnet gjorde analyser og prøvde å lage en " værmelding " om hvor det ville bli påtent biler. Helt sjokkerende.:sjokkbla: Jeg tror det hele dreier seg om å demonstrere makt.

Anonymkode: cc5ec...aff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hva kan gjøres med det som alle ser.

 Men som ingen egentlig viser at de ser? :P

Anonymkode: e600f...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Pussle said:

Om man ønsker endring velger man ikke sosialisme ;) 

Så man må enten stemme på partier med en politikk som raserer velferdsstaten, eller så må man godta masseinnvandring? 

Hva med at en ikke gjennomfører de store endringene? Hva med at en beholder utgjevnende politikk, og samtidig er streng når det gjelder innvandring?

Her finnes jo ikke noe å komme til. Her er jo ikke jobber nok. Det er helt meningsløst.

Hva er fremtiden med å sette et par hundre unge menn på et asylmottak i Drammen, så de kan utløse brannalarmen bare for å plage det lokale brannvesen? De får ikke noe mer jobb og lyse fremtidsutsikter av den grunn. 

Jeg forstår dette med ikke å bli skutt, bombet og torturert. Det er ikke den tryggheten jeg mener er meningsløs.

Det er jo ikke å oppnå den tryggheten som er formålet med å ville dra fra subsahara til Grorudalen. 

Her er ikke arbeid nok.

Anonymkode: d8c94...144

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pussle skrev:

Om man ønsker endring velger man ikke sosialisme ;) 

Dessverre sant, før var jeg sosialist, men noe har skjedd, de har endret seg til å bli så naive at det nærmer seg en parodi.

Anonymkode: cc5ec...aff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.4.2018 den 20.39, Drizzt skrev:

Dette er bagateller, TS. Vi har ikke, jeg gjentar ikke svenske tilstander i Norge og vi er ikke i nærheten av å ha problemer med innvandrere i Oslo Øst. Alt er roser og skyfri himmel.

Og husk at det alltid bare er enkeltepisoder. Ingen har noe problem med noe som helst😉

Anonymkode: c1d09...d79

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 3.27, AnonymBruker skrev:

I kveld :

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0Ekvp0/to-personer-skutt-paa-fjellhamar

Du er klar over at Fjellhamar ikke ligger i Oslo? 

ellers

https://www.nrk.no/nyheter/bilbranner-i-oslo-1.13568885

Ok. så vi har hatt bilbranner. Er det noe mer informasjon om det?

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2017/09/27/195335682/rektor-ber-om-akutt-hjelp-etter-vold-og-trusler

Stovner videregående skole har alltid vært en problemskole. Eneste forskjellen nå er at de tør å si det høyt. 

Synd at Ap i stedet angriper og benekter utviklingen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/listhaug-til-folkemte-pa-holmlia-i-oslo/3423415841.html

Jeg er enig med læreren om at det er mye som mangler på Holmlia. Det er utrolig viktig med f.eks fritidsaktiviteter og sosiale tilbud til barn. Det som er problemet er jo gjerne at mange fritidsaktiviteter er avhengig av foreldrene for at ting skal gå rundt, for å lage et godt miljø for barna. Spørsmålet er jo bare da om du skal lage noen unntak for selve Holmlia. 

https://www.nettavisen.no/politikk/oslo-skolen-byrad-fnyser-av-statsradens-alarm/3423376190.html

Akkurat her så tenker jeg at det er en politisk diskusjon. Høyre prøver å vise at de er villig til å handle, mens Arbeiderpartiet ønsker å vise at de allerede har handlet, at ting er under kontroll og at Høyre er tregt ute. 

 

 

Anonymkode: 4efef...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en alvorlig utvikling på Oslo Øst. Unge hvite rike mennesker kan ikke oppføre seg:

"Grünerløkka har utviklet seg til å bli et bråkete skjenkehøl. Rundt Olaf Ryes plass gjaller alkoskrål og parringshyl til midnatt på hverdager

Strøket er blitt en gentrifisert ungdomsghetto. Mange av de som tjener gode spekulantpenger som alkopushere eller utleiere bor selv ikke i bydelen og har aldri gjort det."

https://www.vartoslo.no/bydel-grunerlokka-har-utviklet-seg-til-a-bli-et-brakete-skjenkehol-rundt-olaf-ryes-plass-gjaller-alkoskral-og-parringshyl-til-midnatt-pa-hverdager/

Anonymkode: 29598...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så man må enten stemme på partier med en politikk som raserer velferdsstaten, eller så må man godta masseinnvandring? 

 

Anonymkode: d8c94...144

Nei. Man kan enten stemme på partier med en politikk som er for restriktiv innvandring og bevare lengst mulig velferdsstaten (sistnevnte varer uansett ikke evig), eller så må man stemme for partier som er for masseinnvandring som fører til rasert velferdsstat raskere enn det ville vært ellers. For min del er valget lett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...