Gå til innhold

Bloggerne sesong 8


prinsessa2282

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Hei_og_hei skrev:

Hvem er hun ginger-dama? 

Kristine Ullebø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nuttery skrev:

Kristine Ullebø.

Måtte inn å sjekke bloggen. Aldri hørt om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snuppah00 skrev:

Tenker du på når hun skulle ta bilde med Morten? Litt teit at hun mente hun så gravid ut når hun har steinflat mage.

Den episoden med Morten handlet jo om at intervjuet handlet om bryllupet og at singleten hennes hang litt sånn at det kunne se ut som at det var en mage under der. Og hun ville ikke ha spekulasjoner om graviditet tiden etter intervjuet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daisy_B skrev:

Jeg synes Julianne har gjort en fin figur. Hun er jo på mange måter også den eneste i programmet som fronter noe samfunnsnyttig. Mange vil finne trøst i deres historie, mens de andre deltagerne i programmet byr på mote, bøy og tøy, sminke og catwalk-gange.

Jeg er litt uenig med deg. Jeg syns en sprek jente som bidrar til å inspirere andre til økt fysisk aktivitet er mer samfunnsnyttig enn en bortskjemt jente (som Julianne i høyeste grad er) hvor alt i verden dreier seg om egen barnløshet (og litt hår og negler). Altså jeg er enig i at ufrivillig barnløshet er et viktig tema, men syns likevel hennes fokus blir nokså egosentrisk. «Urettferdig at vi ikke lykkes med å få barn når vi har så lyst». Nei, det er ikke urettferdig. Det er uflaks.

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
12 timer siden, Bambi1995 skrev:

Veldig glad for at Julianne og Ulrik er med, har fulgt de lenge :)

 

Anniken får jeg mer og mer avsmak på. Altså, hver sesong og ca hver episode hun er i, så nevnes denne kjærlighetssorgen. Hallo. Som noen sier her, virker som hun vil at den skal definere henne. Hun VIL ha det vondt! 

Ingen vil ha det vondt. Sorry, men det er det dummeste jeg hører folk si når andre har det vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ingen vil ha det vondt. Sorry, men det er det dummeste jeg hører folk si når andre har det vondt

Faktisk så er det slik at noen ønsker det. Fordi det blir deres trygghet på en måte. Altså, de vil ikke ha det vondt innerst inne, men likevel så vil de det fordi de ikke helt vet hvordan de skal bryte den onde sirkelen. Og vondtene blir på en måte det eneste de føler seg trygge på at de vil heller fortsette å ha vondt enn å bare prøve å la det gå

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Level up skrev:

Jeg er litt uenig med deg. Jeg syns en sprek jente som bidrar til å inspirere andre til økt fysisk aktivitet er mer samfunnsnyttig enn en bortskjemt jente (som Julianne i høyeste grad er) hvor alt i verden dreier seg om egen barnløshet (og litt hår og negler). Altså jeg er enig i at ufrivillig barnløshet er et viktig tema, men syns likevel hennes fokus blir nokså egosentrisk. «Urettferdig at vi ikke lykkes med å få barn når vi har så lyst». Nei, det er ikke urettferdig. Det er uflaks.

 

Ja, der må vi nok bare være uenige. Jeg synes denne Jørgine har en mye mer egosentrisk tilnærming når hun presterer å legge ut gravidbilder av seg selv der hun ser aldeles strålende ut, for så å whine om hvor fryktelig tøft det har vært for henne å se kroppen forandre seg på grunn av svangerskapet. Det er fint at hun inspirerer til fysisk aktivitet, men sånne holdninger og ytringer er å dra kroppsfokuset litt for langt, og dét er vel det siste vi trenger. 

Jeg forstår godt at «alt i verden dreier seg om barnløshet» for Juliannes del, for sånn blir det fort når man ikke klarer å få et levende barn når det er alt man ønsker seg. Men det ville jeg ikke forstått hvis det ikke var for at jeg selv har en historie med mange spontanaborter og en dødfødsel. Så for meg blir det søkt å se en strøken dame syte over at hun får gravidkropp, mens det rører meg å se den vanskelige prosessen som Julianne tør å dele. Det kommer vel bare an på hvilken bagasje man har med seg som seer. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett episode 3 og 4. I år ser jeg bloggerene pga julianne og funky! Syns de gjør en god profil på bloggerene. Julianne sin historie engasjerer meg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Syns måten Anikken og Anders holder på er helt utrolig... Syns hun behandler han skikkelig dritt og er ikke rart han ikke vet hvordan han skal forholde seg til henne.. 

Men jaggu burde han vokse noen baller å ta et standpunkt selv også.. Stå opp for deg selv mann,ikke lag deg selv til dørmatte for en som obviously ikke vil være sammen med deg men ikke tør være alene samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Andres er fryktelig tålmodig og snill med Anikken. Litt for snill. Utrolig at han holder ut med en som er så vinglete og ikke vet hva hun vil. Hadde ikke orket å vært i sånn av og på forhold

Fabian fascierer meg. Nettopp fordi han er så klein og rar 🙊 Lever litt i sin egen verden. Da han sto å tisset og prompet mens hun filmet han , herregud 😅

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 9.33, J.. skrev:

Enkelte påstår det men har ikke sett noen statistikk for fosterskade pga det tidligere..

Mye man skal og bør unngå men akkurat hårfarge vil jeg si er hysteri..

Nja. Selv om de ikke har noen statistikk på hvor vidt det er farlig eller ei vil jeg tro det kan være lurt å bremse litt. 

Er forskjell på å bleke håret en gang i halvåret og en gang i mnd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte nesten å gråte av siste episode, på grunn av historien til Julianne og Ulrik 💔 Håper virkelig at det ordner seg for dem

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 9.34, Minnie23 skrev:

Frisøren sa hårfarging ikke er skadelig, men har lest flere plasser at det er. Hadde jeg vært eller trodd jeg var gravid, så hadde jeg ikke farget håret. Hadde vært ekstra forsiktig

Jeg både farget håret og drakk kaffe når jeg var gravid så jeg mener ikke å kritisere Julianne. Men jeg tror ikke at en frisør har nok kompetanse på hvordan kjemikalier påvirker oss til at jeg ville la det påvirke mitt valg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 9.40, gladjenta93 skrev:

Kristine er også hittil som antatt - fortsatt veldig selvopptatt, liker dog ikke at hun legger skjul på det; men eier det. 

Nå har hun endelig kommet til sin rett. Tenk, i Førde ble hun ikke lagt merke til enda hun gikk i fine klær og høye hæler! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Begynte nesten å gråte av siste episode, på grunn av historien til Julianne og Ulrik 💔 Håper virkelig at det ordner seg for dem

Hun er jo 6 mnd gravid nå,så det gikk til slutt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, kvinneguide skrev:

Jeg både farget håret og drakk kaffe når jeg var gravid så jeg mener ikke å kritisere Julianne. Men jeg tror ikke at en frisør har nok kompetanse på hvordan kjemikalier påvirker oss til at jeg ville la det påvirke mitt valg. 

Ja dessverre så tror jeg at frisører bare mottar info fra noen som instruerer dem (skole, lærere, kurs, sjefer) i at det ikke er farlig, uten å helt skjønne ev hvorfor det ikke er farlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Ja dessverre så tror jeg at frisører bare mottar info fra noen som instruerer dem (skole, lærere, kurs, sjefer) i at det ikke er farlig, uten å helt skjønne ev hvorfor det ikke er farlig. 

Hun hadde antagelig fått problemer med sjefen i etterkant dersom hun hadde frarådet farging/bleking ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...